abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 december 2009 @ 12:43:08 #251
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75965273
trouwens respect voor iedereen die met die gladheid durft te lopen hoor!!
Ik ga misschien komende kerstdagen wel een keer (voor het eerst) buiten lopen als het niet zo glad meer is (zoals nu, is prima te doen).

Wat hebben jullie bij je bovenlichaam aan, een shirt én trui? of zou een lang thermoshirtje met een dunne windstopper wel goed zijn?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75968628
Ook al een week niet gelopen gelukkig heb ik voor zondag weer een wedstrijd in de planning
  woensdag 23 december 2009 @ 17:27:34 #253
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_75977275
Net een uur gelopen, heerlijk was het! Sommige stukken waren wel glad. Heb vooral nu nog wat kou in mijn benen (waarschijnlijk spierpijn morgen!!)...
I'm just a girl in the world.
  woensdag 23 december 2009 @ 17:43:02 #254
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75977799
Vandaag 37 minuten gelopen, 6.3 km. Zwaar in de sneeuw, continu corrigeren en af en toe zwikken met je voeten op paden waar nog zo'n 10 / 15 cm lag (en fijngestampt ...) Het was echt vooruit ploeteren...
Langs wegen en fietspaden was het echter heerlijk. Lekker tempo lopen en heerlijk fris. Thermoshirt en lang hardloopjack was bijna zelfs t warm. Moet maar een ronde over de weg uitzetten, dat loopt vast een stuk lekkerder!
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_75996687
Ben het ermee eens dat het niet zonder gevaar is om te gaan lopen. Vandaag ook weer 6 km gedaan en het meeste daarvan was in de aangevroren sneeuw.
Ik waandde me in een aflevering van 71 graden noord Het liep niet bepaald comfortabel, maar goed ik heb mijn rondje toch weer volbracht.

Van al dat alternatieve trainen binnen kreeg ik alleen maar spierpijn, aan mijn hamstrings. heb getraind op de crosstrainer en met de WII Fit haha. geef mij dan maar het echte werk.

Tenslotte loop ik de 10e ook de Egmond halve Marathon en dat gaat sowieso zwaar worden.
Iedereen fijne kerstdagen! Moge de kalkoen en de wijntjes cq biertjes er maar weer snel af zijn.
pi_76009951
Ik ga even over op spinnen met dit weer
pi_76012328
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:43 schreef _Calimero_ het volgende:
trouwens respect voor iedereen die met die gladheid durft te lopen hoor!!
Ik ga misschien komende kerstdagen wel een keer (voor het eerst) buiten lopen als het niet zo glad meer is (zoals nu, is prima te doen).

Wat hebben jullie bij je bovenlichaam aan, een shirt én trui? of zou een lang thermoshirtje met een dunne windstopper wel goed zijn?
Jij gaat goed trouwens! 14.5 km/h dat is best pittig.
Met dit weer draag ik een thermoshirt met lange mouwen, met dun truitje met lange mouwen eroverheen.
Muts en handschoenen. Of een thermoshirt met een dun jasje eroverheen.
Ligt er een beetje aan wat je gaat doen voor loop. Tijdens een rustige duurloop kan je je wel wat dikker aankleden. Gisteren gingen we met de groep wat interval doen.
In een garage!! De baan was niet te doen, dus daar dan maar en toen had ik het best warm.
  donderdag 24 december 2009 @ 17:34:23 #258
277802 _Calimero_
pi_76022957
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:40 schreef TheMercenary9 het volgende:
Ik ga even over op spinnen met dit weer
goede keus! nog zin om een marathon van vier uurtjes te doen in het midden van het land, toevallig?
  donderdag 24 december 2009 @ 17:36:03 #259
277802 _Calimero_
pi_76023030
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:42 schreef e-runner het volgende:

[..]

Jij gaat goed trouwens! 14.5 km/h dat is best pittig.
Met dit weer draag ik een thermoshirt met lange mouwen, met dun truitje met lange mouwen eroverheen.
Muts en handschoenen. Of een thermoshirt met een dun jasje eroverheen.
Ligt er een beetje aan wat je gaat doen voor loop. Tijdens een rustige duurloop kan je je wel wat dikker aankleden. Gisteren gingen we met de groep wat interval doen.
In een garage!! De baan was niet te doen, dus daar dan maar en toen had ik het best warm.
dat was maar 1 minuutje he die 14,5, maar ik moet zeggen dat het allemaal heel makkelijk aanvoelt tot nu toe en dat is ontzettend fijn, vind het ook erg leuk en kijk steeds uit naar mijn volgende 'training(kje)'

hoop dat het morgen niet al te glad is en ik in de middag even een rondje kan gaan lopen, heb al een parcourtje uitgzet van zo'n 4.5-5 km. Zal in ieder geval mijn muts niet vergeten!
pi_76029680
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:34 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

goede keus! nog zin om een marathon van vier uurtjes te doen in het midden van het land, toevallig?
heb ik ooit wel eens gedaan, was geweldig! Ik heb hier thuis mijn racefietsje ook weer opgelapt, dus ga zo ook even een uurtje trappen en door het raam naar buiten kijken
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_76040517
Alweer 2 weken niet geweest i.v.m. tentamens en de sneeuw/gladheid/kou die daarna is komen opzetten. Hoop echt dat het weer beter gaat worden, want op deze manier ga ik echt dik achteruit wat conditie betreft...
pi_76041468
Zo mijn eerste verplichte rustdag zit er weer op, kut kerst.
Gelukkig morgen wel de tijd om te kunnen rennen rondom al die familieverplichtingen.
Drink met deze dagen eigenlijk veel te veel bier, [lees: Student die nu met kerst extra veel drinkt ]
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_76042982
Gisteren voor het eerst weer gelopen, uberhaubt voor het eerst sinds een week gesport want de sportschool was er ook niet van gekomen.
12 km, maar om de gladheid te vermijden heb ik me beperkt tot de grotere wegen en/of fietspaden waar gestrooid is. Stadionweg, Van Baerlestraat etc. Op de weg/fiestpad en niet op de stoep dus want dat is helemaal niet te doen.
Normaliter vermijdt ik die wegen maar iedere keer als ik dacht 'oh, dit straatje is ook begaanbaar' kwam ik een paar honderd meter verder in de problemen omdat het weer een spekgladde ijsboel werd.

Heb nu wel last van mijn knie
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:22:53 #264
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  vrijdag 25 december 2009 @ 21:49:16 #265
278282 IlseMathilde
Those who hesitate, masturbate
pi_76058640
Morgen een cross! 10 kilometer.

Heb wel hardloopwedstrijden gedaan (dam tot dam) maar dit is mijn eerste cross. Kijken of dat bevalt.
"There are four questions of value in life... What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same. Only love."
pi_76065199
Succes Ilse! Aan de afstand kan het niet liggen dan.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_76065294
Morgen maar eens proberen of ik 5 km kan lopen.
pi_76069170
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:34 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ja hoor, maar ben nu zeker al te laat
pi_76072200
Leuk een spinningmarathon. Ik heb dat vroeger ook eens gedaan en ik vond het erg leuk om te doen.
Vooral de pauzes tussendoor waar er allemaal eten op tafel stond en ik even kon inslaan.
Met fietsen heb ik namelijk geen problemen om tussendoor te eten.
Ik geloof dat we telkens 5 minuten pauze hadden per uur.
Was heel gezellig en een goede training ook.

Ik zit er over te denken om weer spinning te gaan doen, alleen ik weet nog of ik daar nog ruimte voor heb.
Loop nu 4x in de week en soms 5x. Wat zijn hier de ervaringen met spinning en hardlopen?
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:09:18 #270
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_76076115
Ik doe allebei en het zit me beide kanten op niet in de weg. De dag na een lange duurloop is 11 minuten klimmen wel zwaar En allebei op 1 dag is mij teveel van het goede.
I'm just a girl in the world.
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:45:01 #271
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zaterdag 26 december 2009 @ 17:10:42 #272
277802 _Calimero_
pi_76080699
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 08:46 schreef TheMercenary9 het volgende:

[..]

Ja hoor, maar ben nu zeker al te laat
nee hoor! Das pas in januari, en het is voor een supergoed doel. Zal ik je een PM sturen met details?
  zaterdag 26 december 2009 @ 17:12:53 #273
277802 _Calimero_
pi_76080755
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:15 schreef e-runner het volgende:
Leuk een spinningmarathon. Ik heb dat vroeger ook eens gedaan en ik vond het erg leuk om te doen.
Vooral de pauzes tussendoor waar er allemaal eten op tafel stond en ik even kon inslaan.
Met fietsen heb ik namelijk geen problemen om tussendoor te eten.
Ik geloof dat we telkens 5 minuten pauze hadden per uur.
Was heel gezellig en een goede training ook.

Ik zit er over te denken om weer spinning te gaan doen, alleen ik weet nog of ik daar nog ruimte voor heb.
Loop nu 4x in de week en soms 5x. Wat zijn hier de ervaringen met spinning en hardlopen?

Ik doe het nu ook allebei, maar loop nog niet ecth lang of veel.
Heb er ook geen last van, vind het wel fijn die afwisseling en doe meestal 1x per week alle twee op dezelfde dag. Morgen bijvoorbeeld: eerst een half uur spinnen op hoge hartslag, zodat ik op het laatst echt maximaal ga, dan even pauze, dan nog klein half uurtje hardlopen (maar niet echt hoog tempo) en daarna nog een rondje krachttraining. heerlijk zo een dagje
  zaterdag 26 december 2009 @ 17:14:58 #274
277802 _Calimero_
pi_76080812
gister buiten gelopen voor het eerst! Wow, das wel anders zeg... het regende helaas, maar 't was niet echt koud gelukkig. maar het loopt wel zwaarder, minder soepel en natuurlijk word je wat tegengewerkt door de kou, regen en wind. na een kwartiertje ongeveer kwam ik er een beetje lekker in en ging het beter. heb volgens mij erg sloom gelopen (had ook een hele lage hartslag) maar kon niet echt moed/motivatie vinden om het tempo te verhogen. bovendien voelde ik mijn achillespees wel wat zeuren, dus na afloop even goed gekoeld.
Vanochtend echter geen klachten bij het opstaan, dus dat is een goed teken
  zaterdag 26 december 2009 @ 23:18:36 #275
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_76089684
net weer even 75 minuten hard op mn racefiets hier in mn kamer gefietst verder een zooi push-ups en sit-ups, dus ik kom de kerst zo acceptabel door denk dat ik het hardlopen maar verzet naar de halve van Egmond, geen zin om naar buiten te gaan in de kou

* beertenderrr wilt naar Hawaii voor de ironman
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')