Ik had liever gehad dat ze gewoon aflevering 11 zouden uitzenden op de 10e.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:43 schreef diertjuh het volgende:
SGU To Begin Filming Season Two March 10
Goed om te horen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:43 schreef diertjuh het volgende:
SGU To Begin Filming Season Two March 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:05 schreef .aeon het volgende:Tealc hebben ze nodig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe trailer! Een heel vette, vol met spoilers dus kijk uit. (dit is NIET de syfy trailer van een paar posts terug. Deze bevat heel veel nieuwe beelden)
http://www.gateworld.net/(...)te-universe-trailer/
Het lijkt eindelijk de goeie kant op te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, zo kennen we stargate weerquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe trailer! Een heel vette, vol met spoilers dus kijk uit. (dit is NIET de syfy trailer van een paar posts terug. Deze bevat heel veel nieuwe beelden)
http://www.gateworld.net/(...)te-universe-trailer/
Het lijkt eindelijk de goeie kant op te gaan
Dat is dan misschien ook weer wat overdreven, maar die aflevering ga ik in ieder geval zeker kijken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Kijk, zo kennen we stargate weer![]()
Best. Trailer. Ever.
Noem mij een betere trailer van een stargate episode? Ben wel enigszins bang dat vrijwel alle goede momenten al in de trailer zitten, maar toch.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is dan misschien ook weer wat overdreven, maar die aflevering ga ik in ieder geval zeker kijken.
Atlantis en SG1 hebben er genoeg. Dit is wel de beste SGU trailer ever.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Noem mij een betere trailer van een stargate episode? Ben wel enigszins bang dat vrijwel alle goede momenten al in de trailer zitten, maar toch.
Ik denk dat dit niet gaat gebeuren. Doordat er een 'vijand' wordt geïntroduceerd krijg je waarschijnlijk ook heel andere verhaallijnen. Laten we maar hopen dat de suffe afleveringen uit de eerste helft van het seizoen bedoeld waren om de karakters neer te zetten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:04 schreef Asgard het volgende:
Die trailer ziet er wel vet uit ja, hopelijk kunnen ze het waarmaken (en volhouden). Dus niet heel veel actie in één aflevering stoppen en dan de rest van de tijd GTST weer naspelen
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:23 schreef mirved het volgende:
Hopelijk was dit niet de actie voor de komende 7 afleveringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid even in een spoiler gezet
Dan alleen maar met een linkje.
Promo foto's aflevering 'Space'
[ Bericht 27% gewijzigd door diertjuh op 29-03-2010 23:45:57 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |