quote:The item (RB1103****0HK) left Hong Kong for its destination on 1-Dec-2009
quote:The item (RB1104****8HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 2-Dec-2009
quote:The item (RT0445****0HK) was posted on 26-Nov-2009 and is being processed for delivery to the addressee
Limited 1pcs each account.Instant you buy more, and the payment, it will only send 1pcsquote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef Placenta het volgende:
Lekker beveiligd die sevenchannel.com, zojuist 200 van die nano-hoesjes besteld voor, dus $2. Zal het wel niet krijgen, maar toch
[ afbeelding ]
mag niet, zo zijn de regels, daar ben jij bij aanmelding mee akkoord gegaanquote:Op woensdag 2 december 2009 18:32 schreef Skiet het volgende:
Grappig hoe krom een forum als FOK! wel niet is
Neem aan van wel, nou en?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:00 schreef Lolque het volgende:
Als ik een pakketje dropship...
Staat dr dan nog steeds ''Naughty gadgets'' op?
Dat zit er toch ook in? Als je hem dropshipped komt hij bij een ander aan, waarschijnlijk is hij ook bedoeld voor die ander. Bij het openen komt die er dus vanzelf achter wat er in zit.quote:
haha, mijn postbode vroeg me laatst of ik pakketjes wat meer samen kon bestellen, dan hoefde hij niet elke dag langs te komenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze spreken me al bijna aan met m'n voornaam
Wat zei je?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:15 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
haha, mijn postbode vroeg me laatst of ik pakketjes wat meer samen kon bestellen, dan hoefde hij niet elke dag langs te komen
wel zo'n inhuur-bode maar toch
Ga je dropshippen aan jezelf en mogen ze thuis niet zien wat erin zit?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:00 schreef Lolque het volgende:
Als ik een pakketje dropship...
Staat dr dan nog steeds ''Naughty gadgets'' op?
Gaat me meer om de postbode...quote:Op woensdag 2 december 2009 20:32 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ga je dropshippen aan jezelf en mogen ze thuis niet zien wat erin zit?
Alsof die er naar gaat kijkenquote:
Je maakt je druk om de postbode waarom? Dat ie over je pakketjes roddelt @ de tnt kantine in de pauze?quote:
mij zou het aan me ass oxideren eigenlijk of hij weet wat erin zitquote:Op woensdag 2 december 2009 20:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof die er naar gaat kijken
Bestel ook een LED-varkentje mee, dan staat er misschien LED-gadget
Omdat de postbode een bekende is.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je maakt je druk om de postbode waarom? Dat ie over je pakketjes roddelt @ de tnt kantine in de pauze?
Maak je maar druk over een willekeurige oorlog die bezig is, of over het milieu
quote:
Kom op dude, dan nogquote:
Mwa als ze dat ziet dan krijg ik sowieso een paar opmerkingen richting me kop geslingerd.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
[..]
Kom op dude, dan nog
Waar ben je zo bang voor dan? Dat diegene dan ziet dat je iets naughty gekocht hebt ofzo? En wat dan? Wat gebeurd er dan?
Je bent 12?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef Lolque het volgende:
[..]
Mwa als ze dat ziet dan krijg ik sowieso een paar opmerkingen richting me kop geslingerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |