Sorry als ik er niet meer ben is het stuk rustigerquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:32 schreef skattebaut het volgende:
Sinds ik me op deze site http://www.misdaadkaart.nl/ heb aangemeld en mijn postcode heb achter gelaten ontvang ik dagelijks berichten van misdaden die zich in mijn directe omgeving hebben afgespeeld.
Had echt nooit vermoed dat dat er zo veel zouden zijn.
En dan geen lichte vergrijpen, nee, gewapende overvallen op huizen, winkels, bedrijven.
Zware mishandelingen, ramkraken, schietpartijen moorden etc.
Echt ongelofelijk hoeveel mensen te lui zijn om te werken en gewoon anderen gaan beroven.
Momenteel maak ik verhuisplannen want dit vind ik niet meer prettig.
Nee, Heerlen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ts woont in amsterdam
Haha irriteer me ook daar aanquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:35 schreef JoeThePlumber het volgende:
En ook geen lichten in verkeer...
Misschien kun je je beter weer afmelden voor die misdaadkaart. Is eenvoudiger dan verhuizen. Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:32 schreef skattebaut het volgende:
Momenteel maak ik verhuisplannen want dit vind ik niet meer prettig.
Mn vorige huis werd wel minimaal 2x gestoken in de buurt daar wel 3/4x geschoten(al dan niet op mensen)regelmatig ingebroken overal blij daar weg bennequote:Op dinsdag 1 december 2009 01:39 schreef PeZu het volgende:
bij mij in 1 maand 2 berovingen bij de buren_!
dit was nep en voro de verzekering, aangezien beide keren zogenaamd plaatsvonden terwijl ik thuis kwam en er absoluut niets heb van meegekregen ,er zou veel lawaai zijn geweest en de agent die mij ondervraagde keek hoogst verbaast toen ik mijn verhaal deedquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:42 schreef donthate het volgende:
[..]
Mn vorige huis werd wel minimaal 2x gestoken in de buurt daar wel 3/4x geschoten(al dan niet op mensen)regelmatig ingebroken overal blij daar weg benne
Hahha oplichterquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit was nep en voro de verzekering, aangezien beide keren zogenaamd plaatsvonden terwijl ik thuis kwam en er absoluut niets heb van meegekregen ,er zou veel lawaai zijn geweest en de agent die mij ondervraagde keek hoogst verbaast toen ik mijn verhaal deed_!
bij jou schijten er polen voor je deurquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
U zocht op Alles in postcodegebied 2522. Dit jaar, 26 misdaden van het type Alles (van in totaal 115 misdaden gemeten vanaf oktober 2005) vonden tot nu toe plaats
Bijna enkel drugs en geweld
quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij jou schijten er polen voor je deur_!
jij woont gewoon in een kakbuurtquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:49 schreef swarmahoer het volgende:
U zocht op Alles in postcodegebied 6545. Dit jaar, 14 misdaden van het type Alles (van in totaal 85 misdaden gemeten vanaf oktober 2005) vonden tot nu toe plaats.
valt mee dus
ik onthou zoveel dat ik er soms letterlijk gek van wordquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]damn dat je dat nog onthouden hebt
Foto staat nog ergens op Fok
Leef jij ook nogquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
zocht op Alles in postcodegebied 1531. Dit jaar, 14 misdaden van het type Alles (van in totaal 65 misdaden gemeten vanaf oktober 2005) vonden tot nu toe plaats. Hieronder staan de meest recente misdaden: (klik hier om een nieuwe misdaad direct per e-mail te ontvangen, klik hier als u misdaadberichten
En ik maar denken dat ik uit echt een gangsterdorpje kom met veel strattie mannetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |