Ik leer schaatsen! Beloofd!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:57 schreef vencodark het volgende:
Nee, Singles zitten niet in de knoei. Jij Bels, jij zit in de knoei.![]()
Wel jammer dat ik er nu vandoor moet.
Gegroet en succes.
Doei Vencoquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:57 schreef vencodark het volgende:
Nee, Singles zitten niet in de knoei. Jij Bels, jij zit in de knoei.![]()
Wel jammer dat ik er nu vandoor moet.
Gegroet en succes.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Doei Venco![]()
Psst, Bels, ik denk dat de taak van minnares wel goed bij me past, zo'n witte jurk is toch niet zo mijn ding.![]()
We pmen wel verder danquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Doei Venco![]()
Psst, Bels, ik denk dat de taak van minnares wel goed bij me past, zo'n witte jurk is toch niet zo mijn ding.![]()
Moordenaars neem ik altijd aan. Wat zijn je referenties? Kazachstan? Irak? Tamil tijgers? Farc?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:59 schreef Lotusss het volgende:
Hulp nodig Bels?
Lijkt me altijd wel handig om iemand aan je zijde te hebben die qua humeur zin heeft om iedereen dood te vermoorden
Bijna zegt ze dan.quote:
Hoezo, je hebt geen maitresse om stoom af te blazen bij zoveel verlovingen?quote:Ik zit in een precaire situatie momenteel
Ik heb geen verlovingen meer blijktquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt geen maitresse om stoom af te blazen bij zoveel verlovingen?
Een referentie geven staat gelijk aan bekennen. Doe ik dus niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We pmen wel verder dan
[..]
Moordenaars neem ik altijd aan. Wat zijn je referenties? Kazachstan? Irak? Tamil tijgers? Farc?
Och, 1 op de 3 huwelijken eindigt toch in een scheiding.quote:Ik heb geen verlovingen meer blijkt
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:55 schreef Belsezar het volgende:
O shit im fucked now
Ofre tegen me, venco tegen me, ang3l op het kookpunt.
*buigt hoofd nederig en kijkt met puppyoogjes omhoog*
Heul nie waar nie. Ik ben 3 keer gelukkig getrouwd geweest!quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:05 schreef Kluts het volgende:
Och, 1 op de 3 huwelijken eindigt toch in een scheiding.
Niet?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt dat ik daar gevoelig voor ben?
Sorry zeg je met cold hard cash.quote:
Als je gewoon aan sex voor het huwelijk doet, is dat heul nergens voor nodig.quote:Heul nie waar nie. Ik ben 3 keer gelukkig getrouwd geweest!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heul nie waar nie. Ik ben 3 keer gelukkig getrouwd geweest!
Good enough! You are hired!quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een referentie geven staat gelijk aan bekennen. Doe ik dus niet.
Laat ik maar zeggen dat een moord bij mij niet als moord wordt gezien.
Daarom, je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, 1 op de 3 huwelijken eindigt toch in een scheiding.
Een maand geleden was je nog een huisdier/projectjequote:Op dinsdag 1 december 2009 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry zeg je met cold hard cash.
"I never wanted anything from you... except everything you had and what was left after that too."
EN nu een slotje...quote:Op maandag 30 november 2009 19:57 schreef OldJeller het volgende:
Dit hier geüpdate.
Tussenstand:
Stemmen:
Ang3l 20 punten
Dizer 17 punten
LasTeR 13 punten
Reetveter & Genakt 6 punten
ko_On & Tha_Erik & TwyLight & the_legend_killer & Jogy 5 punten
Devo & Sj0rsz 1 punten
Salvad0r
Ik ken toch leukere manieren om het goed te maken...quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry zeg je met cold hard cash.
"I never wanted anything from you... except everything you had and what was left after that too."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |