quote:remyvanmannekes Uitsluiting van deelname net als bij ede staal? RT @elger: een website roept op Shaffy op 1 te stemmen in de #top2000. http://bit.ly/6l16yv
Het mag ook helemaal niet, vorig jaar riep rtvnoord op om op Ede Staal te stemmen en toen hebben ze besloten bij de top2000 organisatie dat Ede Staal niet werd meegeteldquote:
Eigenlijk moet je dus gewoon een oproep doen om op alle platen te stemmen, behalve die van Ramses Shaffy. Dan wordt het een Top Ramses.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Het mag ook helemaal niet, vorig jaar riep rtvnoord op om op Ede Staal te stemmen en toen hebben ze besloten bij de top2000 organisatie dat Ede Staal niet werd meegeteld
Totoquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:43 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor jullie komt er zo weer een liedje van Toto, oké?
Dankjequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:43 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor jullie komt er zo weer een liedje van Toto, oké?
Zal mij niks verbazen als het tijdens SR flink gepromoot zou gaan wordenquote:
Is die Milow nou ALWEER gedraaid?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:43 schreef alors het volgende:
Ben ik net even weg, draait ie Ghetto Superstar, kom ik weer terug, hoor ik Di-rect en daarna Milow
Jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is die Milow nou ALWEER gedraaid?
Ik snap hem denk ik niet, of hij is heeeel flauwquote:
http://twitter.com/gerardekdom/status/6231004203quote:@gerardekdom Zou je aub never nooit meer wham willen draaien? ik krijg er jeuk van.
quote:@Kimmey12 Je bedoeld dat je er geil van word? Zie je nou wel!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:51 schreef ScottTracy het volgende:
Whehe, die gast die net het popduel won... dat was ik
Held!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:51 schreef ScottTracy het volgende:
quote:
Thanksquote:
Yupquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:32 schreef alors het volgende:
Er is weer iemand dood en Ekdom wordt weer gevraagd voor commentaar
van hartequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:51 schreef ScottTracy het volgende:
Tsja... Coen en Sander hè?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:03 schreef cheese. het volgende:
Dood hier?
Goedenavond, en ga naar bed, ben kapot.
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:03 schreef cheese. het volgende:
Dood hier?
Goedenavond, en ga naar bed, ben kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |