Als ik ooit mod ben hier heb je een banquote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef electronique het volgende:
waarom zou je voetbalvrouwen kijken
Nee dat was op RTLVideo.nl , een betaal dienst.quote:Op maandag 30 november 2009 22:33 schreef Ericjuh het volgende:
Series zijn toch al vanaf dag 1 betaald? Je moet ook nog steeds 1 euro nog wat betalen voor een flodder aflevering.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef Rowdie het volgende:
[..]
Als ik ooit mod ben hier heb je een ban
Blijkbaar vindt jij het zelf interessant genoeg om terug te kijken op internet, en daar heb jij niet een klein beetje voor over? Pauper die je bent.quote:Op maandag 30 november 2009 22:33 schreef Rowdie het volgende:
Dus jullie betalen graag content van TALPA ?
He HE want werd ziek van die lelijke wijfquote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Adelante het volgende:
Topic gehalveerd, kom eens met eigen inbreng ipv quotes/dubbelposts.
Dat deed Talpa ook, oude klacht. En verder wens ik niet te betalen voor een dramaserie, ga zelf Voetbalvrouwen opnemen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef Rowdie het volgende:
Het moet niet gekker worden,
na RTL Gemist op UPC Digital, waar grof geld voor gevraagd wordt,
begin nu het gezeik op www.rtlgemist.nl
o.a. bij Voetbalvrouwen kan je gaan betalen![]()
KLACHT: Bedrijven zien tegenwoordig overal geld in!
Pleur er dan een commercial d'rvoor ofzo! (WAT AL OP RTLGEMIST.NL BESCHIKBAAR IS)
![]()
![]()
Begrijp niet wat iedereen ziet in deze plork. Ze kan totaal niets, maar wordt toch opgepromoveerd.quote:
zouden er echt mensen zijn die dat ervoor willen betalenquote:Op dinsdag 1 december 2009 07:39 schreef o.us het volgende:
Ik zag het net.
1,50 voor een herhaling van RTL Boulevard,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |