Hmm, op het profiel van Dailucia staat in haar eigen Agenda dat ze naar Qountdown gaat. Gaat ze dan als bezoeker, of misschien als artiest?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben echt benieuwd naar de lijn omhoog van Qountdown.
Ik ga het echt zooooo erg hopen.....quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Boy
laten we dan maar hopen dat sommige artiesten wel reizen en andere artiesten die wel kunnen liever thuis zitten
Technoboy zit in Vancouver, Canada, die is er dus sowieso niet. Headhunterz, Brennan Heart, Dana zitten in de UK en kunnen dus niet. Wildstylez heeft al 2 optredens die avond, dus kun je ook wegvinken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben echt benieuwd naar de lijn omhoog van Qountdown. Als we even uit gaan dat de dj's niet op en neer gaan reizen en 1 keer draaien dan komen de volgende dj's niet:
Zatox
Deepack
Alpha twins
Tatanka
Wildstylez
D-Block & S-te-fan
Frontliner
Brennan Heart
Zany
Pavo
Davide Sonar
Die wel kunnen komen:
The Prophet
Noisecontrollers
Crypsis
The Pitcher
Technoboy
Psyko Punkz
goede site, gebruik ik ook erg vaak; enige nadeel is dat er een limiet opzit met een wachttijd van 60 minutenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef de_huig het volgende:
tvp..
met een niet nader te noemen link op het www. Een soort 0daymusic download site..waar vandaag org ()veel links naar platen uit 2005 staan..heb niet precies gekeken wat er allemaal tussenstaat, maar wellicht nuttig voor de verzamelaars
Het hangt er vanaf.. Het lijkt me onhandig om een Italiaan heen en weer te moeten rijden, teminste ik neem aan dat die niet zomaar even eigen vervoer hebben, dus dat je wat moet huren. Voor alle NL artiesten is het voor mijn gevoel makkelijker mogelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:53 schreef Sethje het volgende:
Er staan genoeg dikke namen en een dubbele boeking binnen Nederland is geen probleem. Waarom het zo lang duurt is me dan weer wel een raadsel...
Hoe ironischquote:Can anybody please kick Ilse Delange? It's like listening to a goat moan at a bunch of sheep.... My ears hurt.
33 minutes ago from web
hij is gewoon jaloers op haar stemquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:00 schreef mstx het volgende:
Wat ik net lees op de twittert van DV8...
http://twitter.com/MCDV8
[..]
Hoe ironisch![]()
Jij wil gewoon je cultureel ergoed in bescherming nemenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij is gewoon jaloers op haar stem
is idd 'n leuke - de Endymion Remix is echter nog leukerquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:04 schreef Beach het volgende:
Doe dan ook Kutski - One erin please.
I don't think so .. volgens mij reist geen enkele DJ alleen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef ElDani het volgende:
Het hangt er vanaf.. Het lijkt me onhandig om een Italiaan heen en weer te moeten rijden, teminste ik neem aan dat die niet zomaar even eigen vervoer hebben, dus dat je wat moet huren. Voor alle NL artiesten is het voor mijn gevoel makkelijker mogelijk.
Please, kan iemand met een twitter account ff een scherpe opmerking terug makenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:00 schreef mstx het volgende:
Wat ik net lees op de twittert van DV8...
http://twitter.com/MCDV8
[..]
Hoe ironisch![]()
Nou in het filmpje van HS-magazine, wordt acti ook opgehaald door iemand. Dus denk dat dat het probleem niet is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf.. Het lijkt me onhandig om een Italiaan heen en weer te moeten rijden, teminste ik neem aan dat die niet zomaar even eigen vervoer hebben, dus dat je wat moet huren. Voor alle NL artiesten is het voor mijn gevoel makkelijker mogelijk.
Lineup schijnt wel vandaag te komen, volgens GHF teminste.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
is idd 'n leuke - de Endymion Remix is echter nog leuker![]()
Dit moet de time-table worden voor de Matrixx a.s. zaterdagquote:Time-Table:
22.00- Devon K
00.00- 2 Sidez Live
00.30- Technoboy
02.00- Crypsis
03.00- Audio Psychos Live
03.30- D-Block & S-Te-Fan
De Itliaanse artiesten hebben vaak een privechauffeur bij zich vanuit het boekingskantoor die ook drinken etc tijdens het optreden regelt, verder reizen djs haast nooit alleen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef ElDani het volgende:
[..]
Kijk dit is nou muziek om helemaal los te gaan, geweldige plaat hoorquote:Op maandag 30 november 2009 20:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
ME like and theracords gaat volgend jaar groeien denk ik zo, ondanks dat het totaal anders is van de standaard hardstyle... het feit dat ze grotere artiesten als crypsis en vortex voor remixes weten te strikken zegt ook wel iets in mijn ogen..
Ik zou ze best wel eens een area willen zien hosten ergens en dan een kijkje nemen...
Mooi om te zien dat Dutch Master zijn kans nu krijgt van Qquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef Bertje_NL het volgende:
Line-up is bekend:
Blackbox:
- The Prophet presents Gostosa
- Zany
- DBSTF
- Noise Controllers
- Luna & Crypsis
- Isaac
- B-Front
- The Q-dance Showcase
- Slim Shore
- Beat Providers
- Dailucia
- Ran-D
Ruffian
Beatbox:
- Endymion
- Fausto
- Coone
- Bountyhunter
- Ruthless
- Gizmo
Villain
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:22 schreef ElDani het volgende:
Beste partymoment: Dennis Bergkamp @ XQ Holland![]()
Best Q-Dancer: Mag niet van mn moeder @ Defqon
Rookie Of The Year: Ran-D![]()
Hottest Hardstyle Chick: Dailucia
Best Q-Dance Anthem: In Qontrol
Best Stage Design: Qlimax
Er zit wel een fout bij die awards geloof ik. Bij die Streaker staat Defqon Australia terwijl het op de DVD van Defqon in Nederland was.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:22 schreef ElDani het volgende:
Leuk dat ze Slim Shore hebben staan! Voor de rest een redelijke ongebruikelijke maar vette lineup! B-Front, ZANY, Slim Shore zou ik het al voor doen! We gaan zeker weer 200% genieten!
Ik heb ook al gestemd op de website:
Beste partymoment: Forever Young @ Defqon Festival
Best Q-Dancer: Streaker @ Defqon Festival
Rookie Of The Year: B-Front
Hottest Hardstyle Chick: Dailucia
Best Q-Dance Anthem: Defqon
Best Stage Design: Qlimax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |