UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeg maar dat ik plat op mn rug lig, de ene van de tweeling bovenop mn gezicht zit zodat ik dr kan beffen. De andere tweeling hangt, steunend op dr ellebogen, boven me zodat ze aan mn leuter kan zuigen, en haar dijen omklemmen het hoofd van haar zus, die háár dan weer beft![]()
Beetje een driehoek dus/_\
En met mijn handen speel ik dan dus weer met de tietjes van de 'hangende' tweelingzus
Daar kan ik me dus niks bij voorstellenquote:Op woensdag 2 december 2009 02:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor de leu die zoiets hemn van, hier:
[..]
Kom maar met je vriendin vanavondquote:Op woensdag 2 december 2009 07:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus niks bij voorstellen
ik ben er weer bij in de Veste zelfquote:Op woensdag 2 december 2009 10:18 schreef haakon het volgende:
goeiemorgen
vanavond in enschede centrum Twente kijken !
ik moet gewoon werken, daarna 2e vaccinatie halen, thuis gauw eten + spullen pakken en dan op wegquote:Op woensdag 2 december 2009 10:29 schreef haakon het volgende:ik ga gelijk uit school eerst naar een stagegesprek om 15.00 uur
en daarna tanken met kameraad in Enschede !
Heb je in bornerbroek geen tankstation dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:29 schreef haakon het volgende:ik ga gelijk uit school eerst naar een stagegesprek om 15.00 uur
en daarna tanken met kameraad in Enschede !
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Heb je in bornerbroek geen tankstation dan?
,quote:Op woensdag 2 december 2009 11:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
.
slechte grap, hele slechte grapquote:Op woensdag 2 december 2009 11:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Heb je in bornerbroek geen tankstation dan?
wederom bedankt voor je bijdrage kerelquote:
Hoezo grap?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
slechte grap, hele slechte grap
[..]
wederom bedankt voor je bijdrage kerel
ik heb nooit zin om deze opleiding te gaan omdat ie kut isquote:Op woensdag 2 december 2009 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ook niet, heb ik altijd als ik 's avonds naar FCT ga
en waarom volg je hem dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:51 schreef haakon het volgende:
[..]
ik heb nooit zin om deze opleiding te gaan omdat ie kut is
omdat het mij leuk leek, tot ik pas in de 3e stage had en bleek dat het niets voor mij wasquote:
en waarom stop je er dan niet mee?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:14 schreef haakon het volgende:
[..]
omdat het mij leuk leek, tot ik pas in de 3e stage had en bleek dat het niets voor mij was
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kom maar met je vriendin vanavond
heb je ook wel weer gelijk in... welke opleiding volg je eigenlijk?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:22 schreef haakon het volgende:
3 jaar weggooien, of een jaartje door en een papiertje.. toch maar dat 2e.. wel kut, maar toch
matig, heeeeel matigquote:
Hahahahahaquote:
Multimedia vormgever, is websites ontwerpen en coderen enz...quote:Op woensdag 2 december 2009 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je ook wel weer gelijk in... welke opleiding volg je eigenlijk?
[..]
matig, heeeeel matig
en wat is daarquote:Op woensdag 2 december 2009 13:18 schreef haakon het volgende:
[..]
Multimedia vormgever, is websites ontwerpen en coderen enz...
* ReMcOrE wishes haakon luckquote:Op woensdag 2 december 2009 13:25 schreef haakon het volgende:
ik ga naar de stad, dan stagegesprek
wish me luck !
jij begint over metal en gelijk bloedt het dood; lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
EN toen was het stil in ons topic
BLOED EN DOOD! CHAAAARGE!!!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij begint over metal en gelijk bloedt het dood; lijkt me duidelijk
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie niet in hoe die bovenste zich houdt, dus leg uit
Maar ook videoclips maken, dvd-hoesjes ontwerpen.. Reportages maken en dat soort dingen!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:18 schreef haakon het volgende:
[..]
Multimedia vormgever, is websites ontwerpen en coderen enz...
Die zweeft in de lucht. Dat kan iedere vrouw, da's toch duidelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie niet in hoe die bovenste zich houdt, dus leg uit
Ok, ik kom vanavond wel even langs om dat te controlerenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zweeft in de lucht. Dat kan iedere vrouw, da's toch duidelijk![]()
Jij snapt mequote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zweeft in de lucht. Dat kan iedere vrouw, da's toch duidelijk![]()
Dat doe ik wel justin, blijf jij maar lekker daar ver wegquote:Op woensdag 2 december 2009 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ok, ik kom vanavond wel even langs om dat te controleren
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:32 schreef Samzz het volgende:
Waarom staat er een advertentie met een Exclusieves Privathaus onder deze pagina?
Zodat jij daar naartoe kan gaanquote:Op woensdag 2 december 2009 16:32 schreef Samzz het volgende:
Waarom staat er een advertentie met een Exclusieves Privathaus onder deze pagina?
3gs, zwartquote:Op woensdag 2 december 2009 17:00 schreef Samzz het volgende:
Welke heb je?Ik vind iPhones niet zo mooi... aber, congratuliere
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n huisgenoot slingert zo de frietpan aan
Rellen.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat is er aan de hand in Enschede dan?
Rellen tussen Tukkers en de Turken van Fenerbahce (of hoe schrijf je dat...)quote:Op woensdag 2 december 2009 18:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat is er aan de hand in Enschede dan?
Neequote:Op woensdag 2 december 2009 18:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh. Maar dat komt vast door de turken
Still I blame those goddamn Turken.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee
Ik hoorde vandaag op school Twente supporters al praten over rellen op de Oude Markt
Waarom?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Still I blame those goddamn Turken.
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:15 schreef Oldenzaal het volgende:
Ja maar! Zij zijn hier te gast!
Wij hadden op de oude markt netjes een kleedje gemaakt met koekjes en thee en dan schoppen ze dat zomaar om!!
Dat is natuurlijk vragen om ruzie!
Weet ik nog niet... Heb Pocahontas, Aladdin en Belle en het Beest gezien. Ik ga denk ik voor Merlijn de Tovenaarquote:
Ik ben hier geboren en getogen en beslist geen Fenerbahçe fan, laat staan voetbal. Maar ik ben dol op stokenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:37 schreef Samzz het volgende:
En ben jij nu een Tukker of niet? Hoe kan je nu voor Fenerbahce zijn?
Nou ja, de raddraaiers houden nog wel een 'feestje'quote:Op woensdag 2 december 2009 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Afgelopen...
Ben jij op je hoofd gevallen of zo?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Samzzz, heb jij geld over ofzo?
Tuurlijk, elke dag iets nieuws!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:58 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik heb geen geld over, maar kleren moet je hebben.
Haha, okeequote:Op woensdag 2 december 2009 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij op je hoofd gevallen of zo?
Nee, ik heb geen geld over, maar kleren moet je hebben. En sinds wanneer noem jij mij Samzz?
Hehehe, ik kan nu natuurlijk heel puberaal zeggen dat ik wel mee wilquote:Op woensdag 2 december 2009 21:07 schreef Samzz het volgende:
Jij snapt mij![]()
Meteen ook maar shoppen voor nieuwe lingerie. Dat wil ook niet opschieten...
't Kan me niet interesseren daar naar binnen te gaan... Vind het soms juist wel leuk om eens wat te zien daaroquote:Op woensdag 2 december 2009 21:14 schreef Samzz het volgende:
Maar ondertussen... Doorgaans zijn kerels bang de gemiddelde Hunkemoller binnen te stappen.
ik ga wel mee naar de lingeriewinkel!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:07 schreef Samzz het volgende:
Jij snapt mij![]()
Meteen ook maar shoppen voor nieuwe lingerie. Dat wil ook niet opschieten...
Phew, ben ik blij dat ik niet onder die noemer valquote:Op woensdag 2 december 2009 21:14 schreef Samzz het volgende:
Maar ondertussen... Doorgaans zijn kerels bang de gemiddelde Hunkemoller binnen te stappen.
Blijkbaar zijn de mannen hier nergens bang voorquote:Op woensdag 2 december 2009 21:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Phew, ben ik blij dat ik niet onder die noemer val
Ik ben bang voor Satanklaasquote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn de mannen hier nergens bang voor
Echte toetsenbordheldenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef Samzz het volgende:
Blijkbaar zijn de mannen hier nergens bang voor
Watje.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben bang voor Satanklaas
Hehehequote:Op woensdag 2 december 2009 21:31 schreef Samzz het volgende:
Nou, de meeste mannen in mijn vriendenkring rennen gillend weg als ik het woord Hunkemoller laat vallen...
Mijn helden op sokjes
En als je Christine Le Duc laat vallen, gaan ze dan wel mee?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:31 schreef Samzz het volgende:
Nou, de meeste mannen in mijn vriendenkring rennen gillend weg als ik het woord Hunkemoller laat vallen...
Mijn helden op sokjes
Humpie Dumpie is toch een winkel waar je oude legerspullen kunt kopen enzo?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb ooit handboeien gekocht bij Humpie Dumpie in Rijssen, dat was echt een lollige ervaring, juist omdat het een gewone winkel is waar de fienen ook komen. Ik heb de caissières nog gevraagd of ze het uit wilden proberen omdat ik zeker wilde zijn dat ze goed waren. Rennen ze gillend wegIk heb er zelfs foto's van
Precies! Alhoewel ik het op zich mee vond vallen, het is meer een kledingwinkel met in de vitrine wat Zippo's, messen én handboeien!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:44 schreef Oldenzaal het volgende:
Humpie Dumpie is toch een winkel waar je oude legerspullen kunt kopen enzo?
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:59 schreef ACT-F het volgende:
This topic is worthles without pics![]()
De pruttel afrekenen:
[ afbeelding ]
Uit verpakking trekken:
[ afbeelding ]
En vervolgens de verkoopster terroriseren:
[ afbeelding ]
Als je er bang voor bent, waarom verkoop je die rommel?
Truequote:Op woensdag 2 december 2009 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik zou ook wegrennen als een onbekende z'n nieuwe handboeien op me uit wil testen...
Nu is het mijn beurt:quote:Op woensdag 2 december 2009 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik zou ook wegrennen als een onbekende z'n nieuwe handboeien op me uit wil testen...
Zeker weetzquote:Op woensdag 2 december 2009 22:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
humpiedumpie in rijssen!, gave winkel is dat!
Je bent ook zo'n stokertquote:Op woensdag 2 december 2009 22:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond nog bijna ruzie gehad met paar GAE fans
Vertel!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond nog bijna ruzie gehad met paar GAE fans
Nee, ik dee niksquote:
Ga ik zo ook. Nog even wat dingen doenquote:
Wat dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga ik zo ook. Nog even wat dingen doen
Hier rondhangen dus, heel belangrijkquote:Op woensdag 2 december 2009 23:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ga ik zo ook. Nog even wat dingen doen
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Marko zit de hele tijd te zeggen dat ik moet gaan rukken
Zijn jullie aan het webcammen?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Marko zit de hele tijd te zeggen dat ik moet gaan rukken
Is er in Enschede nog zo'n winkel?quote:
Geen idee. De Enschedeërs weten het vast wel. Toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:12 schreef Norbert704 het volgende:
Is er in Enschede nog zo'n winkel?
Dat wil hij welquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee, ik dee niks![]()
![]()
Ze zagen me zitten met een Heracles shawl omgingen ze stoer doen
Van ja Heracles gaat eraan blablabla, ik zal maar op passen die maandag....![]()
Misschien moeten jullie oppassen kneusjesWerden ze nog agressiever
![]()
Hele coupe aan t kijken wat er gebeurde![]()
Lang lang láng geleden op de kuipersdijk, die is toen verhuist naar die straat van euhm...tegenover picasso maar die is ook al járen weg.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:12 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Is er in Enschede nog zo'n winkel?
Er zat er eerst één op de haaksbergerstraat.
Daar zit nu een fietswinkel.
(Moet een nieuwe bivakmuts hebben)
Gelul, we hebben de foto's gezien.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jongens, ik moet jullie wat opbiechten.
Henrike en ik zijn nog steeds niet in Ethiopië geweest.
Is dat normaal, een beetje met de bitch van Marko tripjes doen?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was in Somalië
Onze verlovingsreis was dat
iddquote:Op woensdag 2 december 2009 23:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Is dat normaal, een beetje met de bitch van Marko tripjes doen?
Ohquote:Op woensdag 2 december 2009 23:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat was in Somalië
Onze verlovingsreis was dat
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik ben met haar getrouwd hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 23:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
JIJ MET OP PASSEN JONGUUH ANDERS ZIE IK JE MORGEN WEL JA!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben met haar getrouwd hoor
Ik?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
JIJ MET OP PASSEN JONGUUH ANDERS ZIE IK JE MORGEN WEL JA!![]()
![]()
!!!!!!!!
NEEE..WAT IS CAPS LOCK?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet jij dat jouw Caps Lock nog aan staat?
HMM?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is die toets boven jouw linker "Shift" knop.
OKEE GODVERDOMME, NU IS HET GENOEG GEWEEST JA! DOE DIE FUCKING KUT KAPS LOCK UIT!quote:
TOT MORGEN DAN!!!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
OKEE GODVERDOMME, NU IS HET GENOEG GEWEEST JA! DOE DIE FUCKING KUT KAPS LOCK UIT!![]()
![]()
ANDERS ZIE IK JE MORGEN WEL!!!
Zet jij die maar op. Ik kan in ieder geval niet op die dag, dan heb ik een afspraak bij de huisarts.quote:
Teunquote:
OMFGquote:Op donderdag 3 december 2009 00:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed![]()
Ik heb je zelfportret onder het stof vandaan gehaald:
[ afbeelding ]
Je geeft gewoon niet toequote:Op donderdag 3 december 2009 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee.
Ja, dat mag ook welquote:Op donderdag 3 december 2009 00:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij nader inzien, doe maar een bier i.p.v. een biertje. Ik ben nogal dorstig
Je mag zelfs een 40-liter vatquote:Op donderdag 3 december 2009 00:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij nader inzien, mag ik een kan? Een glas is zo snel op
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
ik pak d'r ook maar eentje bij.
Bij nader inzien, zou ik afwisseling willen, zoals een cola-vieux. Anders krijg ik zo'n enorme biersmaak in de mondquote:
Ja, ik blijf niet bezigquote:Op donderdag 3 december 2009 00:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij nader inzien, zou ik afwisseling willen, zoals een cola-vieux. Anders krijg ik zo'n enorme biersmaak in de mond
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:36 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga sloap'n. Spammen jullie alles voor 1:00 uur vol? Anders krijg je nachtmerries, dat beloof ik je
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
TT voor t volgende topic: "woar Markooo manbewbs hef"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |