's middags welquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, richting het station reden er weer eens twee achter elkaar. Als ze dat nou gewoon richting de uni deden, die richting het station zitten toch nooit vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd neem dan de auto!quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
's middags wel
Ik ging trouwens vanmorgen weer met de 7, toen zag ik toch op de Oudedijk mooi de selectie van Excelsior hardlopen![]()
Dat soort dingen zie je dan als je de 7 neemtDat probleem heb je ook met tram 8 richting spangen. Ik heb nog nooit zo'n nieuwe tram gezien op dat trajectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet..
ze denken zeker: laten we de arme studenten maar oude troep geven omdat ze toch al gratis reizen. En dan krijgen de trams richting zuid en noord wél nieuwe rijtuigenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:01 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dat probleem heb je ook met tram 8 richting spangen. Ik heb nog nooit zo'n nieuwe tram gezien op dat traject
Maar jij neemt altijd 21, waar wel nieuwe rijden, dus heb je niks te klagenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ze denken zeker: laten we de arme studenten maar oude troep geven omdat ze toch al gratis reizen. En dan krijgen de trams richting zuid en noord wél nieuwe rijtuigen.
Nou, vanochtend heb ik (nadat ik eentje niet in kon) van tien over tien tot tien over half zitten wachten tot er een nieuwe kwam, maar ze kwamen niet eens opdagenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar jij neemt altijd 21, waar wel nieuwe rijden, dus heb je niks te klagen
Herkenbaar iddquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, vanochtend heb ik (nadat ik eentje niet in kon) van tien over tien tot tien over half zitten wachten tot er een nieuwe kwam, maar ze kwamen niet eens opdagen. Uiteindelijk maar mijn fiets gepakt
.
Dat voelt wel flink kut, ja. Eerst stond de teller op 10 minuten, toen dacht ik - oke, dat is nog wel te doen. Telde hij af, versprong hij opnieuw naar 10 en toen kwamen er opeens twee streepjes te staanquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Herkenbaar idd
En dan uiteraard wel minstens 3 de andere kant op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |