Eh, nee. Een geil wijf is een geil wijf. Een geil wijf met lelijk ondergoed is nog steeds een geil wijf. En het gaat toch uit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:36 schreef mrbox het volgende:
Nah kan ik me haast niet voorstellen, kom op zegTuurlijk maakt het wel uit, ja mss dat de mannen je het ondergoed van het lijf scheuren
Ze heeft iig een paar hele mooie foto's in haar FoBoquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij valt wel op Lotusss?![]()
Ook qua uiterlijk bedoel ik?
Dank voor het compliment. Ego weer opgekrikt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen kan de uitstraling van een lekker wijf een monster maken.
Bij jou is het allebei prut.
Kort haar zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Verkapt "ik vind mijzelf een geil wijf".
Lelijk ondergoed is één. Straks heb je ook nog een kort pittig kapsel, want dat maakt toch niet uit want je bent een geil wijf.
Schijn bedriegt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft iig een paar hele mooie foto's in haar FoBo
Ik weet wat haar echt een geil ding maaktquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij valt wel op Lotusss?![]()
Ook qua uiterlijk bedoel ik?
Je maakt het er zelf naar lieverd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dank voor het compliment. Ego weer opgekrikt?
Slaapgebrek?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik weet wat haar echt een geil ding maakt
Zegt de ijskoning tegen de ijskoninginquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je maakt het er zelf naar lieverd.
maar daar ben je al 100 duzend keer op gewezen... Ik ga maar es naar huis. Een geil wijf neuken.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:45 schreef STING het volgende:
[..]
Zegt de ijskoning tegen de ijskoningin
Geil wijf... Inderdaad niet echt een uitdrukking die ik vaak voor mezelf zou gebruiken. Het woord wijf staat me niet zo aan...quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kort haar zou ik nooit doenEn ik vind mezelf geen geil wijf, als de man met wie ik het bed deel dat maar wel vindt. En dat is niet afhankelijk van mijn ondergoed en is dat ook nooit geweest.
Als ik er zin in heb wil ik best af en toe hold ups en een mooi balconnetje aan doen hoor. Maar dat is zeker geen standaard.
Och, ik vind wijf niet zo'n raar woord. Maar ik zou mezelf nooit zo kwalificeren, kreeg alleen even d ebeschuldiging om mijn oren van Lotusssquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geil wijf... Inderdaad niet echt een uitdrukking die ik vaak voor mezelf zou gebruiken. Het woord wijf staat me niet zo aan...
Ah ben ik niet meer alleen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geil wijf... Inderdaad niet echt een uitdrukking die ik vaak voor mezelf zou gebruiken. Het woord wijf staat me niet zo aan...
hoog libido hebbend persoon ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar wel smikeslut?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Och, ik vind wijf niet zo'n raar woord. Maar ik zou mezelf nooit zo kwalificeren, kreeg alleen even d ebeschuldiging om mijn oren van Lotusss
Zo'n opmerking maak je gewoon niet, om wie het ook gaat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:50 schreef Lotusss het volgende:
Dank aan de rest voor de complimenten en de reacties op E_M. Maar hij heeft zijn eigen mening en daar heeft hij recht op.
Beschuldiging vind ik overdreven, maar had ik overheen gelezen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Och, ik vind wijf niet zo'n raar woord. Maar ik zou mezelf nooit zo kwalificeren, kreeg alleen even de beschuldiging om mijn oren van Lotusss
Nog een reden om niet te trouwen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:49 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ah ben ik niet meer alleen.![]()
In bepaalde landen noemen zij hun vrouw wife.
Geil ding.quote:
Lief newbje, je hebt geen idee welke fokvoorgeschiedenis daar aan ten grondslag heeft gelegen.quote:
Lotusss staat anders zelf altijd klaar om andere mensen neer te sabelen. Maar als ze eens wat terug hoort is het altijd jankenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:51 schreef STING het volgende:
[..]
Zo'n opmerking maak je gewoon niet, om wie het ook gaat.
Nou ja, misschien met het EQ van een ingevroren doperwt.
Nou word ik toch wel erg nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lief newbje, je hebt geen idee welke fokvoorgeschiedenis daar aan ten grondslag heeft gelegen.
Mensen? Mezelf.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:54 schreef RaXz het volgende:
[..]
Amen.![]()
[..]
Nou ja, een beetje mensen verlagen tot een object.![]()
Hoe is die geschiedenis eigenlijk? Heb ik nooit helemaal meegekregen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lief newbje, je hebt geen idee welke fokvoorgeschiedenis daar aan ten grondslag heeft gelegen.
Gaat waaaaaaaaaaay back. Maar toen was het onderdeel van een heel leuke periode op fok en ik heb het aangehouden omdat het daaraan herinnert. Ik heb al 9 jaar dezelfde sig en ondertitelquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:55 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nou word ik toch wel erg nieuwsgierig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |