Klopt, en daarom hebben we hier ook geen snelwegen in de wijde omgeving.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:39 schreef Blik het volgende:
[..]
In Noorwegen wonen dan ook geen 16 miljoen mensen op 35.000 km2, maar 5 miljoen mensen op 385.000 km2.
Waarom denk je dat er donderdag geen weeralarm was? Juist, omdat er in het noorden geen kip woont...
Hoezo? Dat doen we hier in NL ook. vaak wel met een dijk eromheenquote:Op woensdag 23 december 2009 09:43 schreef Fogel het volgende:
(want in zee dumpen wordt als onethisch gezien)
dan had ik waarschijnlijk altijd net de pech...quote:Op woensdag 23 december 2009 09:26 schreef Drive-r het volgende:
Na 4 jaar Londen en dagelijkse de metro? Nee, nog nooit een kapotte metro voor me gehad. ... Je komt er uiteindelijk altijd, en meestal met minimale vertraging.
Jubilee hoor ik vaker, reis ik gelukkig nooit mee. Moet zeggen dat ik geluk heb, kan kiezen uit 3 lijnen die me richting werk brengen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
dan had ik waarschijnlijk altijd net de pech...
Moet zeggen dat de performance de laatste jaren wel enorm gestegen is, als ik deze cijfers zie
http://www.tfl.gov.uk/tfl(...)rt/tube/performance/
Ik hoor vrienden van mij altijd klagen over de Jubilee, maar die lijkt al meer dan een jaar weer vrijwel probleemloos te rijden.
Maar goed over het hele netwerk een gemiddelde vertraging deze maand van bijna 7 minuten per rit ten opzicht van de ideale dienstregeling. Geen idee of dat nu goed of slecht is, dat kunnen we pas vergelijken als we hier ook de OV-chipkaart hebben ingevoerd...
De Jubilee lijn is een ramp! De afgelopen 2-3 jaar rijdt het maar heel soms in het weekend. Het is de nieuwste lijn en dus meest modern (zelfs met schuifdeuren tussen de trein en perron), maar als het op onderhoud aankomt zijn de Britten niet zo goed georganiseerd. Ik had een 3 maanden contract in west London en moest dus elke dag met de Jubilee line. De eerste 2-3 metros moest ik voorbij laten gaan omdat het altijd erg overvolbeladen is 's ochtends.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
dan had ik waarschijnlijk altijd net de pech...
Moet zeggen dat de performance de laatste jaren wel enorm gestegen is, als ik deze cijfers zie
http://www.tfl.gov.uk/tfl(...)rt/tube/performance/
Ik hoor vrienden van mij altijd klagen over de Jubilee, maar die lijkt al meer dan een jaar weer vrijwel probleemloos te rijden.
Gelukt! Op 2e kerstdag dan. En het is de bank geworden met slechte en leuke films!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben van plan om met de kerstdagen in bed te blijven liggen.
Of anders op de bank te hangen onder een dekentje en slechte films te kijken.
Dat had ik ook beter kunnen doenquote:Op zondag 27 december 2009 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gelukt! Op 2e kerstdag dan. En het is de bank geworden met slechte en leuke films!
Oew, dat is altijd jammer. Wel mooi dat het uitgesproken is.quote:Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef Vogue het volgende:
[..]
Dat had ik ook beter kunnen doenMijn kerst was niet zo geweldig en uberhaupt heb ik er nooit zoveel mee
Kerst met iemand en zijn familie doorbrengen terwijl je er eigenlijk al klaar mee bent is niet top
Maar nu is het uitgesproken en klaar, pfew. Hoe is het gegaan met je Madalief actie?? Heb het topic niet echt gevolgd maar zag het in mijn ooghoek voorbijkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |