[14.gif]quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef Trannellius het volgende:
Je vriendin.
Met TS z'n vriendin?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk dat ik hem wel ga kijken
Wat nu?
Ik zie dat TS uit Apeldoorn komt, dan zal z'n vriendin daar ook wel uit de buurt komen en dat is me toch net te ver weg hoorquote:
Fair! met je vriendin neuk je niet, met je vriendin heb je het (soms) gezelig en ruzie je mee. Neuken doe je met de plaatselijke sletten....quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De tieten van Carice komen in beeld, dus de film die scène is een must-see.
Het eerste mietje meldt zich al!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De tieten van Carice komen in beeld, dus de film is een must-see.
Niks! Je bent pas een homo als je de tieten van Carice niet op groot formaat wilt zien.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Het eerste mietje meldt zich al!!
"buitenspel? dat is toch als de bal in het publiek komt"quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef donthate het volgende:
Heeft 1x zijn vriendin mee genomen naa een voetbal wedstrijdStom stom
![]()
![]()
Dan ben je echt padje af.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef donthate het volgende:
![]()
![]()
Hehe mijn vriendin heeft een seizoenskaart, alleen zit ik aan de andere kant van het stadionquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef donthate het volgende:
![]()
![]()
Haha dat soort niveau opmerkingenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
"buitenspel? dat is toch als de bal in het publiek komt"
Een beetje handige vent surft op zie internetz en fapt lekker weg op die borstjes van Carice en gaat niet anderhalf uur (of hoelang ie ook duurt) naar een verhaal kijken over een wijf met borstkanker.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niks! Je bent pas een homo als je de tieten van Carice niet op groot formaat wilt zien.
Mannen.. puntquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
waarom denken mannen altijd dat geen enkele vrouw iets van voetbal af weet..
Bewijs et tegendeel dan:pquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
waarom denken mannen altijd dat geen enkele vrouw iets van voetbal af weet..
Voor de rest kan je toch leuke dingen doen, er zijn gewoon een aantal dingen die gewoon not done zijn om te doen.....quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:35 schreef S.Seagal het volgende:
Als ze dat graag wilt dan doe je dat toch gewoon. Wat voor vriend ben jij.
Zoals naar een film gaan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:39 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Voor de rest kan je toch leuke dingen doen, er zijn gewoon een aantal dingen die gewoon not done zijn om te doen.....
Op internet is dat stoer manquote:
Kom schat we gaan na er komt een vrouw bij de dokter .Kom schat we gaan na sex in the city the movie NEE dat doe je ook nietquote:
Door de weeks ben ik Harry, een 42 jarige vorkheftruukchauffeur van 56 kg. Maar op zie internetz ben ik Carlos, een 28 jarige breedgeschouderde zonnegod met een 23 cm cock!quote:
quote:
Er staat toch nergens dat je het zelf voorstelt. Maar als ze dat graag wilt dan doe je dat toch voor haar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:41 schreef donthate het volgende:
[..]
Kom schat we gaan na er komt een vrouw bij de dokter .Kom schat we gaan na sex in the city the movie NEE dat doe je ook niet![]()
Op internet wie eine Lollen00b.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Een beetje handige vent surft op zie internetz en fapt lekker weg op die borstjes van Carice en gaat niet anderhalf uur (of hoelang ie ook duurt) naar een verhaal kijken over een wijf met borstkanker.
Als er 1 ding niet aantrekkelijk is, is het een wijf met borstkanker!
Oke:P stop maarquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
wat ik zo nog weet is iets van: als bijv de speler van de tegen partij te dicht bij t doel staat dan de bal en een speledr van de andere partij
Precies, kijk maar naar die moslims, die gieten gewoon heet accuzuur over het gezicht van hun vriendin heen als ze zoiets voorstellen!! zo hoort het!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:41 schreef donthate het volgende:
[..]
Kom schat we gaan na er komt een vrouw bij de dokter .Kom schat we gaan na sex in the city the movie NEE dat doe je ook niet![]()
Nou nou!! dat noemen we weer ziekelijk gedragquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Precies, kijk maar naar die moslims, die gieten gewoon heet accuzuur over het gezicht van hun vriendin heen als ze zoiets voorstellen!! zo hoort het!
nja ik hou van alfa en IRL kan ik een kreng zijn.. voila.. alfabitch..quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Door de weeks ben ik Harry, een 42 jarige vorkheftruukchauffeur van 56 kg. Maar op zie internetz ben ik Carlos, een 28 jarige breedgeschouderde zonnegod met een 23 cm cock!
Alfa Bitch klinkt ook wel stoer!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |