Bij krokant denk ik aan lekker eten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er is geen ander woord voor!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja.
F&F. Die zouden je nog adviseren je kind ter adoptie af te staan om meer tijd vrij te maken voor je huisdier.
KROKANTquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij krokant denk ik aan lekker eten.
En dat eten zit dan sws niet in je haar.
Cordon sanitaire!quote:
Ik kan dat woord met zo'n mooie Franse toon uitspreken.quote:
quote:
Mooi man. Maar je gebruikt dat woord ook in het dagelijks leven?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan dat woord met zo'n mooie Franse toon uitspreken.
Ben er nog trots op ook![]()
Ja, why not?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mooi man. Maar je gebruikt dat woord ook in het dagelijks leven?
''Raar mannetje'''? Nog geflatteerd uitgedrukt dan, heb wel is ergere dingen gehoord.quote:
het is 'wel eens', taalwonder.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
''Raar mannetje'''? Nog geflatteerd uitgedrukt dan, heb wel is ergere dingen gehoord.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
''Raar mannetje'''? Nog geflatteerd uitgedrukt dan, heb wel is ergere dingen gehoord.
quote:
Context is not for everybody.quote:
Was geheel correct geplaatst op de aantijging van NG.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Context is not for everybody.
Hoe kom je d'r bij, schijtlul.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was geheel correct geplaatst op de aantijging van NG.
Mij willen isoleren![]()
Woorden gebrek?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe kom je d'r bij, schijtlul.
Ik hoop het zo.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, maar in klb-sc wel.
Nee die film draait hier niet. Is het alleen filmhuis?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef ynuhh het volgende:
2,5 uurtje stad.
Draait het bij jullie ook?
Wat draait?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef ynuhh het volgende:
2,5 uurtje stad.
Draait het bij jullie ook?
Van jou altijd hèquote:
Nee, ik-laat-me-onderspuiten is meer een 24/7 blijvend ding.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus dinsdagmiddag is het ik-laat-me-onder-spuiten-middagje?
Nice.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
David Gibson, 8 wedstrijden: 11 goals, 2 assists.
Akon, 8 wedstrijden: 7 goals, 7 assists..
Het is niet uitgedroogd, juist gevoed.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdomme zeg, het gaat hier gewoon over het uitgedroogde zaadhaar van Bt
Ah dat, ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |