IK naar helsinkiquote:Op woensdag 2 december 2009 03:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rot toch op dat duurt nog weken! Dat zie ik tegen die tijd wel!
Klacht: Mensen met zo'n spannend en spontaan sociaal leven dat ze die dingen vooraf willen vastleggen!
Doe maar baldadigquote:Op woensdag 2 december 2009 03:29 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[ afbeelding ]
Met de melkbus in de straat knallen natuurlijk! En s'avonds lomp zuipen natuurlijkGelukkig ben ik dit jaar vrij, vorig jaar stond ik een beetje alleen buiten het vuurwerk van Apeldoorn te bekijken... lang niet zo mooi als in Zwolle
Snuiven for lifequote:Op woensdag 2 december 2009 03:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga kankerhard snuiven
hele tussenschot van mijn neus moet weg die nacht
Tong vast welquote:Op woensdag 2 december 2009 03:34 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Nog mensen die op fok! gaan om 12 uur?
Tong standaartquote:Op woensdag 2 december 2009 03:34 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Denk niet om 0.00 uur maar een paar uurtjes later...als ik dan tenminste niet nog net dat glaasje heb genomen zoals vorig jaarquote:Op woensdag 2 december 2009 03:34 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ja ja maar helsinki scandinavishe wijven?quote:Op woensdag 2 december 2009 03:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ff serieus, wat maakt het nou uit waar je bent met oud en nieuw je hoort gewoon helemaal naar de tyfus te gaan aan drank en drugs en je moet met vuurwerk spelen, dat kan toch overal>
ook dat kan met drank en drugsquote:Op woensdag 2 december 2009 03:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja ja maar helsinki scandinavishe wijven?
Daarom zuipen en snuiven daar en dan 4finse wijven mee na mn kamerquote:Op woensdag 2 december 2009 03:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ook dat kan met drank en drugs
Finland hoort niet bij Scandinavië hè?quote:Op woensdag 2 december 2009 03:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja ja maar helsinki scandinavishe wijven?
Waarom verpest je die jongen zijn droom?quote:Op woensdag 2 december 2009 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Finland hoort niet bij Scandinavië hè?
quote:Op woensdag 2 december 2009 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niet wat op die wiki staat.quote:Op woensdag 2 december 2009 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil nog wel verder gaan en zeggen dat Finse dames heel anders zijn dan Zweedse en dat ze over het algemeen niet blond zijn, maar dan zou dit topic helemaal verzanden in slowchat en daar is [KLB SC #1900] Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar voor.quote:Op woensdag 2 december 2009 03:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom verpest je die jongen zijn droom?
Toen raakte je 1 oog kwijt en 4 vingers?quote:Op woensdag 2 december 2009 03:48 schreef HostiMeister het volgende:
ZOlang het maar minder erg wordt vorig jaar
Als het vorig jaar 6 vingers waren kan het nu alleen maar minder wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 03:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen raakte je 1 oog kwijt en 4 vingers?
IK weet ik ben in malmo geweest en stockholm En ben in helsinki geweest dus ik weet het verschilquote:Op woensdag 2 december 2009 03:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil nog wel verder gaan en zeggen dat Finse dames heel anders zijn dan Zweedse en dat ze over het algemeen niet blond zijn, maar dan zou dit topic helemaal verzanden in slowchat en daar is [KLB SC #1900] Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar voor.
Nee, ik weet nog ongeveer wat er allemaal gebeurde die avond maar het was niet fraaiquote:Op woensdag 2 december 2009 03:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zn willy ookquote:Op woensdag 2 december 2009 03:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meneer Wil voor jou, blaagquote:Op woensdag 2 december 2009 03:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Zn willy ookVandaar dat ie vrouwen niet perfect vind
Nou moet je het vertellen ookquote:Op woensdag 2 december 2009 03:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ik weet nog ongeveer wat er allemaal gebeurde die avond maar het was niet fraai
Pff, ff kort dan, eerst begonnen om 2 uur smiddags aan de port voorborrelen, daarna eten en borrelen op een ander feestje, beetje meer alccohol en verdovende middelen voor onderweg naar het echte feestje en dan van kwart over 11 tot kwart voor twaalf een plee onderbraken. Champagne atten om 12 uur en dan om 2 uur door naar de stad omdat je ex je een mietje noemt als je niet gaat. Lazarus ruzie maken met je ex en dan geen idee hebben hoe en wanneer je thuis bent gekomen.quote:Op woensdag 2 december 2009 03:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou moet je het vertellen ook
huh, dit was ik 2 jaar terugquote:Op woensdag 2 december 2009 04:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff, ff kort dan, eerst begonnen om 2 uur smiddags aan de port voorborrelen, daarna eten en borrelen op een ander feestje, beetje meer alccohol en verdovende middelen voor onderweg naar het echte feestje en dan van kwart over 11 tot kwart voor twaalf een plee onderbraken. Champagne atten om 12 uur en dan om 2 uur door naar de stad omdat je ex je een mietje noemt als je niet gaat. Lazarus ruzie maken met je ex en dan geen idee hebben hoe en wanneer je thuis bent gekomen.
Verder was het wel gezellig
met het domme smoesje dat het voor het eerst zou zijn dat ik mijn ex weer zag; moed in drinken. Slim he?quote:
Is dat DIE ex? Man, daar zou ik me ook moed voor moeten indrinken!quote:Op woensdag 2 december 2009 04:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
met het domme smoesje dat het voor het eerst zou zijn dat ik mijn ex weer zag; moed in drinken. Slim he?
Drink zich nooit moed in houd niet van exxenquote:Op woensdag 2 december 2009 04:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat DIE ex? Man, daar zou ik me ook moed voor moeten indrinken!
Mijne ookquote:Op woensdag 2 december 2009 04:05 schreef TwyLight het volgende:
Oud & nieuw gaat weer bazengeniaal worden![]()
dat weet ik wel
Ja die ja. Wheheh, wel lol gehad achteraf natuurlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 04:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat DIE ex? Man, daar zou ik me ook moed voor moeten indrinken!
en herkenbaarquote:Op woensdag 2 december 2009 04:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
met het domme smoesje dat het voor het eerst zou zijn dat ik mijn ex weer zag; moed in drinken. Slim he?
Dat gaat iedereen doen maar niemand komt er voor uitquote:
Oh, oke. Nou dan ga ik naar New York.quote:Op woensdag 2 december 2009 04:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat gaat iedereen doen maar niemand komt er voor uit
Same here.quote:Op woensdag 2 december 2009 04:21 schreef Ps2K het volgende:
zuipen en zorgen dat ik 1 januari zo naar de tering ben dat de rest van het jaar alleen maar beter kan worden
vreemdgaan omdat iedereen dronken is feestjesquote:Op woensdag 2 december 2009 08:41 schreef Misan het volgende:
champagne tanken bij vrienden (met louter stelletjes enzo)
nu is de vrouw erbij dus zit er niet in (of het wordt zo'n swingers-gangbang-verhaal ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 08:47 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
vreemdgaan omdat iedereen dronken is feestjes
Mehquote:Op woensdag 2 december 2009 08:48 schreef Misan het volgende:
[..]
nu is de vrouw erbij dus zit er niet in (of het wordt zo'n swingers-gangbang-verhaal ofzo)
die tijd is op een gegeven moment voorbijquote:Op woensdag 2 december 2009 08:51 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
MehOp die momenten ben ik blij om gewoon lekker single te zijn
.......
Moet. Niet. Happen.quote:
NEEEEEE!!quote:Op woensdag 2 december 2009 08:52 schreef Misan het volgende:
[..]
die tijd is op een gegeven moment voorbij
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:52 schreef Misan het volgende:
[..]
die tijd is op een gegeven moment voorbij
ik ben zelf voor monogamiequote:Op woensdag 2 december 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor jou ja, omdat je vrouw je tot eigendom heeft gerekend..
Mijn ventje kan gewoon lekker doen wat ie wilt.. weet je wat? miss doe ik wel mee
monogame koppels(okay dat was een grapje
ieder zn meug)
maar je gaat wel vreemd als de vrouw er NIET bij isquote:Op woensdag 2 december 2009 10:30 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ben zelf voor monogamiemaar ieder z'n ding idd
maar anders....quote:Op woensdag 2 december 2009 08:48 schreef Misan het volgende:
[..]
nu is de vrouw erbij dus zit er niet in (of het wordt zo'n swingers-gangbang-verhaal ofzo)
neuh, hooguit wat flirtenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar je gaat wel vreemd als de vrouw er NIET bij is![]()
[..]
maar anders....
maar zelfs dat kan niet als ze erbij is?quote:
Dat dus, maar dan in Kampen met m'n vriendquote:Op woensdag 2 december 2009 03:29 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[ afbeelding ]
Met de melkbus in de straat knallen natuurlijk! En s'avonds lomp zuipen natuurlijkGelukkig ben ik dit jaar vrij, vorig jaar stond ik een beetje alleen buiten het vuurwerk van Apeldoorn te bekijken... lang niet zo mooi als in Zwolle
Maar jij bent toch zo'n rustige jongen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:24 schreef Michielos het volgende:
ik ga lekker vroeg naar bed nadat ik om 11 uur met flikkersterretje buiten stond.
nah ik ga waarschijnlijk naar America of naar Duitsland
Beetje rellen en shit
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:38 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Maar jij bent toch zo'n rustige jongen?
horst?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:24 schreef Michielos het volgende:
ik ga lekker vroeg naar bed nadat ik om 11 uur met flikkersterretje buiten stond.
nah ik ga waarschijnlijk naar America of naar Duitsland
Beetje rellen en shit
Met stricte regelmaat in je leven word je ouder dan als je wanordelijk en ad-hoc leeft.quote:Op woensdag 2 december 2009 03:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rot toch op dat duurt nog weken! Dat zie ik tegen die tijd wel!
Klacht: Mensen met zo'n spannend en spontaan sociaal leven dat ze die dingen vooraf willen vastleggen!
So truequote:Op donderdag 3 december 2009 17:28 schreef Herpert het volgende:
Hopen dat één van m'n maten een feest geeft en me dan de klote in zuipen. Thuisfeestjes zijn altijd beter dan avonden stappen in dit geval.
Tevens heb je met stricte regelmaat een saaier leven.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met stricte regelmaat in je leven word je ouder dan als je wanordelijk en ad-hoc leeft.
quote:Op woensdag 2 december 2009 03:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga kankerhard snuiven
hele tussenschot van mijn neus moet weg die nacht
12 uvas!quote:
Ben je eruit geknald ?!!?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:17 schreef Qebbel het volgende:
Ik ga jarig zijn![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Baggerdag om jarig te zijnBen wel om 00.12u geboren. VET
![]()
Als ze een jongetje was, heette ze Sylvester.quote:
Moeder Qebbel lag met der handen onder der rug met der benen wijt omhoog in de straat Qebbel eruit te knalle naast de rest van het siervuurwerkquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze een jongetje was, heette ze Sylvester.
quote:
Een oom van mn vriend is ook op 1 januari jarig, maar die geeft gewoon ieder jaar op 31 een vet eindejaarsfeest, zo kan je het ook vieren. Kan me voorstellen dat op 1 januari niemand echt zin heeft om langs te komenquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:17 schreef Qebbel het volgende:
Ik ga jarig zijn![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Baggerdag om jarig te zijnBen wel om 00.12u geboren. VET
![]()
Trakteren op paracetamol en sterke koffie!quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:47 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Een oom van mn vriend is ook op 1 januari jarig, maar die geeft gewoon ieder jaar op 31 een vet eindejaarsfeest, zo kan je het ook vieren. Kan me voorstellen dat op 1 januari niemand echt zin heeft om langs te komen
Ja, heb ik ook wel een aantal keer gedaan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:47 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Een oom van mn vriend is ook op 1 januari jarig, maar die geeft gewoon ieder jaar op 31 een vet eindejaarsfeest, zo kan je het ook vieren. Kan me voorstellen dat op 1 januari niemand echt zin heeft om langs te komen
coke werkt ook goed tegen een katerquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:59 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook wel een aantal keer gedaan.
Maar wij hebben ook heel vaak op 1 januari zelf een nieuwjaars/verjaardagsborrel gehouden, wat eigenlijk altijd juist topfeestjes waren! Iedereen brak natuurlijk, maar na een paar champagne komt iedereen weer los.En gekgenoeg komen er toch nog best veel mensen! Niet 's ochtends bij de taart nee
. Maar als je ff doorzet, kun je best tegen een uurtje of 4 weer een borrel naarbinnen werken!
En het volgende jaar met een knallende kater beginnen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 05:45 schreef De_Groentenboer het volgende:
Dit kutjaar vergeten met veel te veel wiet en drank.
Oh dan hoop ik zo dat je mn schoonbroer en zn man tegen komtquote:
En terecht, no mercyquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik zo dat je mn schoonbroer en zn man tegen komt
Dan is er op 1 jan. een klaagbaaktopic
"Totaal ingemaakt door 3 filkkers, naast mijn gebroken kaak, heb ik nu ook een pijnlijke reet"
Jouw schoonbroer en zijn man zijn tafelpoten?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"Totaal ingemaakt door 3 filkkers, naast mijn gebroken kaak, heb ik nu ook een pijnlijke reet"
Exactly, zoals eerder al gepost werd, op 1 januari zo naar de klote zijn dat de rest van 't jaar enkel beter kan wordenquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:39 schreef Herpert het volgende:
[..]
En het volgende jaar met een knallende kater beginnen?. Heel goed Groentenboer!
Whut???quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonbroer, zijn man en een vriend van beidenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Whut???
Je schoonbroer en z'n man? Dus je broer en z'n man?
En die zijn met z'n 3-en?
Ligt het aan mij of klopt er gewoon iets niet?![]()
![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |