http://www.ggznederland.nl/quote:Op woensdag 2 december 2009 23:28 schreef k_man het volgende:
Mag ik je een PM sturen zodat ik m'n hart erover kan luchten bij jou? Anders weet ik niet hoe ik het nog red.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:34 schreef Black-Hole het volgende:
Willem van Hanegem vanavond weer eens te gast. Zou die weer gaan zingen of zijn nieuwe schilderijen of foto's laten zien?
Dan gaat Matthijs natuurlijk weer 10 keer zeggen dat het zo vreselijk bijzonder is wat hij kan, en dan gaat Willem dat 10 keer ontkennen.quote:Twee maanden geleden baarde Willem van Hanegem opzien op de radio. Toen hij 'Eight Days A Week' van The Beatles inzette. De voetbaltrainer bleek over de soul te beschikken van zijn eigen held Joe Cocker. Vanavond komt 'de kromme' het nummer (in de uitvoering van de Haagse band Daddy's act') samen met de 538-band zingen
www.dwdd.nl
DWDD doet daar overigens lekker aan mee vind ik. Met die pseudo-intellectuelen als Jan Mulder, Ronald Giphart, Joost Zwagerman en dat hele clubje. Hoewel dat misschien niet precies is wat je bedoelt.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:07 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind het een zo'n rare discussie over Shaffy en Hazes. Het lijkt wel of als je tegenwoordig een beetje boven het gepeupel uit steekt helemaal verguisd wordt. Ik ben hier ook al afgebrand omdat ik niet gegrepen werd door Er komt een vrouw bij de dokter. Ik noem dat altijd de debilisering van Nederland. Alles wordt steeds debieler en en dommer en dat wordt dan ook als leidraad verheven.
Vanaf 0:40quote:Op donderdag 3 december 2009 14:20 schreef Bragi het volgende:
Matthijs was wel leuk met Hans Kazan. Blij als een kind toen 'ie dat trucje zelf mocht doen.
Nee, ik bedoel nog debieler.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:20 schreef thettes het volgende:
[..]
DWDD doet daar overigens lekker aan mee vind ik. Met die pseudo-intellectuelen als Jan Mulder, Ronald Giphart, Joost Zwagerman en dat hele clubje. Hoewel dat misschien niet precies is wat je bedoelt.
Hee, Geertje! Ga even naar de dokter, er is wat met je onderbuik.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:09 schreef BasEnAad het volgende:
Het wordt tijd voor een beetje zelfreflectie bij DWDD, al dat ons-kent-ons-geneuzel en geslijm. Zeker na het debacle gisterenavond moeten ze zich toch eens afvragen voor wie ze TV maken en wie het allemaal heeft betaald.
Ik vond Jan Mulder daarbij trouwens irritant, dat Kazan maar meer moest laten zien dan op z'n kuffer en iets met z'n rits open doen enzo. Sneue opmerkingen, beetje jammer Janquote:Op donderdag 3 december 2009 14:20 schreef Bragi het volgende:
Matthijs was wel leuk met Hans Kazan.
Ja, dat was een gevalletje van "Hou maar ff je mond, Jan. Want d'r komt nu alleen maar meer poep uit.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:17 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik vond Jan Mulder daarbij trouwens irritant, dat Kazan maar meer moest laten zien dan op z'n kuffer en iets met z'n rits open doen enzo. Sneue opmerkingen, beetje jammer Jan
Was wel leuk ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:20 schreef Bragi het volgende:
Matthijs was wel leuk met Hans Kazan. Blij als een kind toen 'ie dat trucje zelf mocht doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |