Jij gaat goed trouwens! 14.5 km/h dat is best pittig.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:43 schreef _Calimero_ het volgende:
trouwens respect voor iedereen die met die gladheid durft te lopen hoor!!
Ik ga misschien komende kerstdagen wel een keer (voor het eerst) buiten lopen als het niet zo glad meer is (zoals nu, is prima te doen).
Wat hebben jullie bij je bovenlichaam aan, een shirt én trui? of zou een lang thermoshirtje met een dunne windstopper wel goed zijn?
goede keus! nog zin om een marathon van vier uurtjes te doen in het midden van het land, toevallig?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:40 schreef TheMercenary9 het volgende:
Ik ga even over op spinnen met dit weer
dat was maar 1 minuutje he die 14,5, maar ik moet zeggen dat het allemaal heel makkelijk aanvoelt tot nu toe en dat is ontzettend fijn, vind het ook erg leuk en kijk steeds uit naar mijn volgende 'training(kje)'quote:Op donderdag 24 december 2009 13:42 schreef e-runner het volgende:
[..]
Jij gaat goed trouwens! 14.5 km/h dat is best pittig.
Met dit weer draag ik een thermoshirt met lange mouwen, met dun truitje met lange mouwen eroverheen.
Muts en handschoenen. Of een thermoshirt met een dun jasje eroverheen.
Ligt er een beetje aan wat je gaat doen voor loop. Tijdens een rustige duurloop kan je je wel wat dikker aankleden. Gisteren gingen we met de groep wat interval doen.
In een garage!! De baan was niet te doen, dus daar dan maar en toen had ik het best warm.
heb ik ooit wel eens gedaan, was geweldig!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
goede keus! nog zin om een marathon van vier uurtjes te doen in het midden van het land, toevallig?
Ja hoor, maar ben nu zeker al te laatquote:Op donderdag 24 december 2009 17:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
goede keus! nog zin om een marathon van vier uurtjes te doen in het midden van het land, toevallig?
nee hoor! Das pas in januari, en het is voor een supergoed doel. Zal ik je een PM sturen met details?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:46 schreef TheMercenary9 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ben nu zeker al te laat
Ik doe het nu ook allebei, maar loop nog niet ecth lang of veel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:15 schreef e-runner het volgende:
Leuk een spinningmarathon. Ik heb dat vroeger ook eens gedaan en ik vond het erg leuk om te doen.
Vooral de pauzes tussendoor waar er allemaal eten op tafel stond en ik even kon inslaan.
Met fietsen heb ik namelijk geen problemen om tussendoor te eten.
Ik geloof dat we telkens 5 minuten pauze hadden per uur.
Was heel gezellig en een goede training ook.
Ik zit er over te denken om weer spinning te gaan doen, alleen ik weet nog of ik daar nog ruimte voor heb.
Loop nu 4x in de week en soms 5x. Wat zijn hier de ervaringen met spinning en hardlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |