Dan lach je mee en zeg je "Zullen we er samen es gebruik van maken *wink wink*"quote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef Lolque het volgende:
[..]
Mwa als ze dat ziet dan krijg ik sowieso een paar opmerkingen richting me kop geslingerd.
En als het nou geen 'samen gebruiken' ding is en ze ja zegtquote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan lach je mee en zeg je "Zullen we er samen es gebruik van maken *wink wink*"
Hij zei dat het om iets naughty gingquote:Op woensdag 2 december 2009 21:08 schreef veda het volgende:
[..]
En als het nou geen 'samen gebruiken' ding is en ze ja zegt
Lees de rest eens, mop.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:01 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Je bent 12?
Alsof het iemand die tig pakjes per dag bezorgd het ook maar iets interesseert?
Het is een beste Olga dus dat word 'm niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan lach je mee en zeg je "Zullen we er samen es gebruik van maken *wink wink*"
Ik had natuurlijk een ander ding als voorbeeld moeten nemenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hij zei dat het om iets naughty gingGaat het om een fokking ei
![]()
Hij kan ze dan nog in de foef proppen
OH good lordquote:Op woensdag 2 december 2009 21:15 schreef veda het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk een ander ding als voorbeeld moeten nemen
om even aan te geven hoe hij werkt.
Ik stuur d'r meestal een mailtje achteraan dat het betaald is, krijg je een mailtje terug met bevestiging en dat ze d'r achteraan gaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef neo2000 het volgende:
Oh, waren jullie hier. OhHai!![]()
Bij jack dus wat besteld.. Tenminste, een Bapao order bij hem geplaatst.. Toen een link gehad met een paypal betalingsopdracht.. En vervolgens.. Een week niets meer vernomen na betalen.Geen betaalbevestiging of wat dan ook. Geduld kan ik wel opbrengen normaal, maar helemaal niets meer horen na betaald te hebben. Komt overeen met jullie ervaringen met TaoBao bestellingen via Jack?
Nee, Jack reageert meestal snel. Bij mij altijd binnen 2 a 3 dagen. Moet wel zeggen dat mijn eerste taobao order via mail met Jack ook fout liep (ik hoorde ook niks meer van hem) en heb aanteindelijk mijn geld terug gekregen. Verder nooit problemen gehad. Via zijn pbpurchase gaan taobao orders ook goed. Alleen weet je dan verzendkosten niet vantevoren, maar ik vertrouw er dan op dat die niet te hoog worden (eigen inschatting klopt meestal redelijk).quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef neo2000 het volgende:
Bij jack dus wat besteld.. Tenminste, een Bapao order bij hem geplaatst.. Toen een link gehad met een paypal betalingsopdracht.. En vervolgens.. Een week niets meer vernomen na betalen.Geen betaalbevestiging of wat dan ook vanuit hem, wel vanaf Paypal.. Geduld kan ik wel opbrengen normaal, maar om nou helemaal niets meer horen na betaald te hebben. Komt overeen met jullie ervaringen met TaoBao bestellingen via Jack? Zoja, dan kan ik weer relaxed aan doen.
Je mag die van mij wel overnemen tegen een leuke prijs, snap er niks van!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:03 schreef Jeffrey_San het volgende:
Heeft iemand een link naar zo een MD80 Cam voor mij (ebay, die goedkope versies)
Thanxx alvast
Je kunt er altijd een mailtje achteraan sturen, maar dit is wel normaal. Dit betekent gewoon dat hij het product nog niet heeft besteld op taobao.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:23 schreef Tandaozhi het volgende:
Ik heb ook een Taobao order gedaan (2 dagen terug) bij Jack, en ook betaald. Hij staat op Popbuying, maar hij geeft daar als omschrijving "Instant Order Received (via airmail) ". Bij m'n andere Taobao order, waar ik wel bij heb nagemailed dat ik had betaald, staat wel "Collecting Products Now (via airmail)". Is dit normaal of kan ik beter even mailen dat ik heb betaald?
Ah, stom, daar staat ie idd..quote:Op woensdag 2 december 2009 21:20 schreef Lolque het volgende:
[..]
Log anders in op Popbuying, waarschijnlijk staat de order daar wel?
Not what i wanted to hear.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:22 schreef veda het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat mijn eerste taobao order via mail met Jack ook fout liep (ik hoorde ook niks meer van hem) en heb aanteindelijk mijn geld terug gekregen.
vanochtend om half 8 kreeg ik dit mailtje:quote:Dear customers,
You are receiving this e-mail from us because you bought something from our Ebay shop.
We represent the sevenchannel.com website. We are from China, and offer prices that are competitive with focalprice.com and dealextreme.com. We offer better prices and much better service!!
Don't just take our word for it - give us a try!
We have prepared two products, both priced at $0.01USD and with free shipping. This is a gift to you so that you can experience our service.
While we can't do every thing best, we will try very hard to exceed your needs.
Only 0.01USD ,You can make a genuine and a sincere friend from China.
Thank you for your time!
Best regards,
Your's Sevenchannel
E-mail:service@sevenchannel.com
MSN:service@sevenchannel.com
En nu is zijn ebay account verwijderd, kan ik er van uitgaan dat ik dat pakketje nog krijg of moet ik maar gelijk een claim indienen?quote:Beste Semmm,
Wij hebben opgemerkt dat u onlangs contact hebt gehad met electronics-accessory-store via eBay.
Wij vermoeden dat deze eBay-account werd gebruikt om niet toegestane activiteiten op de site uit te voeren. Het is mogelijk dat dit is gebeurd zonder toestemming van de eigenaar van de account. Om de privacy van het lid te beschermen, kunnen we u niet meer informatie geven over de account en de eventuele maatregelen die we hebben genomen.
Soms maken mensen misbruik van eBay-accounts om e-mails te verzenden. In deze e-mails vragen ze andere leden om objecten buiten eBay om te kopen of te verkopen; of ze stellen vragen die geen verband houden met eBay. Dit doen ze in de hoop dat u zult reageren en hen uw e-mailadres en eventuele andere informatie zult geven.
We raden u dan ook aan om niet te reageren op e-mails die u van deze gebruiker ontvangt.
Tips voor veilig handelen op eBay
Voltooi uw aankopen altijd op de eBay-website. Dit is de veiligste manier om transacties met andere eBay-leden te voltooien. Controleer steeds of uw gebruikersnaam wordt weergegeven als zijnde de winnende bieder op de pagina "Afgelopen object", voordat u betaalt.
Als iemand u vraagt om buiten eBay om een object te kopen of te verkopen, ga hier dan niet op in en meld ons het lid. Indien u buiten eBay om koopt of verkoopt, bent u niet beschermd door het feedbacksysteem, noch door onze programma's en regelingen voor kopersbescherming.
De veiligheid van onze site is onze prioriteit. Meer informatie over veilig kopen op eBay vindt u op de volgende pagina's:
http://pages.ebay.nl/help/tp/isgw-fraud-non-ebay.html
http://pages.ebay.nl/help/buy/basics.html
Indien u betaald hebt voor een object en het niet ontvangen hebt, verwittig ons dan meteen. U kunt ons contacteren via onze Hulppagina's.
Aarzel niet om ons te contacteren indien u vragen hebt.
Met vriendelijke groet,
eBay Afdeling Regels en Veiligheid
Zelfde heb ik ook sinds 6 november, al een mailtje tegen aan gegooid maar kreeg van tiffany terug wachten.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef neo2000 het volgende:
Bij jack dus wat besteld.. Tenminste, een Bapao order bij hem geplaatst.. Toen een link gehad met een paypal betalingsopdracht.. En vervolgens.. Een week niets meer vernomen na betalen.Geen betaalbevestiging of wat dan ook vanuit hem, wel vanaf Paypal.. Geduld kan ik wel opbrengen normaal, maar om nou helemaal niets meer horen na betaald te hebben. Komt overeen met jullie ervaringen met TaoBao bestellingen via Jack? Zoja, dan kan ik weer relaxed aan doen.
Ik wacht ook nog op 2 pakjes. 1 van popbuying shipped 10/27/2009 en 1 van Focalprice shipped 11/7/2009. Beide geen tracking code, dus veel te controlleren valt er niet.. Ik wacht wel af, zal vast wel 's binnen komen.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:30 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Zelfde heb ik ook sinds 6 november, al een mailtje tegen aan gegooid maar kreeg van tiffany terug wachten.
Die tiffany word ik wel moe van 21-10 iets besteld 23-10 op de bus richting mijn huis. Vorige week mailtje gestuurd niet ontvangen. Moest van tiffany navragen op postkantoor. Nagevraagd op postkantoor maar niks voor mij. Inmiddels zit ik dus wel tegen mijn 45 dagen paypal claim aan. Dus gister weer een mailtje gestuurd van ik ga een claim indienen. Krijg ik een kwaad emailtje terug van tiffany dat het niet goed voor het bedrijf is en ik zou anderen motiveren om dat ook te doen als ik dat deed. Maar totaal geen voorstel niks. Wat moet ik hier nou mee aan?
Dan kan je nog wel 3 weken wachtenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef EdVe het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op 2 pakjes. 1 van popbuying shipped 10/27/2009 en 1 van Focalprice shipped 11/7/2009. Beide geen tracking code, dus veel te controlleren valt er niet.. Ik wacht wel af, zal vast wel 's binnen komen.
Ja, na de kerst zal het wel wat rustiger zijn, dan zullen ze wel binnenkomen. Ze pleuren natuurlijk alles op een grote hoop, en ja als je dan onderop ligt duurt het even.. ;-)quote:Op woensdag 2 december 2009 22:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel 3 weken wachtenIk wacht nog op een pakketje van de 14 nov
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dit nou dat hij het heeft verzonden, of?
En als ik niet betaal kan hij mij dan aanklagen of iets dergelijks?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |