1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
Superduperfipooooooo
En Qwea...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ramsesquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder...
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic met spoileritisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik had hem ooit ook en het was toen voor mijn HA de eerste om het bij in te brengen. Ik vond het even zeer doenmaar heb er wel lang plezier van gehad. Stukken beter dan de pilUmuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:08 schreef MrSubtle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
*proest!*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er niet over meepraten..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥![]()
Nou dat wordt een gezellig avondje dan hier!
Oh wacht, downtime vanavond toch?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Nee dat is inmiddels wel duidelijk ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
[..]
*proest!*
Ik kan er niet over meepraten..
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
kzou lasagne of burrito's doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
en ik heb geen idee wat ik voor vanaaf ga koken![]()
![]()
Mag ik heel evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat lucht opAs Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
Nou jaaa!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee dat is inmiddels wel duidelijk ja.
![]()
-edit- wat is er Niesje?I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:28 schreef nieslief het volgende:
Mag ik heel evenwatisur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat lucht op
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Ik zweer niets dan de waarheid zo helpe mij ...quote:
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
![]()
Nies!
Tissur?
Vanavond na 21 uur downtime lees ik.
Dus dan zie ik jullie na de bios wel in de IRC
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Fysio, zenuwbeknelling tussen schouderbladen door spieren hopen dat fysio helpt heb alleen veel pijn nu rechterarm veel tintelingen en dood gevoel erin.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:08 schreef MrSubtle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik twijfel of ik nog even een snel Ingetje zal doen![]()
Een tukkie van een uurtjeMaar aangezien ik dat niet gewend ben, zal ik dan niet kei-brak wakker worden?
Ow jakkie. Lekker warm douchen strakjes en een paracetamolletje, misschien helpt het?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef nieslief het volgende:
Fysio, zenuwbeknelling tussen schouderbladen door spieren hopen dat fysio helpt heb alleen veel pijn nu rechterarm veel tintelingen en dood gevoel erin.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]wei allebij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Ik was blij dat ik gistermiddag nog even een uurtje geslapen had. (Met als gevolg dat ik vanmorgen pas om 5u sliep)quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Een tukkie van een uurtjeMaar aangezien ik dat niet gewend ben, zal ik dan niet kei-brak wakker worden?
Maar ik heb dan ook geen bioritme.![]()
![]()
Ik kan dat ook nooit... die hele uitzonderlijke enkele keer dat ik het doe ben ik de rest van de dag dan kapot moequote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Zo, ik ben terug van het strand!!!!
Het was heerlijk!
Qwea al terug?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
lekker uitgewaaaaaaaaaaaaaid?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:35 schreef tombolafan het volgende:
Zo, ik ben terug van het strand!!!!
Het was heerlijk!
Qwea al terug?
oh daar heb ik nou nooit last van... zal de leeftijd wel zijn...quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik kan dat ook nooit... die hele uitzonderlijke enkele keer dat ik het doe ben ik de rest van de dag dan kapot moe![]()
neeeeee, niet slaan jullie twee!!!
![]()
Douchen strakkies als jongens in bed liggen paracetamol hebbikalquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow jakkie. Lekker warm douchen strakjes en een paracetamolletje, misschien helpt het?
Je moet oude mensen in hun waarde laten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh daar heb ik nou nooit last van... zal de leeftijd wel zijn...![]()
![]()
![]()
![]()
leef met je mee noor niesjequote:Op dinsdag 1 december 2009 16:37 schreef nieslief het volgende:
[..]
Douchen strakkies als jongens in bed liggen paracetamol hebbikal
wees eens beleefd tegen volwassenenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh daar heb ik nou nooit last van... zal de leeftijd wel zijn...![]()
![]()
ja, was heerlijk! met zus en hond, mooi weer, hoge golven, zon, bijna geen wind!quote:
ok, sterkte he!!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:37 schreef nieslief het volgende:
[..]
Douchen strakkies als jongens in bed liggen paracetamol hebbikal
oh ja...quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Je moet oude mensen in hun waarde laten.
ja meneer...quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
wees eens beleefd tegen volwassenen
Ja!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
wees eens beleefd tegen volwassenen
Ik ben ook volwassen.![]()
![]()
Hardlyquote:
Oef, pijnlijk Nies. Lukt het een beetje met de heren dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef nieslief het volgende:
Fysio, zenuwbeknelling tussen schouderbladen door spieren hopen dat fysio helpt heb alleen veel pijn nu rechterarm veel tintelingen en dood gevoel erin.
Greys, ik kan het prima.. tukje doen!
Maarrrrrrr ben je ook oud?quote:
ja, maar dat geldt ook voor mij! En mogen volwassenen onderling dan niet gemeen doen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Ik woon alleen, mag autorijden. En ben, zo af en toe, heel beschaafd.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Ik woon alleen, mag autorijden. En ben, zo af en toe, heel beschaafd.![]()
ik ben ook gewoon ouder dan jij!
Ik vind van wel. Maar dan moet je altijd nog respect hebben voor de ouderdom. Je gaat je oma toch ook niet leihard lopen dissen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar dat geldt ook voor mij! En mogen volwassenen onderling dan niet gemeen doen?![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, al gaat dat wel rap de verkeerde kant op.- zie post boven je -
Zie je dat MrS, ik word váák véél ouder ingeschat. Hoe volwassen is dat!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
ik ben ook gewoon ouder dan jij!![]()
![]()
ja, maar ik wist niet dat MrS en Greys net zo oud zijn als mijn oma!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar dan moet je altijd nog respect hebben voor de ouderdom. Je gaat je oma toch ook niet leihard lopen dissen?![]()
Sorry meneer en mevrouw...
dat is meer omdat ik mezelf als heeeeeel jong zie!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Zie je dat MrS, ik word váák véél ouder ingeschat. Hoe volwassen is dat!
Ssst.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is meer omdat ik mezelf als heeeeeel jong zie!![]()
![]()
Blij daar mee zijn is in ieder geval NIET heel volwassenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Zie je dat MrS, ik word váák véél ouder ingeschat. Hoe volwassen is dat!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Blij daar mee zijn is in ieder geval NIET heel volwassen
badoum tssssj
🐙![]()
Hoe kan dat nou verkeerd zijn?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, al gaat dat wel rap de verkeerde kant op.
![]()
Ik wil wel oud worden, maar ook nog heel lang genieten van mijn jaren als jonge en onbezonnen 20-er.quote:![]()
dat was gewoon vandaag! hier! met mn eigen fototoestel!quote:![]()
![]()
gaan we weer...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je alles al wist dan jammer![]()
oh, en ramses shaffy is dood...
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is een significant gebrek aan hond in de foto's
Q maakt tenminste gave strandfoto's mét hond![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gaan we weer...
Wat? Cat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je alles al wist dan jammer![]()
oh, en ramses shaffy is dood...
Daar ben ik best nieuwsgierig naar. *Graven gaat.![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is een significant gebrek aan hond in de foto's
hond bij zee
hond met stalker
verder staat op alle foto's met hond ook iemand anders (mn zusje of ik)J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
ja, daar is iedereen nieuwsgierig naar, maar niemand weet het tot nu toe...quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat? Cat?
Daar ben ik best nieuwsgierig naar. *Graven gaat.![]()
(alleen mrS en greys een beetje...)J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
In de samenvatting ontbrak het woord 'bijna'quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat? Cat?
Daar ben ik best nieuwsgierig naar. *Graven gaat.
Oh en fuck het tukkie.
Dat lukt me toch niet
en ook heeeeeeel lief!quote:J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Dat is toch een best belangrijk woordje in deze.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
In de samenvatting ontbrak het woord 'bijna'
Oh en fuck het tukkie.
Dat lukt me toch niet![]()
![]()
oh wacht, foto van mn zusje en mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar, ze heeft toch een avontuur beleefd???? okee, het sm was bijna, maar het avontuur staat!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
In de samenvatting ontbrak het woord 'bijna'
Oh en fuck het tukkie.
Dat lukt me toch niet
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:01 schreef tombolafan het volgende:
oh wacht, foto van mn zusje en mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
oh, ik post het nieuwe deel van het verhaal nu alvast (ivm downtime/film)
wil elke dag een stuk plaatsen, tot het af is!![]()
dus: deel 11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik ben ook weer thuis
@nies succes met je letsel
Belde mijn vader net heb jij je bandje van je schouder? nog ik bandje![]()
Ja dat ding om je arm in te leggen
ik: ow mijn sling.
Nou ik heb er hier 1tje maar die wil je niet. Als het klopt heb ik ook nog "normale" maar die liggen volgens mij nog bij hun thuis.
Hij is met het afrijden van de motor gevallen en heeft nu nog steeds last. Het woordje dokter kent hij alleen niet. Hij beweerde bij mijn schouder ook dat ik mij aanstelde. Daar kwam hij in het ziekenhuis wel een beetje op terug toen.![]()
oh dat is wel eigenwijs, gewoon niet naar de dokter willen...quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben ook weer thuis
@nies succes met je letsel
Belde mijn vader net heb jij je bandje van je schouder? nog ik bandje![]()
Ja dat ding om je arm in te leggen
ik: ow mijn sling.
Nou ik heb er hier 1tje maar die wil je niet. Als het klopt heb ik ook nog "normale" maar die liggen volgens mij nog bij hun thuis.
Hij is met het afrijden van de motor gevallen en heeft nu nog steeds last. Het woordje dokter kent hij alleen niet. Hij beweerde bij mijn schouder ook dat ik mij aanstelde. Daar kwam hij in het ziekenhuis wel een beetje op terug toen.![]()
hopelijk valt het mee...
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef tombolafan het volgende:
oh, ik post het nieuwe deel van het verhaal nu alvast (ivm downtime/film)
wil elke dag een stuk plaatsen, tot het af is!![]()
dus: deel 11
Alles gaat ook over neuken, of de aanzet daartoe hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat bij echt bouquetromannetje ook zo erg?![]()
aaaaaaaaaaaah doetutzeer???quote:
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: