Ja gewoon die stem he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Flink irritant het geluid alleen al![]()
Ga maar weer poetsenzucht
Ziet er goed uit oh-oh!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
De sushi is een beetje geplet, maar wel lekker
Ik heb hem aan in beide huizenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Doei![]()
Grmbl, ik heb t koud.
Zal ik eindelijk de verwarming es aan zetten of toch maar gewoon onder de deken op de bank kruipen ...?
Als je zo lang onder het mes gaat, gaat dat niet echt op.. Het is niet praktisch (ze moeten van alles opruimen), en als jij een liter urine in je blaas hebt, zitten daar weer andere gevolgen aan die je echt niet wilt hebben. Van zoveel retentie kun je zelfs incontinent raken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb dan altijd zo een blaasontsteking te pakken.
Daarbij, laat de urine niet zo maar lopen, doe goede bekkenbodemspier oefeningen
Nope. Heb nooit van chats gehouden, forummen is mijn 1e grote liefdequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
dus hoe lang nog voor jullie massaal naar de IRC trekken?
En je man danquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nope. Heb nooit van chats gehouden, forummen is mijn 1e grote liefde![]()
Verwarming?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben dol op chatten maar ik kruip zo op de bank![]()
Tis hier 16 graden, geen wonder dat ik het fris begin te vinden
Hij heeft z'n auto en gitaren nog, genoeg hobby's hoor.quote:
Oh dat valt nog mee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben dol op chatten maar ik kruip zo op de bank![]()
Tis hier 16 graden, geen wonder dat ik het fris begin te vinden
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gaan we weer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je alles al wist dan jammer![]()
oh, en ramses shaffy is dood...
updates voor cat
🐙
Alweer terug?quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:54 schreef tombolafan het volgende:oh, en irc hebben we over 6 min nodig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh, en ramses shaffy is dood...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |