abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75226468
http://shop.ebay.nl/i.html?LH_AvailTo=146&_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A1229&_nkw=md80+cam&_sop=1&_trksid=p3286.c0.m14

Maar omdat er een paar weken geleden veel cams weggingen voor enorm lage prijzen hebben ze bij de meeste enorme verzendkosten toegevoegd.. kijk dus effe uit
  woensdag 2 december 2009 @ 21:06:21 #227
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_75226486
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef Lolque het volgende:

[..]

Mwa als ze dat ziet dan krijg ik sowieso een paar opmerkingen richting me kop geslingerd.
Dan lach je mee en zeg je "Zullen we er samen es gebruik van maken *wink wink*"
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_75226600
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef purplerose het volgende:

[..]

En als het nou geen 'samen gebruiken' ding is en ze ja zegt
  woensdag 2 december 2009 @ 21:10:47 #229
52349 purplerose
pi_75226688
Is die ipoooot trouwens alleen een mp3 of toevallig ook een mp4?
  woensdag 2 december 2009 @ 21:12:32 #230
52349 purplerose
pi_75226751
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:08 schreef veda het volgende:

[..]

En als het nou geen 'samen gebruiken' ding is en ze ja zegt
Hij zei dat het om iets naughty ging Gaat het om een fokking ei

Hij kan ze dan nog in de foef proppen
pi_75226759
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:01 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Je bent 12?

Alsof het iemand die tig pakjes per dag bezorgd het ook maar iets interesseert?
Lees de rest eens, mop.
kei lief.
pi_75226793
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef purplerose het volgende:

[..]

Het is een beste Olga dus dat word 'm niet.
kei lief.
pi_75226827
Ik vraag juist of ze kinky dingen erop willen zetten zoals buttplug. Altijd leuk want je merkt meteen of de postbode het gelezen heeft of niet.
pi_75226878
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:12 schreef purplerose het volgende:

[..]

Hij zei dat het om iets naughty ging Gaat het om een fokking ei

Hij kan ze dan nog in de foef proppen
Ik had natuurlijk een ander ding als voorbeeld moeten nemen

om even aan te geven hoe hij werkt.

Oh enne, ik ben en ken Lolque niet, weet niet of hij dit bestelde
  woensdag 2 december 2009 @ 21:17:11 #235
52349 purplerose
pi_75226949
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:15 schreef veda het volgende:

[..]

Ik had natuurlijk een ander ding als voorbeeld moeten nemen

om even aan te geven hoe hij werkt.
OH good lord wtf
Het is idd maar goed dat je dit filmpje er zet, ik vroeg me al af wat dat ei moest doen
  woensdag 2 december 2009 @ 21:19:01 #236
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_75227027
Oh, waren jullie hier. OhHai!
Bij jack dus wat besteld.. Tenminste, een Bapao order bij hem geplaatst.. Toen een link gehad met een paypal betalingsopdracht.. En vervolgens.. Een week niets meer vernomen na betalen. Geen betaalbevestiging of wat dan ook vanuit hem, wel vanaf Paypal.. Geduld kan ik wel opbrengen normaal, maar om nou helemaal niets meer horen na betaald te hebben. Komt overeen met jullie ervaringen met TaoBao bestellingen via Jack? Zoja, dan kan ik weer relaxed aan doen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_75227076
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef neo2000 het volgende:
Bij jack dus wat besteld.. Tenminste, een Bapao order bij hem geplaatst.. Toen een link gehad met een paypal betalingsopdracht.. En vervolgens.. Een week niets meer vernomen na betalen. Geen betaalbevestiging of wat dan ook. Geduld kan ik wel opbrengen normaal, maar helemaal niets meer horen na betaald te hebben. Komt overeen met jullie ervaringen met TaoBao bestellingen via Jack?
Ik stuur d'r meestal een mailtje achteraan dat het betaald is, krijg je een mailtje terug met bevestiging en dat ze d'r achteraan gaan.
Log anders in op Popbuying, waarschijnlijk staat de order daar wel?
kei lief.
pi_75227144
quote:
Bij jack dus wat besteld.. Tenminste, een Bapao order bij hem geplaatst.. Toen een link gehad met een paypal betalingsopdracht.. En vervolgens.. Een week niets meer vernomen na betalen. Geen betaalbevestiging of wat dan ook vanuit hem, wel vanaf Paypal.. Geduld kan ik wel opbrengen normaal, maar om nou helemaal niets meer horen na betaald te hebben. Komt overeen met jullie ervaringen met TaoBao bestellingen via Jack? Zoja, dan kan ik weer relaxed aan doen.
Nee, Jack reageert meestal snel. Bij mij altijd binnen 2 a 3 dagen. Moet wel zeggen dat mijn eerste taobao order via mail met Jack ook fout liep (ik hoorde ook niks meer van hem) en heb aanteindelijk mijn geld terug gekregen. Verder nooit problemen gehad. Via zijn pbpurchase gaan taobao orders ook goed. Alleen weet je dan verzendkosten niet vantevoren, maar ik vertrouw er dan op dat die niet te hoog worden (eigen inschatting klopt meestal redelijk).
pi_75227199
Ik heb ook een Taobao order gedaan (2 dagen terug) bij Jack, en ook betaald. Hij staat op Popbuying, maar hij geeft daar als omschrijving "Instant Order Received (via airmail) ". Bij m'n andere Taobao order, waar ik wel bij heb nagemailed dat ik had betaald, staat wel "Collecting Products Now (via airmail)". Is dit normaal of kan ik beter even mailen dat ik heb betaald?
  woensdag 2 december 2009 @ 21:24:29 #240
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75227241
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:03 schreef Jeffrey_San het volgende:
Heeft iemand een link naar zo een MD80 Cam voor mij (ebay, die goedkope versies)

Thanxx alvast
Je mag die van mij wel overnemen tegen een leuke prijs, snap er niks van!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_75227250
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:23 schreef Tandaozhi het volgende:
Ik heb ook een Taobao order gedaan (2 dagen terug) bij Jack, en ook betaald. Hij staat op Popbuying, maar hij geeft daar als omschrijving "Instant Order Received (via airmail) ". Bij m'n andere Taobao order, waar ik wel bij heb nagemailed dat ik had betaald, staat wel "Collecting Products Now (via airmail)". Is dit normaal of kan ik beter even mailen dat ik heb betaald?
Je kunt er altijd een mailtje achteraan sturen, maar dit is wel normaal. Dit betekent gewoon dat hij het product nog niet heeft besteld op taobao.
  woensdag 2 december 2009 @ 21:28:08 #242
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_75227383
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:20 schreef Lolque het volgende:

[..]
Log anders in op Popbuying, waarschijnlijk staat de order daar wel?
Ah, stom, daar staat ie idd.. Collecting products, dus waarsch. is ie voor februari wel hier..
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:22 schreef veda het volgende:

[..]
Moet wel zeggen dat mijn eerste taobao order via mail met Jack ook fout liep (ik hoorde ook niks meer van hem) en heb aanteindelijk mijn geld terug gekregen.
Not what i wanted to hear.
Bedankt beiden..

Overigens, om te zorgen dat niet iedereen spontaan depressief wordt; gisteren een pakketje ontvangen van DX wat de 23e verstuurd is. Toch nog vrij snel binnen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_75227515
Zoveel broodje baobao orders en weinig linkjes. Ben altijd wel benieuwd wat voor leuks jullie daar gevonden hebben.
pi_75228769
Ik heb een probleempje:

Gisteren een ebay order geplaats, een xbox360 wireless adapter.

Ik kreeg gisteren ook gelijk bericht dat ie was verzonden, vanochtend om 7 uur kreeg ik een advertentie over sevenchannel
quote:
Dear customers,

You are receiving this e-mail from us because you bought something from our Ebay shop.

We represent the sevenchannel.com website. We are from China, and offer prices that are competitive with focalprice.com and dealextreme.com. We offer better prices and much better service!!

Don't just take our word for it - give us a try!
We have prepared two products, both priced at $0.01USD and with free shipping. This is a gift to you so that you can experience our service.

While we can't do every thing best, we will try very hard to exceed your needs.
Only 0.01USD ,You can make a genuine and a sincere friend from China.

Thank you for your time!

Best regards,
Your's Sevenchannel
E-mail:service@sevenchannel.com
MSN:service@sevenchannel.com
vanochtend om half 8 kreeg ik dit mailtje:
quote:
Beste Semmm,

Wij hebben opgemerkt dat u onlangs contact hebt gehad met electronics-accessory-store via eBay.

Wij vermoeden dat deze eBay-account werd gebruikt om niet toegestane activiteiten op de site uit te voeren. Het is mogelijk dat dit is gebeurd zonder toestemming van de eigenaar van de account. Om de privacy van het lid te beschermen, kunnen we u niet meer informatie geven over de account en de eventuele maatregelen die we hebben genomen.

Soms maken mensen misbruik van eBay-accounts om e-mails te verzenden. In deze e-mails vragen ze andere leden om objecten buiten eBay om te kopen of te verkopen; of ze stellen vragen die geen verband houden met eBay. Dit doen ze in de hoop dat u zult reageren en hen uw e-mailadres en eventuele andere informatie zult geven.

We raden u dan ook aan om niet te reageren op e-mails die u van deze gebruiker ontvangt.

Tips voor veilig handelen op eBay

Voltooi uw aankopen altijd op de eBay-website. Dit is de veiligste manier om transacties met andere eBay-leden te voltooien. Controleer steeds of uw gebruikersnaam wordt weergegeven als zijnde de winnende bieder op de pagina "Afgelopen object", voordat u betaalt.

Als iemand u vraagt om buiten eBay om een object te kopen of te verkopen, ga hier dan niet op in en meld ons het lid. Indien u buiten eBay om koopt of verkoopt, bent u niet beschermd door het feedbacksysteem, noch door onze programma's en regelingen voor kopersbescherming.

De veiligheid van onze site is onze prioriteit. Meer informatie over veilig kopen op eBay vindt u op de volgende pagina's:

http://pages.ebay.nl/help/tp/isgw-fraud-non-ebay.html

http://pages.ebay.nl/help/buy/basics.html

Indien u betaald hebt voor een object en het niet ontvangen hebt, verwittig ons dan meteen. U kunt ons contacteren via onze Hulppagina's.

Aarzel niet om ons te contacteren indien u vragen hebt.
Met vriendelijke groet,

eBay Afdeling Regels en Veiligheid
En nu is zijn ebay account verwijderd, kan ik er van uitgaan dat ik dat pakketje nog krijg of moet ik maar gelijk een claim indienen?
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_75229654
Bij welke verkoper had je iets gekocht op Ebay?
Ik heb ook zo'n e-mail van Sevenchannel gehad.
Ik heb laatst iets op ebay gekocht van superdealdaily2046 en 3cproduct. Verder de laatste tijd niets op ebay gekocht.
pi_75230110
quote:
Zelfde heb ik ook sinds 6 november, al een mailtje tegen aan gegooid maar kreeg van tiffany terug wachten.

Die tiffany word ik wel moe van 21-10 iets besteld 23-10 op de bus richting mijn huis. Vorige week mailtje gestuurd niet ontvangen. Moest van tiffany navragen op postkantoor. Nagevraagd op postkantoor maar niks voor mij. Inmiddels zit ik dus wel tegen mijn 45 dagen paypal claim aan. Dus gister weer een mailtje gestuurd van ik ga een claim indienen. Krijg ik een kwaad emailtje terug van tiffany dat het niet goed voor het bedrijf is en ik zou anderen motiveren om dat ook te doen als ik dat deed. Maar totaal geen voorstel niks. Wat moet ik hier nou mee aan?
pi_75230590
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:30 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Zelfde heb ik ook sinds 6 november, al een mailtje tegen aan gegooid maar kreeg van tiffany terug wachten.

Die tiffany word ik wel moe van 21-10 iets besteld 23-10 op de bus richting mijn huis. Vorige week mailtje gestuurd niet ontvangen. Moest van tiffany navragen op postkantoor. Nagevraagd op postkantoor maar niks voor mij. Inmiddels zit ik dus wel tegen mijn 45 dagen paypal claim aan. Dus gister weer een mailtje gestuurd van ik ga een claim indienen. Krijg ik een kwaad emailtje terug van tiffany dat het niet goed voor het bedrijf is en ik zou anderen motiveren om dat ook te doen als ik dat deed. Maar totaal geen voorstel niks. Wat moet ik hier nou mee aan?
Ik wacht ook nog op 2 pakjes. 1 van popbuying shipped 10/27/2009 en 1 van Focalprice shipped 11/7/2009. Beide geen tracking code, dus veel te controlleren valt er niet.. Ik wacht wel af, zal vast wel 's binnen komen.
pi_75230685
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef EdVe het volgende:

[..]

Ik wacht ook nog op 2 pakjes. 1 van popbuying shipped 10/27/2009 en 1 van Focalprice shipped 11/7/2009. Beide geen tracking code, dus veel te controlleren valt er niet.. Ik wacht wel af, zal vast wel 's binnen komen.
Dan kan je nog wel 3 weken wachten Ik wacht nog op een pakketje van de 14 nov
pi_75231048
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Dan kan je nog wel 3 weken wachten Ik wacht nog op een pakketje van de 14 nov
Ja, na de kerst zal het wel wat rustiger zijn, dan zullen ze wel binnenkomen. Ze pleuren natuurlijk alles op een grote hoop, en ja als je dan onderop ligt duurt het even.. ;-)
  woensdag 2 december 2009 @ 22:55:16 #250
235416 Norbert704
Gisteren, is niet vandaag
pi_75231147
Ik had wat besteld bij Gobdeal.
En heb niet betaald.
Nou blijft die mij e-mails sturen met zijn emails.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betekent dit nou dat hij het heeft verzonden, of?
En als ik niet betaal kan hij mij dan aanklagen of iets dergelijks?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')