ja, best vaak lijken ze geile zaadvragende ogen te hebben, en irl zijn t van die snollen die je alleen kunt laten pijpenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:56 schreef z3bra het volgende:
Haha of van die quasi-artistieke zwart-wit foto's.. Dat de fotograaf het naïeve sletje in kwestie een lekker ding vindt wil niet zeggen dat ze mooi is... extragratis zebra-tip..
Ik zie niet in waar dat een probleem zou zijn....quote:Op woensdag 2 december 2009 11:36 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ja, best vaak lijken ze geile zaadvragende ogen te hebben, en irl zijn t van die snollen die je alleen kunt laten pijpen
Geef even het goede voorbeeld?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zozeer in detail hoef te treden, het is naar mijn mening gewoon geen mooie kont.
ik zou ze niet wille zoenen of beffen, dat is het probleemquote:Op woensdag 2 december 2009 11:48 schreef z3bra het volgende:
[..]
Ik zie niet in waar dat een probleem zou zijn....
Agh denk maar zo: Die foto had ook van de andere kant gemaakt kunnen worden.quote:
SHIT! Ik kliktequote:Op woensdag 2 december 2009 13:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
En dan heel 'mooi' erdoorheen gepaint
www.fotograafhenk.tk
Noem je jezelf "model" dan?quote:
Daarom zeg ik ook deels, ik dacht dat het meer over mensen ging die 1 keer een photoshoot gehad hebben en dan heel trots die foto's met anderen willen delen dmv profiel sites enz.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:49 schreef essacee het volgende:
[..]
Noem je jezelf "model" dan?![]()
Want naar een fotograaf gaan en foto's van jezelf hebben, vind ik wel kunnen. Alleen het woord "model" zou ik toch voorbehouden aan mensen die hiermee hun geld verdienen.
quote:
ze denkt dat ze model isquote:Op woensdag 2 december 2009 14:50 schreef essacee het volgende:
[..]
een meisje die van zichzelf denkt dat ze model is.
Al gebruik ik de term "meisje" hier losjes.
Met andere woorden, dat doe jij dus ook??quote:Op woensdag 2 december 2009 14:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook deels, ik dacht dat het meer over mensen ging die 1 keer een photoshoot gehad hebben en dan heel trots die foto's met anderen willen delen dmv profiel sites enz.
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 2 december 2009 14:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook deels, ik dacht dat het meer over mensen ging die 1 keer een photoshoot gehad hebben en dan heel trots die foto's met anderen willen delen dmv profiel sites enz.
Ik poch er niet mee, ik heb 1 foto waar ik wel trots op ben. En die laat ik dus ook aan anderen zien, ik ga niet alles online zetten.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met andere woorden, dat jij dus ook??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |