Dus je klaagt over jezelf.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Hier word ik toch wel zo ontzettend pissig door: nu het eenmaal wat kouder is geworden denkt blijkbaar elke student dat hij/zij verplicht de tram moet nemen.
Waardoor ík er niet meer bij kon en ik nu dus verplicht A: mijn fiets of B: de metro moet nemen. Ik heb zin in geen van beide (te koud en te ver lopen), dus nu ga ik wel gewoon een uurtje later naar de uni.
Ik dacht al een tram eerder te nemen, bleek die of 15 minuten vertraging te hebben, of al te zijn geweest.quote:
quote:
Als jij er een voor me koopt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:51 schreef Salatrel het volgende:
deuni
kun je niet gewoon met de segway ofzo?
die is drie keer zo rustigquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Tram 21 zeker? Ik zeg toch al de hele tijd dat je 7 moet nemen!
Is die echt zo veel rustiger dan? Nou ja, dan neem ik die straks wel, want dit is echt van de zotte. Als je de metro naar kralingse zoom neemt moet je toch nog steeds 5-10 minuten lopen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Tram 21 zeker? Ik zeg toch al de hele tijd dat je 7 moet nemen!
Only in India, whehe.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:57 schreef deepart het volgende:
Die pics al een aantal keer voorbij zien komen en nog steeds sta ik met verbazing te kijken.
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
LOLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ROLFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
MFAOOOOOOOOOOOOO
LAL!
LAFFING OUT LOUT
je woont in India en dan klagen over een volle treinquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is die echt zo veel rustiger dan? Nou ja, dan neem ik die straks wel, want dit is echt van de zotte. Als je de metro naar kralingse zoom neemt moet je toch nog steeds 5-10 minuten lopen?
[..]
Only in India, whehe.
Je bent Nederlander of je bent het niet!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
je woont in India en dan klagen over een volle trein
Dat ook, of dikke mensen die de ruimte van twee normale mensen innemenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:26 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
en dan heb je nog huisvrouwen die lekker met de kinderwagen in de spits ergens heen gaan, rot op kuthuisvrouwen, ga schoonmaken
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ook, of dikke mensen die de ruimte van twee normale mensen innemen.
Waar jij instapt zal de 7 wel redelijk vol zitten vrees ik. Als ik er bij Voorschoterlaan inga heb ik nooit een zitplaats, hoe laat ik hem ook neem. Als ik echter bij Centraal Station instap is ie zo goed als leeg.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is die echt zo veel rustiger dan? Nou ja, dan neem ik die straks wel, want dit is echt van de zotte. Als je de metro naar kralingse zoom neemt moet je toch nog steeds 5-10 minuten lopen?
Voor 7 moet ik er bij de halte 'kipstraat'/goudsesingel instappen. Het zit mij niet echt meequote:Op dinsdag 1 december 2009 09:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waar jij instapt zal de 7 wel redelijk vol zitten vrees ik. Als ik er bij Voorschoterlaan inga heb ik nooit een zitplaats, hoe laat ik hem ook neem. Als ik echter bij Centraal Station instap is ie zo goed als leeg.
Vanaf Kralingse Zoom ligt het eraan waar je zit. Stel je zit in het C/H-gebouw is het een minuut of 5-10 lopen inderdaad, maar als je naar T/M moet zal het misschien wel een kwartier zijn.
Dan is ie over het algemeen vrij vol ja. En de 7 is zo mogelijk nog onbetrouwbaarder dan de 21quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor 7 moet ik er bij de halte 'kipstraat'/goudsesingel instappen. Het zit mij niet echt mee.
's middags welquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, richting het station reden er weer eens twee achter elkaar. Als ze dat nou gewoon richting de uni deden, die richting het station zitten toch nooit vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd neem dan de auto!quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
's middags wel
Ik ging trouwens vanmorgen weer met de 7, toen zag ik toch op de Oudedijk mooi de selectie van Excelsior hardlopen![]()
Dat soort dingen zie je dan als je de 7 neemtDat probleem heb je ook met tram 8 richting spangen. Ik heb nog nooit zo'n nieuwe tram gezien op dat trajectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet..
ze denken zeker: laten we de arme studenten maar oude troep geven omdat ze toch al gratis reizen. En dan krijgen de trams richting zuid en noord wél nieuwe rijtuigenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:01 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dat probleem heb je ook met tram 8 richting spangen. Ik heb nog nooit zo'n nieuwe tram gezien op dat traject
Maar jij neemt altijd 21, waar wel nieuwe rijden, dus heb je niks te klagenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ze denken zeker: laten we de arme studenten maar oude troep geven omdat ze toch al gratis reizen. En dan krijgen de trams richting zuid en noord wél nieuwe rijtuigen.
Nou, vanochtend heb ik (nadat ik eentje niet in kon) van tien over tien tot tien over half zitten wachten tot er een nieuwe kwam, maar ze kwamen niet eens opdagenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar jij neemt altijd 21, waar wel nieuwe rijden, dus heb je niks te klagen
Herkenbaar iddquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, vanochtend heb ik (nadat ik eentje niet in kon) van tien over tien tot tien over half zitten wachten tot er een nieuwe kwam, maar ze kwamen niet eens opdagen. Uiteindelijk maar mijn fiets gepakt
.
Dat voelt wel flink kut, ja. Eerst stond de teller op 10 minuten, toen dacht ik - oke, dat is nog wel te doen. Telde hij af, versprong hij opnieuw naar 10 en toen kwamen er opeens twee streepjes te staanquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Herkenbaar idd
En dan uiteraard wel minstens 3 de andere kant op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |