quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Ook een goeie plaat dit... jaren '90 was het toch?
Och, dan kunnen we altijd nog naar de chat of Twitter.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:28 schreef borisz het volgende:
Vanaf 21.00 ligt fok! eruit trouwens. Dan moet je weer naar een leven gaan zoeken.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:29 schreef Dichterbijer het volgende:
Ziet weer een aantal mensen wippen op hun stoel bij dit nummer
Dat wist jij nog niet eens??quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:42 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de bekendmaking van de Serious Request DJ's is dus a.s. maandag in Stenders Eetvermaak.
Nee, ik heb een ingebouwd reclamefilter voor reclameblokken en promo's.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:42 schreef Dichterbijer het volgende:
Hoe kun je het nummer van Kane opleuken... 'Up & down'
Voor de rest, wederom MUTE
[..]
Dat wist jij nog niet eens??
Staan er voor SR nog leuke dingen op het program voor 3FMfan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ik heb een ingebouwd reclamefilter voor reclameblokken en promo's.
Sirolf in Grunn? Zou tof zijn!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:47 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Staan er voor SR nog leuke dingen op het program voor 3FMfan?
Of ben jij die dagen ook in Groningen te vinden.
Gaan ze het eindelijk fixen, zou eens tijd wordenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:28 schreef borisz het volgende:
Vanaf 21.00 ligt fok! eruit trouwens. Dan moet je weer naar een leven gaan zoeken.
Niet zo heel veel bijzonders, grootste is dat ik bezig ben met wat extra pagina's op de site, waaronder een uitgebreide player met event-logboek (net als vorig jaar), nieuws (via 3FM zelf), foto's, video's en... een Twitterfall-achtige client waarmee ook direct op Twitter gepost kan gaan worden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:47 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Staan er voor SR nog leuke dingen op het program voor 3FMfan?
Of ben jij die dagen ook in Groningen te vinden.
1 advies: centeren die pagina! Voor de rest TOP!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet zo heel veel bijzonders, grootste is dat ik bezig ben met wat extra pagina's op de site, waaronder een uitgebreide player met event-logboek (net als vorig jaar), nieuws (via 3FM zelf), foto's, video's en... een Twitterfall-achtige client waarmee ook direct op Twitter gepost kan gaan worden.
Sneak preview (werkt nog niet volledig): http://www.3fmfan.nl/page/sr09_player
Naar Groningen ga ik denk ik niet, dat kost me 2,5 uur reistijd heen én terug vanaf Schiphol...
Overnacht je bij Hansquote:Naar Groningen ga ik denk ik niet, dat kost me 2,5 uur reistijd heen én terug vanaf Schiphol...
Ziet er al goed uitquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet zo heel veel bijzonders, grootste is dat ik bezig ben met wat extra pagina's op de site, waaronder een uitgebreide player met event-logboek (net als vorig jaar), nieuws (via 3FM zelf), foto's, video's en... een Twitterfall-achtige client waarmee ook direct op Twitter gepost kan gaan worden.
Sneak preview (werkt nog niet volledig): http://www.3fmfan.nl/page/sr09_player
Naar Groningen ga ik denk ik niet, dat kost me 2,5 uur reistijd heen én terug vanaf Schiphol...
Ik ben van plan om 'm in een pop-up te laten openen, en als het technisch mogelijk is automatisch mee laten schalen met de schermgrootte. Maar daar moet ik nog even tijd voor vinden...quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:56 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
1 advies: centeren die pagina! Voor de rest TOP!
[..]
Overnacht je bij Hans
Dan kun je hem beter als nog centreren. Dan werkt ie in een popup en los gewoon goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben van plan om 'm in een pop-up te laten openen, en als het technisch mogelijk is automatisch mee laten schalen met de schermgrootte. Maar daar moet ik nog even tijd voor vinden...
Idd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik zeg Ekdom: zing bid lach werk en bewonder er in knallen!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Daar dacht ik ook aan. Da´s wel echt een van de mooiste platen hiervoor...quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Je bent welkom hoor, Sirolf!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben van plan om 'm in een pop-up te laten openen, en als het technisch mogelijk is automatisch mee laten schalen met de schermgrootte. Maar daar moet ik nog even tijd voor vinden...
En als ik er overnacht moet ik de dag daarna alsnog met de trein terug, da's alleen maar uitstellen van het onvermijdelijke.
quote:Angela Groothuizen zegt bij @gerardekdom dat ze vrijdag al te gast is bij Ekstra Weekend. Even haar mailen dat het volgende week is....
Eens!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:29 schreef borisz het volgende:
Hopelijk nog veel Ramses op de radio, zou eigenlijk gewoon verplichte kost moeten zijn voor iedereen. Muzikale opvoeding
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:27 schreef TheZapster het volgende:
Ramses![]()
* TheZapster We zullen doorgaan aanzet.
![]()
![]()
Tof!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:30 schreef TheArt het volgende:
Op de Belgische Radio 2 nu Sammy (ook op één te zien). Ah, nu afgelopen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:49 schreef Dichterbijer het volgende:
Ramses op E-FM: http://studio.dzve.nl:8000/dzve.mp3
Pastorale !
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:08 schreef Sirolf het volgende:
Ah, is er weer een 3FM rondleiding bezig?
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |