UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeg maar dat ik plat op mn rug lig, de ene van de tweeling bovenop mn gezicht zit zodat ik dr kan beffen. De andere tweeling hangt, steunend op dr ellebogen, boven me zodat ze aan mn leuter kan zuigen, en haar dijen omklemmen het hoofd van haar zus, die háár dan weer beft![]()
Beetje een driehoek dus/_\
En met mijn handen speel ik dan dus weer met de tietjes van de 'hangende' tweelingzus
Daar kan ik me dus niks bij voorstellenquote:Op woensdag 2 december 2009 02:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor de leu die zoiets hemn van, hier:
[..]
Kom maar met je vriendin vanavondquote:Op woensdag 2 december 2009 07:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus niks bij voorstellen
ik ben er weer bij in de Veste zelfquote:Op woensdag 2 december 2009 10:18 schreef haakon het volgende:
goeiemorgen
vanavond in enschede centrum Twente kijken !
ik moet gewoon werken, daarna 2e vaccinatie halen, thuis gauw eten + spullen pakken en dan op wegquote:Op woensdag 2 december 2009 10:29 schreef haakon het volgende:ik ga gelijk uit school eerst naar een stagegesprek om 15.00 uur
en daarna tanken met kameraad in Enschede !
Heb je in bornerbroek geen tankstation dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:29 schreef haakon het volgende:ik ga gelijk uit school eerst naar een stagegesprek om 15.00 uur
en daarna tanken met kameraad in Enschede !
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Heb je in bornerbroek geen tankstation dan?
,quote:Op woensdag 2 december 2009 11:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
.
slechte grap, hele slechte grapquote:Op woensdag 2 december 2009 11:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Heb je in bornerbroek geen tankstation dan?
wederom bedankt voor je bijdrage kerelquote:
Hoezo grap?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
slechte grap, hele slechte grap
[..]
wederom bedankt voor je bijdrage kerel
ik heb nooit zin om deze opleiding te gaan omdat ie kut isquote:Op woensdag 2 december 2009 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ook niet, heb ik altijd als ik 's avonds naar FCT ga
en waarom volg je hem dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:51 schreef haakon het volgende:
[..]
ik heb nooit zin om deze opleiding te gaan omdat ie kut is
omdat het mij leuk leek, tot ik pas in de 3e stage had en bleek dat het niets voor mij wasquote:
en waarom stop je er dan niet mee?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:14 schreef haakon het volgende:
[..]
omdat het mij leuk leek, tot ik pas in de 3e stage had en bleek dat het niets voor mij was
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kom maar met je vriendin vanavond
heb je ook wel weer gelijk in... welke opleiding volg je eigenlijk?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:22 schreef haakon het volgende:
3 jaar weggooien, of een jaartje door en een papiertje.. toch maar dat 2e.. wel kut, maar toch
matig, heeeeel matigquote:
Hahahahahaquote:
Multimedia vormgever, is websites ontwerpen en coderen enz...quote:Op woensdag 2 december 2009 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je ook wel weer gelijk in... welke opleiding volg je eigenlijk?
[..]
matig, heeeeel matig
en wat is daarquote:Op woensdag 2 december 2009 13:18 schreef haakon het volgende:
[..]
Multimedia vormgever, is websites ontwerpen en coderen enz...
* ReMcOrE wishes haakon luckquote:Op woensdag 2 december 2009 13:25 schreef haakon het volgende:
ik ga naar de stad, dan stagegesprek
wish me luck !
jij begint over metal en gelijk bloedt het dood; lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
EN toen was het stil in ons topic
BLOED EN DOOD! CHAAAARGE!!!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij begint over metal en gelijk bloedt het dood; lijkt me duidelijk
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie niet in hoe die bovenste zich houdt, dus leg uit
Maar ook videoclips maken, dvd-hoesjes ontwerpen.. Reportages maken en dat soort dingen!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:18 schreef haakon het volgende:
[..]
Multimedia vormgever, is websites ontwerpen en coderen enz...
Die zweeft in de lucht. Dat kan iedere vrouw, da's toch duidelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie niet in hoe die bovenste zich houdt, dus leg uit
Ok, ik kom vanavond wel even langs om dat te controlerenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zweeft in de lucht. Dat kan iedere vrouw, da's toch duidelijk![]()
Jij snapt mequote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zweeft in de lucht. Dat kan iedere vrouw, da's toch duidelijk![]()
Dat doe ik wel justin, blijf jij maar lekker daar ver wegquote:Op woensdag 2 december 2009 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ok, ik kom vanavond wel even langs om dat te controleren
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:32 schreef Samzz het volgende:
Waarom staat er een advertentie met een Exclusieves Privathaus onder deze pagina?
Zodat jij daar naartoe kan gaanquote:Op woensdag 2 december 2009 16:32 schreef Samzz het volgende:
Waarom staat er een advertentie met een Exclusieves Privathaus onder deze pagina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |