Het hangt er vanaf.. Het lijkt me onhandig om een Italiaan heen en weer te moeten rijden, teminste ik neem aan dat die niet zomaar even eigen vervoer hebben, dus dat je wat moet huren. Voor alle NL artiesten is het voor mijn gevoel makkelijker mogelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:53 schreef Sethje het volgende:
Er staan genoeg dikke namen en een dubbele boeking binnen Nederland is geen probleem. Waarom het zo lang duurt is me dan weer wel een raadsel...
Hoe ironischquote:Can anybody please kick Ilse Delange? It's like listening to a goat moan at a bunch of sheep.... My ears hurt.
33 minutes ago from web
hij is gewoon jaloers op haar stemquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:00 schreef mstx het volgende:
Wat ik net lees op de twittert van DV8...
http://twitter.com/MCDV8
[..]
Hoe ironisch![]()
Jij wil gewoon je cultureel ergoed in bescherming nemenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij is gewoon jaloers op haar stem
is idd 'n leuke - de Endymion Remix is echter nog leukerquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:04 schreef Beach het volgende:
Doe dan ook Kutski - One erin please.
I don't think so .. volgens mij reist geen enkele DJ alleen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef ElDani het volgende:
Het hangt er vanaf.. Het lijkt me onhandig om een Italiaan heen en weer te moeten rijden, teminste ik neem aan dat die niet zomaar even eigen vervoer hebben, dus dat je wat moet huren. Voor alle NL artiesten is het voor mijn gevoel makkelijker mogelijk.
Please, kan iemand met een twitter account ff een scherpe opmerking terug makenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:00 schreef mstx het volgende:
Wat ik net lees op de twittert van DV8...
http://twitter.com/MCDV8
[..]
Hoe ironisch![]()
Nou in het filmpje van HS-magazine, wordt acti ook opgehaald door iemand. Dus denk dat dat het probleem niet is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf.. Het lijkt me onhandig om een Italiaan heen en weer te moeten rijden, teminste ik neem aan dat die niet zomaar even eigen vervoer hebben, dus dat je wat moet huren. Voor alle NL artiesten is het voor mijn gevoel makkelijker mogelijk.
Lineup schijnt wel vandaag te komen, volgens GHF teminste.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
is idd 'n leuke - de Endymion Remix is echter nog leuker![]()
Dit moet de time-table worden voor de Matrixx a.s. zaterdagquote:Time-Table:
22.00- Devon K
00.00- 2 Sidez Live
00.30- Technoboy
02.00- Crypsis
03.00- Audio Psychos Live
03.30- D-Block & S-Te-Fan
De Itliaanse artiesten hebben vaak een privechauffeur bij zich vanuit het boekingskantoor die ook drinken etc tijdens het optreden regelt, verder reizen djs haast nooit alleen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef ElDani het volgende:
[..]
Kijk dit is nou muziek om helemaal los te gaan, geweldige plaat hoorquote:Op maandag 30 november 2009 20:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
ME like and theracords gaat volgend jaar groeien denk ik zo, ondanks dat het totaal anders is van de standaard hardstyle... het feit dat ze grotere artiesten als crypsis en vortex voor remixes weten te strikken zegt ook wel iets in mijn ogen..
Ik zou ze best wel eens een area willen zien hosten ergens en dan een kijkje nemen...
Mooi om te zien dat Dutch Master zijn kans nu krijgt van Qquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef Bertje_NL het volgende:
Line-up is bekend:
Blackbox:
- The Prophet presents Gostosa
- Zany
- DBSTF
- Noise Controllers
- Luna & Crypsis
- Isaac
- B-Front
- The Q-dance Showcase
- Slim Shore
- Beat Providers