Sorry als ik er niet meer ben is het stuk rustigerquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:32 schreef skattebaut het volgende:
Sinds ik me op deze site http://www.misdaadkaart.nl/ heb aangemeld en mijn postcode heb achter gelaten ontvang ik dagelijks berichten van misdaden die zich in mijn directe omgeving hebben afgespeeld.
Had echt nooit vermoed dat dat er zo veel zouden zijn.
En dan geen lichte vergrijpen, nee, gewapende overvallen op huizen, winkels, bedrijven.
Zware mishandelingen, ramkraken, schietpartijen moorden etc.
Echt ongelofelijk hoeveel mensen te lui zijn om te werken en gewoon anderen gaan beroven.
Momenteel maak ik verhuisplannen want dit vind ik niet meer prettig.
Nee, Heerlen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ts woont in amsterdam
Haha irriteer me ook daar aanquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:35 schreef JoeThePlumber het volgende:
En ook geen lichten in verkeer...
Misschien kun je je beter weer afmelden voor die misdaadkaart. Is eenvoudiger dan verhuizen. Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:32 schreef skattebaut het volgende:
Momenteel maak ik verhuisplannen want dit vind ik niet meer prettig.
Mn vorige huis werd wel minimaal 2x gestoken in de buurt daar wel 3/4x geschoten(al dan niet op mensen)regelmatig ingebroken overal blij daar weg bennequote:Op dinsdag 1 december 2009 01:39 schreef PeZu het volgende:
bij mij in 1 maand 2 berovingen bij de buren_!
dit was nep en voro de verzekering, aangezien beide keren zogenaamd plaatsvonden terwijl ik thuis kwam en er absoluut niets heb van meegekregen ,er zou veel lawaai zijn geweest en de agent die mij ondervraagde keek hoogst verbaast toen ik mijn verhaal deedquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:42 schreef donthate het volgende:
[..]
Mn vorige huis werd wel minimaal 2x gestoken in de buurt daar wel 3/4x geschoten(al dan niet op mensen)regelmatig ingebroken overal blij daar weg benne
Hahha oplichterquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit was nep en voro de verzekering, aangezien beide keren zogenaamd plaatsvonden terwijl ik thuis kwam en er absoluut niets heb van meegekregen ,er zou veel lawaai zijn geweest en de agent die mij ondervraagde keek hoogst verbaast toen ik mijn verhaal deed_!
bij jou schijten er polen voor je deurquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
U zocht op Alles in postcodegebied 2522. Dit jaar, 26 misdaden van het type Alles (van in totaal 115 misdaden gemeten vanaf oktober 2005) vonden tot nu toe plaats
Bijna enkel drugs en geweld
quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij jou schijten er polen voor je deur_!
jij woont gewoon in een kakbuurtquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:49 schreef swarmahoer het volgende:
U zocht op Alles in postcodegebied 6545. Dit jaar, 14 misdaden van het type Alles (van in totaal 85 misdaden gemeten vanaf oktober 2005) vonden tot nu toe plaats.
valt mee dus
ik onthou zoveel dat ik er soms letterlijk gek van wordquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]damn dat je dat nog onthouden hebt
Foto staat nog ergens op Fok
Leef jij ook nogquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
zocht op Alles in postcodegebied 1531. Dit jaar, 14 misdaden van het type Alles (van in totaal 65 misdaden gemeten vanaf oktober 2005) vonden tot nu toe plaats. Hieronder staan de meest recente misdaden: (klik hier om een nieuwe misdaad direct per e-mail te ontvangen, klik hier als u misdaadberichten
En ik maar denken dat ik uit echt een gangsterdorpje kom met veel strattie mannetjes
valt ook nog wel meequote:
Ja ondanks dat ik in een geweldadige dorp woon ben ik nog niet overhoop geknald en kan ik nog gewoon doorpostenquote:
Welk dorp is et mien jongquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ondanks dat ik in een geweldadige dorp woon ben ik nog niet overhoop geknald en kan ik nog gewoon doorposten
Wormer, de naam alleen al is gangster tochquote:
Tering straato daarquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wormer, de naam alleen al is gangster toch
quote:
U zocht op Alles in postcodegebied xxxx. Dit jaar, 104 misdaden van het type Alles (van in totaal 629 misdaden gemeten vanaf oktober 2005) vonden tot nu toe plaats. Hieronder staan de meest recente misdaden:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
de website werkt op me mobiel niet, iemand probeer is 7601?
quote:U zocht op Alles in postcodegebied 7601. Dit jaar, 31 misdaden van het type Alles (van in totaal 137 misdaden gemeten vanaf oktober 2005) vonden tot nu toe plaats
Sta jij er zeker minimaal 15x vermeldquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:09 schreef PeZu het volgende:
openbare dronkenschap valt ook onder misdaad op die site
sinds oktober 2005? vast welquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:11 schreef donthate het volgende:
[..]
Sta jij er zeker minimaal 15x vermeld
Meer dan in mijn buurtje in Amsterdamquote:
Alleen als er iemand is doorgereden of zo, denk ik. Een gewoon ongeluk is geen misdaad. En als ze allemaal zouden worden meegeteld, zouden mijn cijfers veel hoger zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ongelukken worden ook meegeteld
vast welquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha nee had het meer over dit jaar
Wormerquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wormer, de naam alleen al is gangster toch
Kent wormer niet eensquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wormer![]()
Vroeger op school pestten wij kinders uit Wormer altijd
quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wormer![]()
Zal wel niet in mijn tijd zijn geweest danquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wormer![]()
Jattertquote:Op dinsdag 1 december 2009 03:06 schreef Janetje het volgende:
Ik heb je topic even als aanleiding gebruikt TS
:D -misdaad
Super nice. En iedereen maar janken dat Almere zo crimineel isquote:U zocht op Alles in postcodegebied 1317. Dit jaar, 1 misdaden van het type Alles (van in totaal 5 misdaden gemeten vanaf oktober 2005) vonden tot nu toe plaats.
Kijk hoe crimineel mijn hood isquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
zocht op Alles in postcodegebied 1531. Dit jaar, 14 misdaden van het type Alles (van in totaal 65 misdaden gemeten vanaf oktober 2005) vonden tot nu toe plaats. Hieronder staan de meest recente misdaden: (klik hier om een nieuwe misdaad direct per e-mail te ontvangen, klik hier als u misdaadberichten
En ik maar denken dat ik uit echt een gangsterdorpje kom met veel strattie mannetjes
DOOD AAN KANKER LIMBURGquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:34 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, Heerlen.
Das schijnbaar nog erger.
Heerlen is de afgelopen 20 jaar bij mijn weten nooit de crimineelste stad van Nederland geweest, al zullen ze ongetwijfeld al jaren een gooi doen naar die positie.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:34 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, Heerlen.
Das schijnbaar nog erger.
Volgens mij staat Roermond op 1?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Heerlen is de afgelopen 20 jaar bij mijn weten nooit de crimineelste stad van Nederland geweest, al zullen ze ongetwijfeld al jaren een gooi doen naar die positie.
Volgens mij niet. Het is de laatste jaren volgens mij meestal stuivertje wisselen tussen eindhoven, tilburg, amsterdam, rotterdam.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Volgens mij staat Roermond op 1?
Jezus wat een kutstreekquote:Onbekenden hebben vrijdag (2/6) tussen 11.00 en 14.00 uur aan de Hoevesteeg een geldkistje bij een zelfbedieningswinkeltje voor boerenijs gestolen. Het geldkistje zat op een boomstronk geschroefd en het geheel werd meegenomen. Zowel de benadeelde als de politie vinden het misselijk dat deze diefstal heeft plaatsgevonden. De verkoop van jam, eieren, fruit of jam op een erf vormen juist de charme van de Achterhoek. De politie heeft de zaak in onderzoek
Ja dat was in mijn hood ook ongeveer, en een paar hardrijdersquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Kijk hoe crimineel mijn hood is![]()
![]()
U zocht op Alles in postcodegebied ****. Dit jaar, 7 misdaden van het type Alles (van in totaal 26 misdaden gemeten vanaf oktober 2005) vonden tot nu toe plaats. Hieronder staan de meest recente misdaden: (klik hier om een nieuwe misdaad direct per e-mail te ontvangen, klik hier als u misdaadberichten mist)
En dan is 1 van die "misdaden":
De politie heeft vrijdagmorgen op de ** fietser gecontroleerd. De controle richtte zich op het met zn drieën naast elkaar fietsen. Een tegenligger kan dan niet of nauwelijks passeren. De agenten deelden op de ** vele waarschuwingen uit. Vervolgens gingen de agenten naar de ** in **. Dezelfde groepen fietsers kwamen voorbij. Bij drie groepjes fietsers was de waarschuwing waarschijnlijk niet goed aangekomen. Ze fietsten namelijk nog steeds met zn drieën naast elkaar. De agenten schreven hiervoor dan ook een bekeuring uit.
Boefjes
whehe altijd Urkers in dat zwembadquote:AANHOUDINGEN NA ONZEDELIJKE BETASTING IN ZWEMBAD
RIDDERKERK - De politie heeft in totaal 10 verdachten aangehouden vooronzedelijke betasting in een zwembad in Ridderkerk. Maandagmiddag (6juli) kreeg de politie rond drie uur de melding dat er 13 meisjes uiteen zelfde klas onzedelijk waren betast in een zwembad aan de Sportlaan.
Ja jij bent veilig omdat je een matje heb, dat schrikt mensen afquote:Op woensdag 2 december 2009 16:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
5 deze week in breda, lichte vergrijpen zoals mishandeling en vandalisme, ook 1 overval.![]()
best veilig dus.
nee, dat schrikt geen mensen af; dat dwingt respect af.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja jij bent veilig omdat je een matje heb, dat schrikt mensen af
oja dat was hetquote:Op woensdag 2 december 2009 16:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, dat schrikt geen mensen af; dat dwingt respect af.
quote:Groningen: doorrijder rijdt hond dood
De politie is op zoek naar de automobilist die zondagmiddag in Groningen een hond heeft doodgereden. Een 20-jarige inwoonster van Groningen liet in de middag haar viervoeter uit en wilde de kruising Laan Corpus den Hoorn met de Paterswoldseweg oversteken. Toen zij groen licht had op de voetgangersoversteekplaats, kwam een donkerkleurige auto door het rode verkeerslicht rijden en reed de hond aan. De vrouw werd niet geraakt. De onbekende bestuurder ging er direct vandoor. Volgens een getuige zou de automobilist rijden in een soort MPV-achtig voertuig.
We have a winnerquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
U zocht op Alles in postcodegebied blabla. Dit jaar, 276 misdaden van het type Alles (van in totaal 1191 misdaden gemeten vanaf oktober 2005) vonden tot nu toe plaats.
echt niet.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
U zocht op Alles in postcodegebied 4811. Dit jaar, 234 misdaden van het type Alles (van in totaal 1764 misdaden gemeten vanaf oktober 2005) vonden tot nu toe plaats.
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef Suisse het volgende:
TS woont tussen Marokkanen, da's duidelijk.
dat is waar.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Jouw buurt is het afgelopen jaar minder crimineel geworden, die van Bt niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |