Ik heb gister ook twee paar uchs besteld via tt voor 200$quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:02 schreef revpolen het volgende:
tradetang enkle goede ervaringen mee..
verschilt alleen natuurlijk wel per verkoper.
maar me UJJ en N1ke kwamen gewoon aan!
............
ja, mn mini cam van ebay via "strong-stock"quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:44 schreef Lolque het volgende:
Het lijkt d'r op dat d'r nu toch een keer een pakketje is kwijtgeraakt...
En kan je dat met ons delen? Heb ook zo'n ding..maar als ik em aanzet gaat rood en blauw branden. Dan heb ik nog nergens opgedrukt. Als ik record druk veranderd er weinig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:48 schreef 8D het volgende:
Yay, mijn Goedkope ebay mini dv cameratje is binnen. Geinig ding. Geluid is goed en beeld maakt ie ook wel aardig. Was eventjes proberen om uit te vogelen hoe alles werkte. De tekst in de handleiding klopt in ieder geval maar voor de helft. Maar het werkt nu.
En dan gaat hij weer uit? Dan zit de geheugenkaart er niet goed in?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En kan je dat met ons delen? Heb ook zo'n ding..maar als ik em aanzet gaat rood en blauw branden. Dan heb ik nog nergens opgedrukt. Als ik record druk veranderd er weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |