Is daar niet een nieuw seizoen van begonnen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:09 schreef marcel-o het volgende:
Voor de Atlantis liefhebbers. Op SciFi NL(digitale tv) wordt nu elke werkdag Atlantis uitgezonden om 19:40
ze zijn nu bij S01E03
morgen seizoen 2quote:Op zondag 31 januari 2010 16:33 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Is daar niet een nieuw seizoen van begonnen?
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:32 schreef marcel-o het volgende:
[..]
morgen seizoen 2![]()
Vrijdag was wel kickeThe Siege #2
vette oorlog met de wraith en de Atlantiërs
wat snap je hier niet aan?quote:
"morgen seizoen 2" in een SGU topic................ op welke planeet dan?quote:
Niet waar, ze gaan eerst verder met seizoen 1, nog 10 eps te gaan (totaal 2 eps).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:03 schreef STING het volgende:
28 maart gaat SGU pas weer verder, met seizoen 2.
(net als Merlin)
You're right, maar de volgende ep is dus wel 28 maart:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:15 schreef JMurc het volgende:
[..]
Niet waar, ze gaan eerst verder met seizoen 1, nog 10 eps te gaan (totaal 2 eps).
In of na de zomer zal seizoen 2 wel starten.
als je goed kijkt wat ik quote, zie je dat het over een andere serie ging ...omdat iemand er naar vroegquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
"morgen seizoen 2" in een SGU topic................ op welke planeet dan?
SGU gaat op 2 April verder met de aflevering "Space"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:18 schreef STING het volgende:
[..]
You're right, maar de volgende ep is dus wel 28 maart:
http://www.gateworld.net/(...)on-series-is-merlin/
Ik blijf hopen dat de lijn van de laatste aflevering wordt doorgetrokken in het tweede deel van het seizoen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:20 schreef metallicattim het volgende:
[..]
SGU gaat op 2 April verder met de aflevering "Space"
weet ik wel maar ik lees selectief dus dacht: "wtf yesyeysyeysyeysyeysyeyeyEINZZZZZ2342312414@#$%^GVD!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:42 schreef marcel-o het volgende:
[..]
als je goed kijkt wat ik quote, zie je dat het over een andere serie ging ...omdat iemand er naar vroeg
Weet allang niet meer wat er gebeurde in de laatste afleveringquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat de lijn van de laatste aflevering wordt doorgetrokken in het tweede deel van het seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef Gamer_V het volgende:
Het enige wat ik me nog echt kan herinneren is Timeohja dat was hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfmoord, Rush achtergelaten op planeet met onbekend schip.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet allang niet meer wat er gebeurde in de laatste aflevering
Om er nog even op terug te komen, ik hoor gewoon Flogging Molly! In Stargate!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:18 schreef .aeon het volgende:
De soundtrack vind ik wel stukken beter dan SG1 en ATL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |