Ja, maar omdat ik opdrachten doe maakt ze me nooit mee in m'n werk, en aangezien ik mezelf wel altijd meemaak moet ik het maar doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:40 schreef k_man het volgende:
Wat is dat voor waanzin om zelf je beoordelingsformulier te moeten invullen? Je wordt toch beoordeeld door je leidinggevende, niet door jezelf?
Ik heb geen idee, Liene. Moet ik me zorgen maken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Je weet wat we doen met vermoedens, hè, Gellius?
Nee, geen zorgen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, Liene. Moet ik me zorgen maken?
Neu, ik vind het gewoon heel moeilijk om me voor te stellen dat ik ooit een tweede zou willen. (Niet vanwege de bevalling, hoor.)quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:48 schreef Gellius het volgende:
Ik vermoed dat Claudia zich niet kan vinden in de wat nonchalante opvoedfilosofie.
Daar ben ik gisteren nog langs gewandeld. Overal in de stad liepen mensen met dezelfde Katherina-tassen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:57 schreef Frollo het volgende:
Ik kom net van De wereld van Katherina, waarvoor ik speciaal de ochtend vrij had genomen. Maar bah bah bah, wat was het druk!
Gemangeld tussen een meute bejaarden en een schoolklas was ik blij als ik af en toe vanuit mijn ooghoeken een miniatuur in het zicht kreeg. Een paar vitrines moest ik helemaal maar overslaan.
Wel zuur hoor, want uiteraard was ik de enige die écht geïntereseerd was.
Enfin.
Wat erg.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:28 schreef Quir het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteren nog langs gewandeld. Overal in de stad liepen mensen met dezelfde Katherina-tassen.
Het zal niet de eerste keer in een museum zijn, maar misschien wel de laatste. De bejaarde medemens heeft nog maar weinig tijd over en leeft bij de dag. De jeugd heeft nog alle tijd, dus die kan best even wachten totdat de oma's uitgekeken zijn. Gun je bejaarde medemens dat uitje, ze hebben al zo weinig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:39 schreef NoCigar het volgende:
Bejaarden zijn op zich niet zo erg, alleen het feit dat ze zo onbeschoft zijn en schaamteloos voordringen. Net alsof ze voor het eerst in een museum zijn.
Dat doet'ie verdomd netjes zeg,- maar over hoeveel jaar hebben we het dan? Ik bedoel, zo'n slordige achtduizend potjes kaarten (ik heb de pagina niet meer ter beschikking maar zoveel waren het er ongeveer toch?), daar gaat toch wat tijd inzitten.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dit is m'n broertje: http://www.sharkscope.com/index.html?username=moonen0303&network=everest#graphs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |