Krijgen we downtimequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
kijken wie het het laatste kan posten voor de downtime
Balen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
De schoonmama van BigBird is helaas overleden Cat...
Hoe was je uitje? En de Spa?
En kom op met je avontuur
Net voor Jan L*l naar de bios geweest, film was uitverkocht
En nu hang ik bij de KPN in de wacht omdat ze ipv mijn telefoonlijn te hebben opgezegd nu weer me een ander internetabbo hebben gegeven en de telefoonlijn hebben behouden![]()
ik hoop dat het niet zo lang gaat duren als bij mj (wanneer kappen ze daar nou mee?)quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:48 schreef trovey het volgende:
Iedereen al zat van die Ramses verering. Ik hoorde het pas vanavond en ben het nu al zat(en ik heb geen moeite met zijn muziek)
Ik ben bang van nooit....niet zolang er iemand van die familie in leven isquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hoop dat het niet zo lang gaat duren als bij mj (wanneer kappen ze daar nou mee?)
behalve dan de platenmaatschappijen met de rechten op zijn muziek, wanneer zal de eerste greatest hits uitkomen...quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben bang van nooit....niet zolang er iemand van die familie in leven is. Gelukkig had Ramses geen nazaten (voor zover ik weet) nu nog al die lui stoppen die met hem dwepen.
nou dan meoten we zelf maar doorlullenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:00 schreef trovey het volgende:
Zo snel mogelijk...dat is zeker.
Wacht even...vaste routine...zwaaien naar de lurkers.......en even uitnodiging sturen
UITNODIGING OM MEE TE PRATEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |