maar vast geen paard of vliegende rendierenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dus? Ik heb ook een rooie jas en na paar weken een baard
Oh al een tijdje. Kort na de 10jaarsmeet in September gedaan, want ik wou met die headers aan de gang. Maar daar is verder nog niks van terechtgekomen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
Fles.Sinds wanneer heb jij een abo?
Maar is het ook zo'n mooie witte baard? Met van die volle wite wenkbrauwen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Eemhof.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh das gezellig
Naar welke gaan jullie?
dan moet je cadeautjes aan kinderen gevenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Te veel te doen he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh al een tijdje. Kort na de 10jaarsmeet in September gedaan, want ik wou met die headers aan de gang. Maar daar is verder nog niks van terechtgekomen natuurlijk
Coolquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar is het ook zo'n mooie witte baard? Met van die volle wite wenkbrauwen?
[..]
Eemhof.Is wel erg ver weg.
vleeschquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Cool
Centerparks is fun, vooral met een paar man
Midden in de winter BBQ-en enzo
uhhhh nee niet dat ik weetquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar vast geen paard of vliegende rendieren
Vleeeeeschquote:
quote:
hey marcquote:
Mogguhquote:
das liefquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:57 schreef Klonk het volgende:
hoi
ik heb lieve schoonouders, 5 euro gekregen voor het doen van de boodschappen
da´s ook lief, wat die van wel eens doen is van alles bestellen en dan de helft weer meegevenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das lief
die van mij hebben gisteren boodschappen gedaan voor mij. Toen ik vroeg wat ze van me kreeg zei mn schoonmoeder: hoofdpijn
oftewel: ze heeft mn boodschapjes betaald
Whehe herkenbaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
da´s ook lief, wat die van wel eens doen is van alles bestellen en dan de helft weer meegevenhet was in de aanbieding en wij krijgen het toch niet op
Das ook heel liefquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das lief
die van mij hebben gisteren boodschappen gedaan voor mij. Toen ik vroeg wat ze van me kreeg zei mn schoonmoeder: hoofdpijn
oftewel: ze heeft mn boodschapjes betaald
Ik heb een super schoonmoeder en haar vriend is ook lief, als ik wil uiteten en hij hoort het, dan gaan wequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |