Jouw lapje was mooi. Dit was mijn eerste lap, als ik zo eens op mijn vingers tel heb ik overwegend zwarte katten gehad; zo'n lap is dan ineens heel uitbundig van kleurquote:
Je hebt je best gedaan en het is mooi dat ze in je armen is gestorven.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef Ellatjuh het volgende:
mn cavia Fresa is vanmorgen in mn armen overleden.
ze kreeg gister een longontsteking en ben met haar naar een DA gegaan die in het weekend open was.
was wel ff lastig om te kijken wat het beste was, ze was wel benauwd maar misschien haalde ze het weekend wel.
ik wist het niet.
ze had nog wel wat van een tomaat gegeten, niet heel veel maar at wel iets.
later op advies van mn zus die mensen arts is :p( ze had beesgtje ff vastgehouden en gekeken naar de ademhaling en zag dat het niet best was) toch naar de DA gegaan.
die zei dat ze waarschijnlijk een longonsteking had en anders iets met haar hart.
ze heeft 2 prikken gekregen en medicijnen die ik vandaag moest gaan geven via zo n spuitje in de bek doen.
thuis af en toe water gegeven met het pipetje, wilde vandaag dan een fruitprutje gaan maken wat ik ook zo in der bekje kon doen.
Gisteravond was er geen verbetering maarja wilde het een kans geven en niet weer naar de DA.
geen idee wanneer je verbetering zou moeten zien.
uiteindelijk vanmorgen om 7:15 opgestaan om haar drinken te geven.
ze was echt heel zielig.
heb der bij me genomen in een handdoek en tegen me aangehouden.
kon der nog net wat drinken geven maar dat wilde ze eigenlijk ook niet.
na een paar stuiptrekkingen is ze om 7:30 overleden.![]()
ze heeft gewacht op mij, dat weet ik zeker.
was al bang dat ze dood in het hok lag.
nu is haar vriendje alleen,.
had juist toen haar vriendinnetje ander halve maand terug overleed een oude beer erbij gezet.
samen oud worden enzo en niet eenzaam zijn.
het scheelt dat ie gewent is om alleen te zitten, dan is het nog wel zielig, maar geeft mij ff tijd om het verdriet te verwerken en te bedenken wat ik allemaal wil.
[ afbeelding ]
mn meisjes samen een tijd voor de zwarte overleed
[ afbeelding ]
Fresa die tijdens het verschonen van het hok in de zak hooi ging liggen
ja ze was een felle dame af en toe en liet ook duidelijk weten als die kerel te dicht bij der kwam met zn brrrrrrrr
maar het ging wel steeds beter, ze was steeds minder aan het mopperen
\quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Was dit jouw beestje? Was het ouderdom?
Ach wat sneu. Het lijkt me heel vervelend als dat zomaar op zo'n jonge leeftijd gebeurt en je niet weet waardoor het komt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:19 schreef Eisoep het volgende:
[..]
\
Nee hij was maar 2 jaar oud..
waarschijnlijk ziek ofzo maar hij liet niks merken.
hij was niet in het stro toen wij hem vonden maar daarbuiten bij het mandje waar wij hem hadden toen hij nog big was.
Nee we hebben hem zo goed als meteen begraven nadat we de hond en het konijn ff aan hem lieten ruiken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat sneu. Het lijkt me heel vervelend als dat zomaar op zo'n jonge leeftijd gebeurt en je niet weet waardoor het komt.
Mooi dat dat kon Eisoep. Ik heb mijn poes vorige week moeten laten cremeren omdat de grond te bevroren was om een grafje te graven in de tuin.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:38 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Nee we hebben hem zo goed als meteen begraven nadat we de hond en het konijn ff aan hem lieten ruiken.
nu ligt hij lekker dicht bij zijn hok onder een afdakje begraven dus kan ik altijd nog bij hem zitten
oeh dat is jammer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi dat dat kon Eisoep. Ik heb mijn poes vorige week moeten laten cremeren omdat de grond te bevroren was om een grafje te graven in de tuin.
Had hij ook een naam?
Wat raar. Een varken is toch niet groter dan een flinke hond?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:48 schreef Eisoep het volgende:
[..]
oeh dat is jammer.![]()
![]()
ik wou Olly ook laten cremeren maar dat mocht niet omdat hij een varken is!!!!einzzz!!11
en hij heette Olly
Ja dat is waar. we hebben nu van die lantaarntjes hangen en wat stro over het zand.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat raar. Een varken is toch niet groter dan een flinke hond?
Maar een grafje is ook mooi. In de lente kun je er bloemen op planten.
Dat klinkt als een waardig graf.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:58 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Ja dat is waar. we hebben nu van die lantaarntjes hangen en wat stro over het zand.
er komt nog een monument/gedenksteen.
Wat leuk bedacht! Kun je toch nog een beetje met ze knuffelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:33 schreef bl0emetjE het volgende:
Omdat ik mijn twee kleine dropjes zo mis, heb ik gisteren twee knuffeltjes van ze gemaakt ♥
Nu kan ik ze toch nog een beetje knuffelen...
Toch ook eventjes hier delen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |