Ja, bij sommige onderbroeken zie je dat gewoon meteen al zitten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Modus het volgende:
[..]
"Zou ze wel of geen pruimtabak hebben?"
rurouni kenshin is toch ook een film van, zo'n mannetje met lang grijs haar. Dat vond ik toen een erg leuke film.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:00 schreef Belsezar het volgende:
De serie Noir is ook erg goed trouwensEn samurai deeper kyo
En rurouni kenshin
En ARMS
Ik ook, hoe vaak ik die film ook kijk.quote:
En als je iets niet wil is denken aan Omaquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar dit is wel erg Oma hoor.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, bij sommige onderbroeken zie je dat gewoon meteen al zitten.
Incl de er in verstrengelde clitpiercing en de opgedroogde but van je voorgangers.
Nou nee dank je.
Ja want dat zie je regelmatig bij vrouwen zitten die normale lingerie aanhebben?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, bij sommige onderbroeken zie je dat gewoon meteen al zitten.
Incl de er in verstrengelde clitpiercing en de opgedroogde but van je voorgangers.
Nou nee dank je.
Oh, dat kan ie vastquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gadverdamme, kon je het nog ranziger beschrijven?
ey je dacht er wel aan hequote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef RaXz het volgende:
Dan moet je vooral oma met een hoofdletter typen.
Nee daarom vind ik die degelijke ook leukerquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja want dat zie je regelmatig bij vrouwen zitten die normale lingerie aanhebben?
Gast, je bent homo, JIJ hoeft de vrouwen niet te neuken!
Heteromannen willen dames in dat oma-ondergoed ook niet neuken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee daarom vind ik die degelijke ook leuker
Inderdaad, dan moet het eerst uit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heteromannen willen dames in dat oma-ondergoed ook niet neuken.
Heteromannen don't give a fuck wat voor ondergoed je draagt als ze je een geil wijf vindenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heteromannen willen dames in dat oma-ondergoed ook niet neuken.
Tuurlijk... en met dát ondergoed vinden ze je geen geil wijf meer (tenzij dronken of blind).quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heteromannen don't give a fuck wat voor ondergoed je draagt als ze je een geil wijf vinden
Het ondergoed moet wel een heel erge turnoff erg zijn, moet dat nog voor anticlimax zorgen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tuurlijk... en met dát ondergoed vinden ze je geen geil wijf meer (tenzij dronken of blind).
Ik draag keilelijk ondergoed en ik heb nooit klachten hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tuurlijk... en met dát ondergoed vinden ze je geen geil wijf meer (tenzij dronken of blind).
Ik vraag me af wat voor ondergoed jij moet dragen voordat ik je een geil wijf vind.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Verkapt "ik vind mijzelf een geil wijf".quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik draag keilelijk ondergoed en ik heb nooit klachten hoor
Nah kan ik me haast niet voorstellen, kom op zegquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heteromannen don't give a fuck wat voor ondergoed je draagt als ze je een geil wijf vinden
Bij sommige vrouwen kan de uitstraling van een lekker wijf een monster maken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Verkapt "ik vind mijzelf een geil wijf".
Lelijk ondergoed is één. Straks heb je ook nog een kort pittig kapsel, want dat maakt toch niet uit want je bent een geil wijf.
Ik weet het welquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor ondergoed jij moet dragen voordat ik je een geil wijf vind.
Ik heb met spannende dingetjes als kleding, tongpiercings, klein tatootje, oorringen, coltruitjes, hoge hakken, korte rokjes, sexy kousen, etc. etc. etc. dat het een gemiddelde vrouw heel mooi en sexy kan maken, een lelijke vrouw nooit mooi of sexy en dat een van zichzelf mooie dan wel sexy vrouw het niet nodig heeft om mooi en sexy te maken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah kan ik me haast niet voorstellen, kom op zegTuurlijk maakt het wel uit, ja mss dat de mannen je het ondergoed van het lijf scheuren
Jij valt wel op Lotusss?quote:
Simpel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Verkapt "ik vind mijzelf een geil wijf".
Lelijk ondergoed is één. Straks heb je ook nog een kort pittig kapsel, want dat maakt toch niet uit want je bent een geil wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |