en ook 40 inch iddquote:Op woensdag 2 december 2009 08:20 schreef Apekoek het volgende:
Opzich niet gek, ik heb hier zelf ook een 2e hands plasma staan. Echter kun je voor 500 eddies al een nieuwe fullhd tv scoren, ik zou dus nog iets afdingen.
eddiesquote:Op woensdag 2 december 2009 08:20 schreef Apekoek het volgende:
Opzich niet gek, ik heb hier zelf ook een 2e hands plasma staan. Echter kun je voor 500 eddies al een nieuwe fullhd tv scoren, ik zou dus nog iets afdingen.
Ten eerste: eddies is gewoon een tof woordquote:
Hij denkt aan mequote:Op woensdag 2 december 2009 12:11 schreef Apekoek het volgende:
Ten derde: ik noem mijn bier ook altijd freddy (apart van het feit dat ik ze ook wel eens gele soldaten noem etc.) wat linkt aan eddies
Koop gewoon een nieuwe, voor 600 euro heb je ook een 104cm full HD.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:26 schreef Easy_genius het volgende:
Thx voor de reacties.
Maar..... zo'n slechte prijs is 450-500 euro toch niet voor deze LCD, 2 jaar oud?
Nieuwprijs is ¤1204 en het is 104 cm scherm.
Ben benieuwd
Lees de reactie van Adams boven eens....die 1200 euro is een oude niet upgedated prijs in een winkel die het toestel al niet eens meer heeft. Tevens, ook zoals eerder is gezegd, voor 500 euro heb je een nieuwe 40 inch fullhd tv.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:26 schreef Easy_genius het volgende:
Thx voor de reacties.
Maar..... zo'n slechte prijs is 450-500 euro toch niet voor deze LCD, 2 jaar oud?
Ben benieuwd
Je moet je natuurlijk ook afvragen waarom die kennis een twee jaar oud toestel wil verkopen. Er zal vast iets mee aan de hand zijn. Ik kan je in ieder geval melden dat de DVB-C tuner in dit toestel kuren heeft: deze werkt niet goed samen met de AlphaCrypt module en kan bovendien niet alle frequenties goed ontvangen. Verder is de ingebouwde digitale tuner niet geschikt voor HD ontvangst, en dat is toch een groot manco nu HD door begint te breken. Er zijn geloof ik ook meldingen dat dit toestel zich af en toe tijdens het kijken spontaan uitschakelt. De oorzaak daarvan is nooit opgehelderd, en Sony levert geen firmware updates om deze problemen op te lossen. Afgezien daarvan is de beeldkwaliteit van deze serie ook niet denderend in vergelijk met de latere 4000, 4500, en de huidige 5500 series als gevolg van tekortkomingen in de upscaling en de deinterlacing alsmede een matig contrast. In ieder geval moet je geen 450 euro neer gaan tellen voor een LCD van drie generaties geleden.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:26 schreef Easy_genius het volgende:
Thx voor de reacties.
Ben benieuwd
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef Easy_genius het volgende:
Iemand nog een tip/site waar je een goede aanbieding kan scoren? Ik wil wel een tv (budget 500 euro), het heeft geen haast, maar wil wel een vette aanbieding
Maar op tweakers wordt alleen de laagste prijs weergegeven toch? Ik wil aanbiedingssites o.i.d. waar je een knaller kan scorenquote:
Hoe deze even een weekje in de gaten: http://www.dagaanbieding.net/quote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef Easy_genius het volgende:
[..]
Maar op tweakers wordt alleen de laagste prijs weergegeven toch? Ik wil aanbiedingssites o.i.d. waar je een knaller kan scoren
Wat heeft een freddy met gele soldaten te maken. Een freddy is kattenpis.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ten derde: ik noem mijn bier ook altijd freddy (apart van het feit dat ik ze ook wel eens gele soldaten noem etc.) wat linkt aan eddies
Freddy is een wereldwijd erkend merkquote:Op maandag 7 december 2009 20:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heeft een freddy met gele soldaten te maken. Een freddy is kattenpis.![]()
OT: idd gewoon een nieuwe kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |