wie isquote:is een Britse neuroloog die vooral bekend is om zijn boeken over de menselijke kant van neurologische afwijkingen. Het genre wordt ook wel romantische neurologie genoemd. De grondlegger van dit genre is Alexander Luria die een tegenwicht wilde bieden aan de kille wetenschappelijke neurologie.
geen hints nodigquote:
Dan eerder Foreman, die is oorspronkelijk neuroloogquote:Op woensdag 2 december 2009 20:41 schreef tomtomaat het volgende:
Dr House
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dan eerder Foreman, die is oorspronkelijk neuroloog
ik ook ..hou niet zo van off-line quizzenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:10 schreef tomtomaat het volgende:
Nee, ik haak zo ook af voor vanavond...
Niet geheel onbekend zoals je zegt....quote:Op woensdag 2 december 2009 21:32 schreef starla het volgende:
Iemand anders mag een vraag stellen. Hele bekende waren bijvoorbeeld Parkinson en Alzheimer.
das 0342quote:Op woensdag 2 december 2009 19:26 schreef tomtomaat het volgende:
Barneveld?
nope, al een tijd gestopt en uit een ander landquote:Op donderdag 3 december 2009 00:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Söderling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
maar natuurlijkquote:
Ik denk niet dat dat telt als een record, al kan inderdaad niemand anders meer de eerste zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 10:19 schreef tomtomaat het volgende:
Eerste donkere Grandslamwinnaar?
Bij tong weet je het nooit...., maar ik ben bang dat we er voorlopig toch niet achter komen.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat telt als een record, al kan inderdaad niemand anders meer de eerste zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |