nee, ik denk niet dat ze dat kunnen kreaquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:18 schreef Kreator het volgende:
Je zou natuurlijk ook gewoon van SBS naar discoverychannel kunnen zappen.
Dan missen ze Dancing on ice met Gay stars in de rimboe. Dat zou ook jammer zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef HeatWave het volgende:
nee, ik denk niet dat ze dat kunnen krea.
Dat is nou juist de pest; je wordt *overal* geconfronteerd met die nodeloze poep. Is het niet op TV (nee, ik kijk niet naar de campingzenderquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:18 schreef Kreator het volgende:
Is dat in Amerika niet veel erger dan hier? Daar wordt je volgens mij helemaal met dat soort "nieuws" dood gegooid.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:17 schreef star_gazer het volgende:
Wat is dat toch met die absurde dwang van zwakbegaafd Nederland om die paar hersencellen die zij hebben te vervuilen met showbizz "nieuws"? Je wordt tegenwoordig ongevraag doodgegooid met die extreem onbelangrijke berichten over lui als Jan Smit, die Yolanthe en al die andere klapjosti's die door velen zo liefkozend "BN'ers" worden genoemd. Waarom moet ik op prime time horen dat Patricia Paai een nieuwe strik voor haar poedel heeft? En dat Gordon een poliepje heeft op zijn stemband? BOEIEND!!! Zo lang er tijd is onze hersenen met dit soort nodeloze nonsens te vervuilen, is er in dit land geen crisis. Neen, verre van dat. Als je je als volk zo grootschalig met dit soort poep bezig kunt houden, is er een chronisch overschot aan welvaart.
Wat een bullshit zeg
Daar heeft TS wat aan.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:35 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
Is dat in Amerika niet veel erger dan hier? Daar wordt je volgens mij helemaal met dat soort "nieuws" dood gegooid.
Only in Americaquote:Op woensdag 2 december 2009 08:35 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
Is dat in Amerika niet veel erger dan hier? Daar wordt je volgens mij helemaal met dat soort "nieuws" dood gegooid.
Op Discovery speelt het reallife-soap aspect ook een steeds grotere rol in veel programma's (wat me overigens weinig verbaast, aangezien Discovery van MTV is, zo ver ik weet)quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:18 schreef Kreator het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Op Discovery speelt het reallife-soap aspect ook een steeds grotere rol in veel programma's (wat me overigens weinig verbaast, aangezien Discovery van MTV is, zo ver ik weet)
Overigens deed jouw OP me meteen denken aan deze rant van Raoul Heertje:
Inderdaad, als je er echt zo over na gaat denken denk je echt alleen maar dit;quote:Op woensdag 2 december 2009 19:33 schreef exile79 het volgende:
De term BN'er is ook briljant eigenlijk. En ze noemen zichzelf ook nog zo, zonder door te hebben wat ze zeggen.
Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bekende_Nederlanderquote:Op woensdag 2 december 2009 19:33 schreef exile79 het volgende:
De term BN'er is ook briljant eigenlijk. En ze noemen zichzelf ook nog zo, zonder door te hebben wat ze zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |