abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75176112
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, richting het station reden er weer eens twee achter elkaar. Als ze dat nou gewoon richting de uni deden, die richting het station zitten toch nooit vol .
's middags wel

Ik ging trouwens vanmorgen weer met de 7, toen zag ik toch op de Oudedijk mooi de selectie van Excelsior hardlopen
Dat soort dingen zie je dan als je de 7 neemt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75176791
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:19 schreef banaantjeEE het volgende:
Luie donder.
Idd neem dan de auto!
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:01:37 #28
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_75177117
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

's middags wel

Ik ging trouwens vanmorgen weer met de 7, toen zag ik toch op de Oudedijk mooi de selectie van Excelsior hardlopen
Dat soort dingen zie je dan als je de 7 neemt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat probleem heb je ook met tram 8 richting spangen. Ik heb nog nooit zo'n nieuwe tram gezien op dat traject
Je weet..
pi_75183362
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:01 schreef Jenglejack het volgende:

[..]

Dat probleem heb je ook met tram 8 richting spangen. Ik heb nog nooit zo'n nieuwe tram gezien op dat traject
ze denken zeker: laten we de arme studenten maar oude troep geven omdat ze toch al gratis reizen. En dan krijgen de trams richting zuid en noord wél nieuwe rijtuigen .
Cool story, Hansel.
pi_75183581
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

ze denken zeker: laten we de arme studenten maar oude troep geven omdat ze toch al gratis reizen. En dan krijgen de trams richting zuid en noord wél nieuwe rijtuigen .
Maar jij neemt altijd 21, waar wel nieuwe rijden, dus heb je niks te klagen
pi_75183738
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:12 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Maar jij neemt altijd 21, waar wel nieuwe rijden, dus heb je niks te klagen
Nou, vanochtend heb ik (nadat ik eentje niet in kon) van tien over tien tot tien over half zitten wachten tot er een nieuwe kwam, maar ze kwamen niet eens opdagen . Uiteindelijk maar mijn fiets gepakt .
Cool story, Hansel.
pi_75183877
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:16 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nou, vanochtend heb ik (nadat ik eentje niet in kon) van tien over tien tot tien over half zitten wachten tot er een nieuwe kwam, maar ze kwamen niet eens opdagen . Uiteindelijk maar mijn fiets gepakt .
Herkenbaar idd
En dan uiteraard wel minstens 3 de andere kant op
pi_75184040
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Herkenbaar idd
En dan uiteraard wel minstens 3 de andere kant op
Dat voelt wel flink kut, ja. Eerst stond de teller op 10 minuten, toen dacht ik - oke, dat is nog wel te doen. Telde hij af, versprong hij opnieuw naar 10 en toen kwamen er opeens twee streepjes te staan . toen had ik had wel gehad.
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')