iedereen die op kyteman of duffy of adele of anouk heeft gestemd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:23 schreef Fred_B het volgende:
Zijn er al mensen die 1 of meerdere van hun vrije keuzes in de lijst hebben teruggevonden?
En Pearl Jam - Black, die ook niet in de keuzelijst stondquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef MilaNL het volgende:
[..]
iedereen die op kyteman of duffy of adele of anouk heeft gestemd.
En een negatieve opvallendheid:quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef cafca het volgende:
Ook nog een positieve opvallendheid:
51 Jeff Buckley Hallelujah
Inderdaad jammer. Maar ja, ik kan niet overal op stemmen he?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
En een negatieve opvallendheid:
1427 Anna & Kate McGarrigle Complainte pour Ste. Catherine
Die stond altijd strak ergens in het midden top 1000...
En wat te denken van onze Limburgse vriendinnen van Pussycat. Al 10 jaar bij de eerste 1000 en nu zomaar verdwenenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
En een negatieve opvallendheid:
1427 Anna & Kate McGarrigle Complainte pour Ste. Catherine
Die stond altijd strak ergens in het midden top 1000...
Ach, wat de een positief noemt, noemt de ander bij de negatieve dingenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef cafca het volgende:
Dat komt ook alleen maar omdat die X-Factor winnares dat nummertje ook heeft opgenomen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef cafca het volgende:
Hopen dat de versie van Lisa er nooit in komt...quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Dat komt ook alleen maar omdat die X-Factor winnares dat nummertje ook heeft opgenomen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
...
Verder ben ik tevreden over Coldplay, Viva La Vida zal misschien volgend jaar de top-10 binnenkomen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach, wat de een positief noemt, noemt de ander bij de negatieve dingen
Het is niet te hopen. Alhoewel... als het ten koste gaat van Clocks (wat ik nog kloteriger nummer vind) vind ik het oke. Maar liefst beiden buiten de top 500.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Verder ben ik tevreden over Coldplay, Viva La Vida zal misschien volgend jaar de top-10 binnenkomen.
Ach, zolang Avond van Boudewijn de Groot in de Top 10 blijft staan, verbaas ik me nergens over.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:20 schreef MilaNL het volgende:
Maar ik denk dat de Fok!kers het er toch wel redelijk over eens zijn dat Nick & Simon op 133 een op z'n minst vreemd succes is.
Ja, maar een voordeel is dan weer dat Frans Bauer er nog maar één keer in staatquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:20 schreef MilaNL het volgende:
Maar ik denk dat de Fok!kers het er toch wel redelijk over eens zijn dat Nick & Simon op 133 een op z'n minst vreemd succes is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |