Ik zou mijn vriendin om die reden kunnen dumpen, serieus.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef Kevincy het volgende:
Een vriend van me wordt door z'n vriendin "me vent" genoemd
Gadverdammequote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou mijn vriendin om die reden kunnen dumpen, serieus.
Ga toch koken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:14 schreef ynuhh het volgende:
Mah boy.
En wijf klinkt gewoon denigrerend, klaar.
Dat dusquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
Liefjeschatje
allemaal prima. M'n meisje/wijffie/vent/mannetje
!
Nja, die persoon in kwestie heeft toch gewoon een naamquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
Liefjeschatje
!
Ja, Maar sommige mensen hebben zo'n kutnaam die verdienen een bijnaamquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:21 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nja, die persoon in kwestie heeft toch gewoon een naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:26 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Ja, Maar sommige mensen hebben zo'n kutnaam die verdienen een bijnaamDaarom ben jij Kevin genoemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en noem ik me Kevincy. Dat is mijn eigen koosnaampje. Zo noem ik me de hele dag tegen iedereen spreek ik ook in derde persoon... Bijv. Kevincy vind van niet etc...quote:
Als je iets van iemand wil is liefje effectiever.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:21 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nja, die persoon in kwestie heeft toch gewoon een naam
Ach ja, mannenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je iets van iemand wil is liefje effectiever.
Er tegen aankruipen werkt ook goed en dan een paar complimentjes.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je iets van iemand wil is liefje effectiever.
Bij mij worden ze dan alleen maar geil.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er tegen aankruipen werkt ook goed en dan een paar complimentjes.
Klopt, dat is ook het moment waar je eisen kan gaan stellen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij mij worden ze dan alleen maar geil.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
Liefjeschatje
!
Ja maar dat is ook vervelendquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook het moment waar je eisen kan gaan stellen.
Daarom moet je ze altijd geil houden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook vervelendwant dan zeggen ze overal ja op, en als je er dan op een non-geil moment weer over begint zijn ze het er opeens niet meer mee eens
!
Zo verschrikkelijk waarquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daarom moet je ze altijd geil houden.Het werkt als een soort hypnose.
True storyquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daarom moet je ze altijd geil houden.Het werkt als een soort hypnose.
Die vind ik dan wel weer leukquote:
Ja ach, voors en tegens enzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
True storymaar het maakt ze ook een beetje retarded, helaas
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |