okquote:Op woensdag 2 december 2009 17:53 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dit antwoord is uiteraard beter maar ik moet nu even weg
Correct, oude klasgenoot van me.quote:
Co Adriaansequote:Op woensdag 2 december 2009 18:02 schreef Rucebo het volgende:
Onder wiens leiding haalde Willem II de Champions League?
Inderdaad. Tegenwoordig gaat hij helaas alleen nog maar voor het geld, niet voor een leuke club.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:21 schreef Rucebo het volgende:
Laurentien
Nigeria?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Was even weg. De vraag is goed uitgelegd. Drie van de vier antwoorden zijn goed.
Tuurlijk.quote:
Stop de persen! Het Gemenebest van Naties was natuurlijk ook al genoemd, dat maakt 4quote:Op woensdag 2 december 2009 18:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Was even weg. De vraag is goed uitgelegd. Drie van de vier antwoorden zijn goed.
Dat mag je nooit op de kraamafdeling zeggen!quote:
dan is het nog altijd 'stop het persen'quote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat mag je nooit op de kraamafdeling zeggen!
PhysicsRules +1quote:
Ach ja natuurlijk. Te veel met tienermoeders te maken gehad......quote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dan is het nog altijd 'stop het persen'
Welk lied, van wie?quote:Denk maar niet te veel aan al die verre kusten
waar uw jongens zitten, eenzaam, ver van thuis.
Denk vooral niet aan die zesenveertig doden,
die vergissing laatst met dat bombardement.
En vergeet het vierde van die tien geboden
die u als goed christen zeker kent.
volgens mij is het officieel "Welterusten Mijnheer de President", maar dat zie ik door de vingers.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:00 schreef qonmann het volgende:
wat typo's zie ik:
Boudewijn de Groot & Meneer de President
Ha Tongquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
qonmann zit er het dichtst bij, maar nog heel ver weg.
Je mag ook een plaats noemen.
oh ja het was laat toen ..inderdaad naderhand vergeten . mea culpaquote:Op woensdag 2 december 2009 19:42 schreef tomtomaat het volgende:
qonmann je had de punten van het vorige topic trouwens niet ge-update....
Moet lukken nuquote:Er zijn twee soorten VU-meters; analoge en digitale. Analoge VU-meters werken door middel van een draaispoelmeter met een naald die over een wijzerplaat beweegt. Digitale VU-meters werken meestal met een rijtje LEDs, maar soms ook met een Vacuum Fluorescent Display of een LCD. Sommige digitale VU-meters kunnen de pieken vasthouden, er blijft dan voor ongeveer één seconde een balkje of LEDje op het maximale niveau staan en valt daarna weer terug.
VU-meters worden gebruikt in audio-apparatuur zoals cassetterecorders en bandrecorders. Het doel is om de gebruiker een indicatie te geven van de sterkte van een op te nemen signaal zodat die optimaal ingesteld kan worden (een te laag niveau geeft een nodeloze verslechtering van de signaal-ruisverhouding, een te hoog niveau geeft vervorming van het geluid).
Dat is 'mquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |