Dat kan beter!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:27 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb van dichten afgezien nadat ik enkel dit had geproduceerd:
'Niets mis met wat uitdaging', vond Zwarte Piet
en kocht voor jou een boek in het It(aliaans)
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:27 schreef NoCigar het volgende:
En de Sint haalde heel bedaard
een... (vul hier het cadeau in) uit zijn baard.
Drs P. geloof ik.
Sinterklaasrijmelarij van het ergste soort natuurlijk. Voor minder doe ik het niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:25 schreef JAM het volgende:
Het gedicht dat alle andere gedichten overbodig maakt, of een lullig sinterklaasrijmpje? Waar heb je het nu over, man! Biecht op! Die wartaal hier altijd, godverdomme, de duivel wordt er nog geen wijs uit!
Ik vind pavement juist een goed selectiecriterium. Ben je een vrouw die van pavement houdt dan ben je waarschijnlijk een tof wijf dat niet over alles gaat lopen miepen.quote:
Ja, hij begint steeds wakkerder te worden! Vandaag heb ik eens de moeite genomen om wat foto's daarvan te nemen.quote:
Ik moet oppassen wat ik zeg, Thaleia en d'r zus gaan ook.quote:Op zondag 6 december 2009 14:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind pavement juist een goed selectiecriterium. Ben je een vrouw die van pavement houdt dan ben je waarschijnlijk een tof wijf dat niet over alles gaat lopen miepen.
(En da's wel een minderheid natuurlijk)
Ja, vandaar (jaren geleden ben ik eens met hen naar The Love Substitutes geweest, een bandje dat ook aardig in dit genre zou passen).quote:Op zondag 6 december 2009 14:56 schreef Z het volgende:
[..]
Ik moet oppassen wat ik zeg, Thaleia en d'r zus gaan ook.
Die gaat heus niet plassen hoor, die gaat gewoon aan zijn voorhuidje sjorren tot zijn eikeltje begint te branden want liefde in de vloeibare vorm is er nog niet bij. Vergeet niet dat ik ook een Haganumbrugger ben geweest! De blokuren techniek leende zich daar bijzonder goed voor. Hassja!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:37 schreef mane het volgende:
Vanmiddag vierde ik sinterklaas met mijn mentorkinderen uit de eerste klas en daar kwamen wel wat pareltjes voorbij. Het hoogtepunt was een suprise in de vorm van een toiletpot. Voor een jongen die tijdens de les altijd naar de wc moet. De laatste regels van het gedicht gingen zo:
'En tot slot van de Sint nog een goed advies:
minder drinken betekent ook minder pies.'
Ik had zelfs op m'n lowlandskaartje van afgelopen jaar geen winst gemaakt. Ik ben een goed mens.quote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef ShadyLane het volgende:
Maak je over dat kaartje geen zorgen, dat raak je mak-ke-lijk nog kwijt. Het mag nu dan tegen al mijn verwachtingen in nog niet uitverkocht zijn (althans: gisteravond was het dat nog niet), maar tegen die tijd staan massa's mensen te springen om je kaartje over te nemen. Als je geen last hebt van hinderlijke dingen als principes kun je zelfs nog winst maken.
Ik bij mijn weten ook niet.quote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef Lienekien het volgende:
Maar ik heb volgens mij ook nog nooit gestemd.
Second that.quote:Op maandag 7 december 2009 10:38 schreef broer het volgende:
Ik ben niet gevraagd. Schande!
Door wie wordt die wedstrijd eigenlijk georganiseerd? Want over het algemeen moet je ver weg blijven van dingen die de crew van Fok waardeert.quote:Op maandag 7 december 2009 16:23 schreef Frollo het volgende:
Of iemand aan wiens mening grote waarde wordt gehecht.
Oei.quote:Op maandag 7 december 2009 16:40 schreef Gellius het volgende:
De tandarts en Gellius gaan elkaar veel zien, de komende tijd..
He!quote:Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Door wie wordt die wedstrijd eigenlijk georganiseerd? Want over het algemeen moet je ver weg blijven van dingen die de crew van Fok waardeert.
quote:Op maandag 7 december 2009 16:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Iemand die van spotgoedkope braakbuienopwekkende kerstkitsch houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |