haha, mijn postbode vroeg me laatst of ik pakketjes wat meer samen kon bestellen, dan hoefde hij niet elke dag langs te komenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze spreken me al bijna aan met m'n voornaam
Wat zei je?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:15 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
haha, mijn postbode vroeg me laatst of ik pakketjes wat meer samen kon bestellen, dan hoefde hij niet elke dag langs te komen
wel zo'n inhuur-bode maar toch
Ga je dropshippen aan jezelf en mogen ze thuis niet zien wat erin zit?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:00 schreef Lolque het volgende:
Als ik een pakketje dropship...
Staat dr dan nog steeds ''Naughty gadgets'' op?
Gaat me meer om de postbode...quote:Op woensdag 2 december 2009 20:32 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ga je dropshippen aan jezelf en mogen ze thuis niet zien wat erin zit?
Alsof die er naar gaat kijkenquote:
Je maakt je druk om de postbode waarom? Dat ie over je pakketjes roddelt @ de tnt kantine in de pauze?quote:
mij zou het aan me ass oxideren eigenlijk of hij weet wat erin zitquote:Op woensdag 2 december 2009 20:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof die er naar gaat kijken
Bestel ook een LED-varkentje mee, dan staat er misschien LED-gadget
Omdat de postbode een bekende is.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je maakt je druk om de postbode waarom? Dat ie over je pakketjes roddelt @ de tnt kantine in de pauze?
Maak je maar druk over een willekeurige oorlog die bezig is, of over het milieu
quote:
Kom op dude, dan nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |