abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75191012
Oke, 2 jaar geleden ben ik door omstandigheden in 2 maanden tijd meer dan 10 kilo afgevallen. Woonde destijds in een internaat. Ben van zo'n 63-65 naar 51-52 gegaan. Toen 8 maanden mezelf vol lopen proppen, hielp niet. Toen ben ik aan de pil gegaan en hierdoor was ik dan 3-4 kilo aangekomen, en dat is zo gebleven. Weeg nu rond de 55-56 kilo.

Eten werkt bij mij dus niet en van sporten val ik véél te snel af (Lees: een uurtje op de wii flit plus intensieve oefeningen = -0.6 kg). BMI is perfect eigenlijk, 20.70 ongeveer met een lengte van 1.63, maar ik wil gewoon wat voller worden.

Heb toen maar bedacht dat ik dan ipv vet maar spiermassa op moest gaan bouwen, maar zelfs met alleen maar spier en yoga oefeningen doen val ik al best veel af, terwijl je met spieren opbouwen juist aan hoort te komen.

Iemand tips om toch nog aan te komen? Weet dat dit misschien zeikerig klinkt want heb eigenlijk het perfecte figuurtje zo maar ik wil toch ietsje voller, vooral bij de billen en borst.

Dus tipt met dingen die ik wel en niet moet eten voor en na het sporten enzo? En welke oefeningen ik het beste kan doen om zo snel mogelik vooruitgang te boeken?

Thanks.
pi_75191069
Volgens mij neemt jouw lichaam geen vet op maar vernauwen jouw bloedvaten alsnog door de calorieën. DENK ik. Ik eet ook elke dag troep en ik kom niet aan. Maar dat komt mede doordat ik sport, denk ik.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:46:51 #3
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75191160
Proteïnshakes??? Verder een tvp want ik heb hetzelfde probleem(ik heb ondergewicht, maar kan slecht tegen teveel en te vet eten)
ฝัน
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:47:27 #4
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_75191187
0.6 kilo eraf met wii fit in 'n uur. Wat heb je gedaan, een flinke bolus gedraait ondertussen?
Ik ben lelijk.
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:47:46 #5
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75191207
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Oke, 2 jaar geleden ben ik door omstandigheden in 2 maanden tijd meer dan 10 kilo afgevallen. Woonde destijds in een internaat. Ben van zo'n 63-65 naar 51-52 gegaan. Toen 8 maanden mezelf vol lopen proppen, hielp niet. Toen ben ik aan de pil gegaan en hierdoor was ik dan 3-4 kilo aangekomen, en dat is zo gebleven. Weeg nu rond de 55-56 kilo.

Eten werkt bij mij dus niet en van sporten val ik véél te snel af (Lees: een uurtje op de wii flit plus intensieve oefeningen = -0.6 kg). BMI is perfect eigenlijk, 20.70 ongeveer met een lengte van 1.63, maar ik wil gewoon wat voller worden.

Heb toen maar bedacht dat ik dan ipv vet maar spiermassa op moest gaan bouwen, maar zelfs met alleen maar spier en yoga oefeningen doen val ik al best veel af, terwijl je met spieren opbouwen juist aan hoort te komen.

Iemand tips om toch nog aan te komen? Weet dat dit misschien zeikerig klinkt want heb eigenlijk het perfecte figuurtje zo maar ik wil toch ietsje voller, vooral bij de billen en borst.

Dus tipt met dingen die ik wel en niet moet eten voor en na het sporten enzo? En welke oefeningen ik het beste kan doen om zo snel mogelik vooruitgang te boeken?

Thanks.
Mischien veel cola zuipen daar kom ik altijd van aan:) Of iets anders drinken ik kwam ook nooit van eten aan alleen veel veel drinken en dan dingen zoals Cola Fernandez Fria en anders gewoon wat minder vaak eten Maar grotere portie, Het ontbijt over slaan Het is allemaal wel niet gezond
pi_75191263
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef o.us het volgende:
Volgens mij neemt jouw lichaam geen vet op maar vernauwen jouw bloedvaten alsnog door de calorieën. DENK ik. Ik eet ook elke dag troep en ik kom niet aan. Maar dat komt mede doordat ik sport, denk ik.
Ah, nou ik hoop van niet want ik rook ook dus dat is dan dubbelop.

Ik sport dus echt nooit, ja nu sinds ik de wii fit heb maar verder is het 1 keer joggen in de zoveel maanden en verder zo'n 3 keer in de week 40 minuten tot een uur fietsen maar daar blijft het dan ook bij. Ja en heen en weer lopen op het werk uiteraard maar dat noem ikn ou niet echt sporten.

Goed nu sinds ik die Wii heb weet ik dus ook dat ik vooral níét moet sporten :'') Met een uurtje spelen (op de Wii nog wel, dus zo intensief als écht sporten is het niet) ben ik al meer dan een halve kilo kwijt en voor ik die terug zie is het ook weer een week verder (met vooral zo min mogelijk bewegen en zoveel mogelijk eten).
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:51:39 #7
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75191363
Wegen op de Wii is trouwens heel onbetrouwbaar, laat je maar eens 3x achter elkaar wegen(tussendoor eraf stappen(. Het ligt er heel erg aan hoe je erop staat en of je ook maar een klein beetje beweegt;)
ฝัน
pi_75191376
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:47 schreef PICHT het volgende:
0.6 kilo eraf met wii fit in 'n uur. Wat heb je gedaan, een flinke bolus gedraait ondertussen?
Nee, mijn lichaam is gewoon raar. Zit trouwens wel een beetje in de genen denk ik, nadat mijn oma dr eerste kind eruit had gegooid (mn oma ja, ik niet) is ze ook heel veel afgevallen en nooit meer aangekomen.

Mn moeder heeft heel erg dat schommelen, dat had ik dus ook altijd. Dan woog ik 60 dan weer 60 en dan weer 58 en een maand later weer 63 en evrvolgens zelfs 67, maar nadat ik in dat internaat gewoond heb is er gewoon bijna niks meer bij gekomen. Ik was in die periode ook een half jaar niet meer ongesteld, toen ik zo extreem af was gevallen (geheel tegen eigen zin in).
pi_75191408
Meer eten.
Je zegt dat je volproppen geprobeerd hebt.
Maar reken eens precies uit hoeveel calorieen je nu per dag eet.
verhoog dat met 500, en ga dan weer eens kijken, kom je nog niet aan, doe je er weer 200 bij. etc.

Eet wel meerdere maaltijden per dag als je al het voedsel niet in 3 maaltijden op krijgt.
pi_75191415
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef Lano het volgende:
Wegen op de Wii is trouwens heel onbetrouwbaar, laat je maar eens 3x achter elkaar wegen(tussendoor eraf stappen(. Het ligt er heel erg aan hoe je erop staat en of je ook maar een klein beetje beweegt;)
Dat weet ik maar we hebben hier in de badkamer ook een digitale weegschaal staan en die klopt wel.
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:52:54 #11
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75191435
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Nee, mijn lichaam is gewoon raar. Zit trouwens wel een beetje in de genen denk ik, nadat mijn oma dr eerste kind eruit had gegooid (mn oma ja, ik niet) is ze ook heel veel afgevallen en nooit meer aangekomen.

Mn moeder heeft heel erg dat schommelen, dat had ik dus ook altijd. Dan woog ik 60 dan weer 60 en dan weer 58 en een maand later weer 63 en evrvolgens zelfs 67, maar nadat ik in dat internaat gewoond heb is er gewoon bijna niks meer bij gekomen. Ik was in die periode ook een half jaar niet meer ongesteld, toen ik zo extreem af was gevallen (geheel tegen eigen zin in).
Ja maar heb je op dat board gemeten? En heb je wel veel gedronken tijdens? die wii fitt want als je niks drinkt dan verlies je veel vocht en dat vull je niet aan je moet je dan eigenlijk de dag erna op het zelfde tijdstip weer wegen en ook dan klopt het nooit helemaal
pi_75191541
Tvp, heb ook geen oplossing. Ben ook te licht en kom maar niks aan.
I'm not a sinner.
pi_75191603
het zit hem niet in slecht eten, maar in voldoende eten.
Wat eet je nu op een gemiddelde dag?

Daarbij heeft elk persoon een settpoint, een gewicht dat je hebt bij een gezond eetpatroon. Dit is voor elke persoon anders. BMI is hierin maar een gemiddelde. Leeftijd is hierin een factor, net als stofwisseling.

Die 0,6 die je was afgevallen lijkt mij een toevallige gewichtsschommeling. Volgens mij val je van cardio en duursporten eerder af dan dat je afkomt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_75191642
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:52 schreef DjMark het volgende:
Meer eten.
Je zegt dat je volproppen geprobeerd hebt.
Maar reken eens precies uit hoeveel calorieen je nu per dag eet.
verhoog dat met 500, en ga dan weer eens kijken, kom je nog niet aan, doe je er weer 200 bij. etc.

Eet wel meerdere maaltijden per dag als je al het voedsel niet in 3 maaltijden op krijgt.
Ik eet denk wel 5 tot 6 keer per dag :'')

In de ochtend 4 boterhammen met boter, kaas of zalm of iets er op.

2 uur later sterf ik alweer van de honger dus weer brood of een kaasbroodje en twee croissants.

In de middag meestal wat fruit en ik haal iest van een opwarm ding bij de supermarkt (pauze) met rijst of lasanga ofzo, indien geen tijd ook gewoon brood.

Avond eten, meestal een best vol bord en indien ik geblowd heb kunnen het er soms wel 3 worden :'') daarna toetje, fruit, vreetkick.

Avond eet ik iets van chops of koekjes ofzo, of ik pleur de frituurpan aan.

En tussendoor zit ik meestal wel aan een zak M&M's, een reep chocolade, koek, marsmellow's en fruit.

Verder drink ik veel water, cola en aloë vera sap.

Moet toch voldoende zijn?
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:57:34 #15
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_75191654
Ik weeg 55 kg bij 1.70, kan me haast niet voorstellen dat jij niet genoeg vet hebt

Maargoed. Vooral niet jezelf gaan volstoppen met allerlei ongezond eten. Dat vet aan de buitenkant niet te zien is, zegt niets over hoe gezond je dan van binnen bent.
My mama didn't raise no fool
pi_75191691
ik kom ook niks aan
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:58:22 #17
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75191695
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
het zit hem niet in slecht eten, maar in voldoende eten.
Wat eet je nu op een gemiddelde dag?

Daarbij heeft elk persoon een settpoint, een gewicht dat je hebt bij een gezond eetpatroon. Dit is voor elke persoon anders. BMI is hierin maar een gemiddelde. Leeftijd is hierin een factor, net als stofwisseling.

Die 0,6 die je was afgevallen lijkt mij een toevallige gewichtsschommeling. Volgens mij val je van cardio en duursporten eerder af dan dat je afkomt.
Het zit hem wel in het slechte eten.. Want je kan voldoende eten maar tog te weinig stoffen binnen krijgen en je kan juist te weinig eten maar tog aankomen Maar ze moeten allebei eens posten wat ze per dag eten? En stoppen met roken dan krijg je meer eetzin
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:03:33 #18
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75191925
Plus dat roken je spijsvertering versneld
ฝัน
pi_75191963
Ik ga dat coloriën tellen dan maar eens doen. Wordt nog grappig, weet 100% dat mijn zus me van onrexia ofzo gaat verdenken al sik telkens de achterkant sta te lezen :'') .

Zeg wel eens dat ik aan wil komen maar ze gelooft me niet omdat ik zo slank blijf, als zij een zak chips op eet komt ze figuurlijk gezegd meteen 10 kilo aan.

Maargoed, extra caloriën bij het eten dus. En die proteïne shakes... Mn vriend drink die wel eens voor het trainen, maar dat is meer iets voor mannen lijkt me.
pi_75192010
gezien wat je eet op een dag denk ik dat je moet accepteren dat dit gewicht bij je past. Net als dat sommige mensen boven BMI 25 blijven hangen met een gezond eetpatroon, kwestie van spijsvertering.

Overigs eet je wel erg ongezond. Hoop verzadigde vetten en suikers en ik mis fruit (er van uitgaand dat je bij je avondeten wel groente eet).
Je kunt ook veel eten op een gezonde manier...
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_75192085
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:57 schreef La_Vita het volgende:
Ik weeg 55 kg bij 1.70, kan me haast niet voorstellen dat jij niet genoeg vet hebt

Maargoed. Vooral niet jezelf gaan volstoppen met allerlei ongezond eten. Dat vet aan de buitenkant niet te zien is, zegt niets over hoe gezond je dan van binnen bent.
Ik heb opzich ook wel een redelijk figuur, officieel heb ik niks te zeuren alles is in verhouding en redelijk straks maar wil gewoon mn oude figuurtje terug. Had toendertijd broekmaat 38-40 omdat ik een booty had, die ik nog steeds heb in verhouding maar dan meestal maatje 36 en soms 38 (ligt aan het merk).
pi_75192103
Bier drinken en veel pasta eten en stoppen met roken en voor je het weet weeg je 100 kilo
pi_75192142
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
gezien wat je eet op een dag denk ik dat je moet accepteren dat dit gewicht bij je past. Net als dat sommige mensen boven BMI 25 blijven hangen met een gezond eetpatroon, kwestie van spijsvertering.

Overigs eet je wel erg ongezond. Hoop verzadigde vetten en suikers en ik mis fruit (er van uitgaand dat je bij je avondeten wel groente eet).
Je kunt ook veel eten op een gezonde manier...
Nee nee fruit staat erbij, ik heb een mandarijnen verslaving en we hebben een fruitschaal vol met allerlij soorten fruit thuis waar ik best veel van eet, maar daarbij dus ook veel chocolade enzo.
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:10:16 #24
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75192204
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:04 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ik ga dat coloriën tellen dan maar eens doen. Wordt nog grappig, weet 100% dat mijn zus me van onrexia ofzo gaat verdenken al sik telkens de achterkant sta te lezen :'') .

Zeg wel eens dat ik aan wil komen maar ze gelooft me niet omdat ik zo slank blijf, als zij een zak chips op eet komt ze figuurlijk gezegd meteen 10 kilo aan.

Maargoed, extra caloriën bij het eten dus. En die proteïne shakes... Mn vriend drink die wel eens voor het trainen, maar dat is meer iets voor mannen lijkt me.
Ik zou als vrouw zijnde die shakes niet nemen
pi_75192219
Maargoed, kwestie van acepteren dus.

Thanks voor de tips en hulp, ik ga nu douchen en dan naar mn vriend toe op de fiets.
pi_75192327
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:10 schreef donthate het volgende:

[..]

Ik zou als vrouw zijnde die shakes niet nemen
Maar stel dat ik dat eens in de zoveel tijd wel zou doen en dan alleen mijn bil en borstspieren train, dat kan dan voor de rest van mn lichaam geen kwaad toch? Hoelang moet je sporten om ongeveer 200ml van dat spul weg te werken?
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:23:50 #27
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_75192760
Heb je het snel warm en/of hartkloppingen? Verder last van diarree?
Fietstas.
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:26:49 #28
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75192888
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:13 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Maar stel dat ik dat eens in de zoveel tijd wel zou doen en dan alleen mijn bil en borstspieren train, dat kan dan voor de rest van mn lichaam geen kwaad toch? Hoelang moet je sporten om ongeveer 200ml van dat spul weg te werken?
Nja zowiezo als je je borstspieren gaat trainen word je borsten waarschijnlijk kleiner..:)
En je kan nooit iets specifiek aan pakken en daar vet gaan kweken je zal over je hele lichaam aan wel wat bij komen je billen worden er wel steviger van:)
  Moderator dinsdag 1 december 2009 @ 19:29:06 #29
18653 crew  D.
pi_75192987
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:39:36 #30
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_75193365
meer Fok!ken

Maar serieus, het kan zijn dat je lever de koolhydraten niet goed kan verwerken door teveel afvalstoffen in je lichaam. Ik heb onlangs van de dokter aangeraden gekregen om iedere ochtend vóórdat je iets eet of drinkt 2 citroenen uit te persen en op te drinken. Hierna mag je wel weer gewoon eten en drinken. Door dit minstens 5 dagen achtereenvolgend te doen zou je lever weer nagenoeg zuiver moeten zijn en wanneer de afvalstoffen weg zijn moet je lever de koolhydraten in voedsel sneller door je lichaam op moeten kunnen nemen. Weet niet of je er iets aan hebt, ik had geen probleem met aankomen maar eerder een probleem in mijn energiehuishouding en daar heeft het wel mee geholpen...
pi_75194542
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:23 schreef Kassaa het volgende:
Heb je het snel warm en/of hartkloppingen? Verder last van diarree?
Heb het wel snel warm maar ik heb geen hartkloppingen en ook nooit diarree.

Nou ik ben ervandoor luitjes houdoe!

En die shakes laat maar zitten, hoef geen kleinere boobies :'')
pi_75194570
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef rinzzz het volgende:
meer Fok!ken
Haha, dagelijkse kost schat (K)
pi_75195463
Waarom wil je in godsnaam aankomen? 1.63 en 55 kilo is perfect, laten zo
pi_75198530
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:29 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Overpriced en 0 meerwaarde. Drink dan gewoon volle chocomel, bevat maarliefst 950+ kcals per liter en een prima verdeling koolhydraten/proteine.
pi_75198619
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Heb het wel snel warm maar ik heb geen hartkloppingen en ook nooit diarree.

Nou ik ben ervandoor luitjes houdoe!

En die shakes laat maar zitten, hoef geen kleinere boobies :'')
Van die shakes ga je overigens geen kleine 'boobies' krijgen. Ik denk dat je het teveel associeert met fanatieke krachtsportsters of bodybuildsters. Die kleine borsten krijgen ze niet van de shakes maar door het lage vetpercentage wat ze willen en het harde trainen.
  woensdag 2 december 2009 @ 01:52:02 #36
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_75200399
ik val ook af van slecht eten. (vet, suikers) vooral chocola zorgt voor de betere doorstroom in mn lichaam. jaja ik bespaar jullie de details.

juist door gezond te eten heb ik een prima gewicht. en vergeet vooral niet te ontbijten, maar dat wist je vast al. het enige wat ik naar binnen kan werken s'ochtends zijn crackers met hagelslag of kaas.
O+
  woensdag 2 december 2009 @ 01:52:58 #37
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75200408
quote:
Op woensdag 2 december 2009 01:52 schreef Saisai het volgende:
ik val ook af van slecht eten. (vet, suikers) vooral chocola zorgt voor de betere doorstroom in mn lichaam. jaja ik bespaar jullie de details.

juist door gezond te eten heb ik een prima gewicht. en vergeet vooral niet te ontbijten, maar dat wist je vast al. het enige wat ik naar binnen kan werken s'ochtends zijn crackers met hagelslag of kaas.
Ja dat kan ook maar is alleen maar beter tog gezond eten en een goed gewicht
  woensdag 2 december 2009 @ 01:53:52 #38
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_75200419
met andere woorden: ik kom aan van gezond eten en val af van slecht eten.
O+
  woensdag 2 december 2009 @ 01:55:50 #39
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75200436
quote:
Op woensdag 2 december 2009 01:53 schreef Saisai het volgende:
Wat een mazzel heb je en dan weet je in ieder geval zeker dat je geen slecht eten moet hebben .Ik kom alleen van veel cola drinken of iets anders suiker achtig! IK kan eten wat ik wil maar het helpt niet mjaa heb goed gewicht dus
pi_75214496
quote:
Op woensdag 2 december 2009 01:53 schreef Saisai het volgende:
Het is ook niet het slechte eten waar je van aankomt maar de hoeveelheid die je ervan eet. Als je te veel gezond eten, eet dan word ook gewoon dik idem met fast food.
  woensdag 2 december 2009 @ 17:58:05 #41
281369 tonedyt
stop met zweten
pi_75218961
gewoon blijven eten! snacks etc

een tip die ik je kan geven is veel ijs eten! van die bakken vanille ijs, ben & jerry's etc, dus niet rakketjes gaan eten maar echt dat schep ijs, vooral s'avonds na 21 uur zal goed werken.

succes
  woensdag 2 december 2009 @ 18:01:05 #42
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75219081
Van noten (pindas cashewnoten ed) ook niet? En dan binnen 10 minuten eten (vooral koolhydraten, nasi, spaghetti) nadat je intensief bezig bent geweest (met sport, wandelen, fietsen of huiselijke klussen als schoonmaken/stofzuigen). Ik weet het ook niet maar vindt het wel een interessant onderwerp.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_75219202
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Van noten ook niet pindas cashewnoten ed. ? En dan binnen 10 minuten eten (vooral koolhydraten, nasi, spaghetti) nadat je intensief bezig bent geweest met sport, wandleen, fietsen of huiselijke klussen als schoonmaken/stofzuigen. Ik weet het ook niet maar vindt het wel een interessant onderwerp.
Ligt allemaal aan de hoeveelheid die je binnen krijgt. Als je netto meer kcals eet dan dat je over de gehele dag verbrand zul je aankomen ongeacht wat je eet. Partitioneren van je voeding, dus wanneer eet ik wat en hoeveel kan wel een belangrijke rol spelen binnen een dieet. Zeker voor serieuse sporters valt hier veel uit te halen.
pi_75219370
Hoe oud ben je? Dat scheelt ook nogal. Ik zette vroeger niets aan en na mijn 20ste bleef ineens alles zitten. Krachttraining en eten werkt bij mij heel goed. Dan dient het eten dat ik eet ook nog daadwerkelijk ergens voor.
Daarbij 56kg bij 1.63 is echt niet licht hoor voor een vrouw.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 2 december 2009 @ 18:23:35 #45
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_75219906
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:58 schreef tonedyt het volgende:
gewoon blijven eten! snacks etc

een tip die ik je kan geven is veel ijs eten! van die bakken vanille ijs, ben & jerry's etc, dus niet rakketjes gaan eten maar echt dat schep ijs, vooral s'avonds na 21 uur zal goed werken.

succes
My mama didn't raise no fool
pi_75225360
Uiteindelijk gaat het om energie balans, dus gewoon meer eten. klaar. Als je echt graag vet aanzet dan kun je suikers in de ochtend nemen (2-3 glazen jus dorange doet zn werk). Je bmi is bijna 21, ik zou me er niet druk om maken gewoon. Of wel. Stress helpt ook om vet te kweken. Groetjes!
  woensdag 2 december 2009 @ 21:18:06 #47
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_75226987
ik lachte bij de gedachte dat TS na het overslaan van haar ontbijt als een bezetene sinaasappelsap met cashewboten en Ben & Jerry's naar binnen aan het werken was
  donderdag 3 december 2009 @ 09:54:40 #48
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_75238424
Ik zou het niet doen, die kilo's komen vanzelf wel met de jaren. En elke kilo die je nu aanzet kun je over een paar jaar niet meer aanzetten.

Bovendien moet je niet voor en na het sporten gaan wegen. Je moet altijd op hetzelfde moment van de dag wegen. Bijvoorbeeld 1x per week op dinsdagochtend na het douchen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 3 december 2009 @ 14:36:58 #49
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75247043
Drink elke dag een liter melk (soja/chocolade/volle) extra. dat zijn 700-900 calorieen extra. Als je dat een paar weken doet en nog niet aankomt moet je maar eens langs de dokter.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_75249062
Spiermassa opbouwen lukt niet als je geen massa hebt.

Gebruik eens mammoth 2500!
effe normaal he
pi_75252513
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:33 schreef shayolo het volgende:

Dat klopt natuurlijk van geen kant. Iedereen kan spieren opbouwen met een goed dieet en de juiste training.
  donderdag 3 december 2009 @ 17:35:21 #52
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75253221
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:33 schreef shayolo het volgende:

Jij denkt zeker dat je vet kan omzetten in spier?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_75472858
ik bedoel te zeggen dat als je erg dun bent, je niet of nauwelijks vet krijgt als je veel goede voeding gaat eten, waaronder mammoth. als je op goed gewicht bent moet je daarmee stoppen natuurlijk. natuurlijk bij mammoth veel blijven eten, en dan heb ik het niet over de burger king
effe normaal he
pi_75473333
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:49 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Ah, nou ik hoop van niet want ik rook ook dus dat is dan dubbelop.
Stop met roken.
Moet je kijken hoe snel de kilootjes er aan komen
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:28:20 #55
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_75517398
Je moet meer sporten, en intensievere spieroefeningen doen als yoga en wiifit

De dokter zei ook tegen mij: ga spieren trainen om bij te komen. Ik ben 1.90 meter en woog toen maar 70 kg. In middels ben ik nu 75 kg geworden, en de sporten die ik doe: shaolin kung fu, jujutsu, en af en toe vrij zwemmen. Je valt af omdat je sport, maar bijna niks aan je spieren doet. Als je nu betere spieroefeningen doet, komen je spieren wat bij. Ik raad je fitness en zwemmen aan, of als je een beetje van het ruige houdt: een martial arts (het liefst shaolin kung fu, perfecte balans tussen conditie, kracht en zelfverdediging).

Ik doe ook push-ups of sit-ups elke ochtend. Niet te veel, gewoon 25 stuks per set, en dan 2 of 3 sets. Als dat nog te zwaar is, begin met 10 per set, en verhoog met 5 iedere maand. Het moeilijkste bij dit: discipline. Je moet jezelf dwingen het elke ochtend te doen, en dat is ECHT lastig geloof mij maar . Het werkt allemaal wel. 5 kg bijgekomen binnen een jaartje, en ik train niet eens intensief (heb door mn studie soms pauzes van 3 maanden helaas )

Bij spieren kweken horen ook bepaalde voedingspatronen, maar daar weet ik helaas vrijwel niks over. Dat moet je aan een fitness expert vragen. Ik eet zeer gevarieerd, dus het werkt wel, maar met een goed voedingspatroon zal het effect ook bij mij beter zijn waarschijnlijk.
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:36 schreef ethiraseth het volgende:
Drink elke dag een liter melk (soja/chocolade/volle) extra. dat zijn 700-900 calorieen extra. Als je dat een paar weken doet en nog niet aankomt moet je maar eens langs de dokter.
Waarschijnlijk helopt dat niet. TS heeft waarschijnlijk net zoals mij een versneld stofwisseling. Alles wordt supersnel afgebroken. Ik at in mn pubertijd elke dag een zak chips, maandenlang, behalve puisten kreeg ik niks anders er bij

[ Bericht 10% gewijzigd door Draganta op 11-12-2009 14:34:15 ]
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_75571121
tvp! wil de tips doorlezen, is voor mezelf ook belangrijk!
-
  zondag 13 december 2009 @ 16:59:51 #57
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_75582181
volgens mij kun kun je het beste advies in winnen bij een dietiste want ieder lichaam is anders en ieder mens leeft en beweegd anders zij zal dan een persoonljk ideet opstellen, wat beter werkt en gezonder is dan al de adviezen die hier boven staan
pi_75719160
Samenvatting:

- veel goede voeding eten (VEEL)
- aan krachttraining doen
- herstellen(eiwitten)

Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby and grow like a weed.
effe normaal he
  donderdag 17 december 2009 @ 14:43:10 #59
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75729748
Dat te dun zijn een probleem is.. echt

Helpen pindakaas en popcorn niet? Koolhydraten en noten moeten toch wel helpen?

Veel eten net nadat je intensief bezig bent geweest. Dat moet gewoon aanzetten anders werkt je lever niet

Heel veel bier drinken hielp een maat van mij. In een jaar tijd ging ie van ideaal maatje naar moddervet en 125KG. Oja en veel pizza bestellen.

En probeer eens precies het tegenoversgetde te doen van wat je nu doet. Dus als je regelmatig eet, onregelmatig gaan eten.

Ik ben benieuwd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Schenkstroop op 17-12-2009 18:00:54 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 17 december 2009 @ 14:47:32 #60
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_75729903
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:47 schreef PICHT het volgende:
Wii fit heeft een marge van +- 2 kg, lijkt me geen goede weeg methode.
pi_75730705
1,5L melk per dag, 2 hele broden per 3 dagen, 500gr magere kwark per dag, (pinda)kaas, pasta aardappelen, kip, rundvlees. Wedden dat je aan zult komen. En ga fitnessen, anders groei je vast.
pi_75842024
kwark, cashewnoten, zalm,tonijn.
als die dingen in je voedingspatroon zitten, dan kom je zeker aan,maar begin niet aan die shake rotzooi, kost veel geld en levert niet zoveel op.
pi_75842316
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat te dun zijn een probleem is.. echt

Helpen pindakaas en popcorn niet? Koolhydraten en noten moeten toch wel helpen?

Veel eten net nadat je intensief bezig bent geweest. Dat moet gewoon aanzetten anders werkt je lever niet

Heel veel bier drinken hielp een maat van mij. In een jaar tijd ging ie van ideaal maatje naar moddervet en 125KG. Oja en veel pizza bestellen.

En probeer eens precies het tegenoversgetde te doen van wat je nu doet. Dus als je regelmatig eet, onregelmatig gaan eten.

Ik ben benieuwd.
aankomen oke, maar niet door al dat junkfood, dat is echt slecht.
pi_76771049
Ben inmiddels zo'n 2 kilo bijgekomen en het enige wat ik daarvoor hoefde te doen was stoppen met blowen Daar ligt mijn reden dus, ik blowde teveel.

Mooie is dat het precies aankomt waar ik het wil hebben Cupmaat gegroeid, hopelijk nog een
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:26:07 #65
269077 Lano
V van Vrouw
pi_76772045
Oh ik ga ook stoppen met blowen wel eerst even beginnen dan
ฝัน
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:09:12 #66
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_76773748
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:40 schreef THEFXR het volgende:
kwark, cashewnoten, zalm,tonijn.
als die dingen in je voedingspatroon zitten, dan kom je zeker aan,maar begin niet aan die shake rotzooi, kost veel geld en levert niet zoveel op.
Jij weet wel waarover je praat ja..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')