Zonder overdrijving is Barcelona de beste stad in Europa om in te wonen;quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben dus geboren en getogen in Amsterdam. Ik zie mezelf niet snel weer naar een kleinere stad gaan om te wonen, alleen naar een grotere stad in het buitenland als NY, Londen of Barcelona zeg maar
Daar heb je toch wel een punt... homo's zijn vaak toch wel de trendsetter...quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de stad de laatste jaren echt leegbloeden, doodbloeden. En iedereen maar roepen dat Amsterdam het nog steeds heeft. Sorry schat, wake up, al jaren niet meer. Gay-capital is het ook al jaren niet meer ook al proberen ze dat krampachtig teerug te winnen. We've moved on. And when the gays move on you know the city's hotness is doomed.
Nou, jullie zijn niet moved on binnen Nederland, dus het valt nog wel mee popjequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de stad de laatste jaren echt leegbloeden, doodbloeden. En iedereen maar roepen dat Amsterdam het nog steeds heeft. Sorry schat, wake up, al jaren niet meer. Gay-capital is het ook al jaren niet meer ook al proberen ze dat krampachtig teerug te winnen. We've moved on. And when the gays move on you know the city's hotness is doomed.
Nijmegenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daar heb je toch wel een punt... homo's zijn vaak toch wel de trendsetter...
Maar wat vind je dan Homo-stad nr.1 in NL ?
Weer Same met HW!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Ja, buiten Nederland zou ik ook naar Barcelona gaan denk ik.
Ik vind barcelona geweldig inderdaad. Ik ben ook dol op Rome, maar ik dnek dat barcelona leuker is om te levenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonder overdrijving is Barcelona de beste stad in Europa om in te wonen;
- geweldig klimaat en toch seizoenen
- zee/strand
- bergen in de buurt
- dichtbij Nederland
- FC Barcelona
- stappen!
- geweldig eten
- Dali
- Gaudi
- moderne stad met veel historie
- goeie verbindingen naar andere plekken
Het enige nadeel zijn de toeristen en het Catalaanse separatisme. Maar dat laatste heeft ook wel wat.
Londen is belachelijk veel te duur en daardoor een stuk minder vind ik.
Ik wil Buenos Aires uitchecken. Dat schijnt echt geweldig te zijn.
Zou het helemaal niet erg vinden....quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh om even mijn oude signature op te halen:
Latin invasion will claim world domination.
And we will send you to whatever god you wish.
Ik wil graag een mening van een échte homo, geen kasthomo!quote:
jaaa, dat heb ik ook. Rome is zo schitterend mooi, maar minder om te leven denk ik. Echt, een levend museum die stad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind barcelona geweldig inderdaad. Ik ben ook dol op Rome, maar ik dnek dat barcelona leuker is om te leven
Qua Europa is Barca ook mijn nr 1... op idd het catalaanse naquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonder overdrijving is Barcelona de beste stad in Europa om in te wonen;
- geweldig klimaat en toch seizoenen
- zee/strand
- bergen in de buurt
- dichtbij Nederland
- FC Barcelona
- stappen!
- geweldig eten
- Dali
- Gaudi
- moderne stad met veel historie
- goeie verbindingen naar andere plekken
Het enige nadeel zijn de toeristen en het Catalaanse separatisme. Maar dat laatste heeft ook wel wat.
Londen is belachelijk veel te duur en daardoor een stuk minder vind ik.
Ik wil Buenos Aires uitchecken. Dat schijnt echt geweldig te zijn.
catalaanse worstjes zijn daar en tegen welquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Qua Europa is Barca ook mijn nr 1... op idd het catalaanse nadat spreek ik niet
En dat voor iemand uit de homostad #1quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
catalaanse worstjes zijn daar en tegen wel
en sommige catalanen zelf ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
catalaanse worstjes zijn daar en tegen wel
Je bent me voorquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat voor iemand uit de homostad #1.
Hij was té makkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat voor iemand uit de homostad #1.
quote:
Haai zusjequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
![]()
onschuldig al lang niet meer.. lief slechts zelden![]()
hyperdehyper...
Ik wil heel graag naar Rome om engeltjes te kijken. Nog steeds niet geweest.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind barcelona geweldig inderdaad. Ik ben ook dol op Rome, maar ik dnek dat barcelona leuker is om te leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |