Oh mên wat een fucking lelijke kont, om over dat hoofd nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:07 schreef Heider00sje het volgende:
[ afbeelding ]x
Toch zij ik r doen
![]()
nee hoor, niks mis met haar kont.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh mn wat een fucking lelijke kont, om over dat hoofd nog maar te zwijgen.
Maar duidelijk wel wat mis met jouw ogen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee hoor, niks mis met haar kont.
Of 5x ONURFOTO.BIZ in fontsize 70 erdoorheen. Ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
En dan zo'n goedkoop watermerkje van het figuur dat de camera van zijn vader een keer heeft mogen lenen.
Ik zal je roman later wel even beantwoorden per PM!quote:
mwah, tis geen modellenkont, maar verder niks mis meequote:Op dinsdag 1 december 2009 23:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar duidelijk wel wat mis met jouw ogen!
Een modellenkont is toch gewoon plat, a-sexueel?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mwah, tis geen modellenkont, maar verder niks mis mee
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mwah, tis geen modellenkont, maar verder niks mis mee
Doorsnijden is zo pijnlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zal je roman later wel even beantwoorden per PM!
Hoe zijn jouw billetjes eigenlijk? Ik heb gehoord dat je aan de jaarringen ervan je leeftijd kan zien!
Ja wel dus hè!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee hoor, niks mis met haar kont.
wat dan?quote:
Ik denk niet dat ik zozeer in detail hoef te treden, het is naar mijn mening gewoon geen mooie kont.quote:
En dat was het goede antwoord!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zozeer in detail hoef te treden, het is naar mijn mening gewoon geen mooie kont.
Is het soms jouw bipske?quote:
Triest.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:23 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik ken er ook eentje. Zij betaald ¤100,- voor een fotoshoot in Amsterdam. Krijgt ze 12 foto's van terug en een vermelding op de site van die fotograafFoto's waar een beetje make up op haar gezicht ik gesmeerd en zwaar overbelicht maar ze vindt ze o zo mooi...
Elke week krijg ik wel weer een mailtje van haar van wineenfotoshootblablabla.nl met stem op mij dan win ik een fotoshoot...Stuur ik hem terug naar haar met ik wil deze troep niet krijg ik een mailtje terug met: "dit moet ik dan zien als een nee?"
Ook mooi hoe haar ouders het altijd voor haar opnemen. "Ze is o zo mooi en kan zó goed zingen. Echt een model" zeggen ze dan. Moeder loopt ook altijd met een fotocamera rond zodat ze elk moment van de dag op de foto gezet kan worden. Helaas weet moeder niet hoe de camera werkt.
Ik heb haar wel eens gevraagd of ik haar portfolio mocht zien. Toen kreeg ik dit antwoord: "portfolio" Zegt genoeg lijkt me...
1000 Xvoor deze mensen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of wijven die denken dat ze 'model' zijn terwijl ze een professionele fotograaf dikke knaken betalen voor het nemen van de foto's! Als je echt model bent dan verdien je en verlies je geen geld door het maken van een foto-sessie!
Oh dat had jij al staan, nou dat dus.quote:
Ja, kom op zeg! Met een kop als een omgeslagen driemaster en het lichaam van een verzakte gletsjer en dan nog claimen dat ze model zijn! Model wat? Model baggerschuit ja! Sommige wijven!quote:Op woensdag 2 december 2009 01:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh dat had jij al staan, nou dat dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |