duurde ff, want eten in mijn mond stoppenquote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
Eindelijk erkenningquote:Op maandag 30 november 2009 22:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor dat is lord vetinari met zijn grammatica
Ikke?quote:hij komt met kritiek die imo niet terecht is en in zijn geval nogal hypocriet
Goede post, geeft het probleem van NWS wel ongeveer weerquote:Op maandag 30 november 2009 22:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Users met een andere mening, misschien? Waarom zou iemand met een extreme mening direct een malloot zijn?
Ik weet niet of je daar nou wel zo blij mee moet zijn. Of realiseer je je gewoon echt niet wat je daar zegt?quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Mag ik nog wel even mijn ultieme lachbui uitdrukken n.a.v. Zoran's fotoboek die hij zo gracieus heeft bewaard, ik voel me werkelijk vereerd met m'n eigen Whiskey_Tango dossier op zijn computer.
*proest*![]()
Nee, het was een algemeen geldende opmerking over haar frustratie dat mensen denken dat mods partijdig zijn, niet zozeer over jouw opmerking.quote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef Hukkie het volgende:
Volgens mij heb ik het verbruid bij Paddy.
Maar als je dat zelf zo terug leest, wat denk je dan ?quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Mag ik nog wel even mijn ultieme lachbui uitdrukken n.a.v. Zoran's fotoboek die hij zo gracieus heeft bewaard, ik voel me werkelijk vereerd met m'n eigen Whiskey_Tango dossier op zijn computer.
*proest*![]()
Dat werkt andersom dus net zo. Waarom zou iemand die kritiek heeft op die extreme mening direct een linkschmensch of zuiger zijn?quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
Goede post, geeft het probleem van NWS wel ongeveer weer
Als ik die teksten zo lees, zou ik er niet zo blij mee zijn, als ik jou was. Feit dat je dit 'lachwekkend' vindt, geeft je niveau van innerlijke beschaving wel treffend weer, moet ik zeggen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
*proest*![]()
Oh ik realiseer het me wel degelijk, het is té humoristisch voor woorden.quote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar nou wel zo blij mee moet zijn. Of realiseer je je gewoon echt niet wat je daar zegt?
Ik denk dat dat het probleem met je is. Ieder normaal mens zou zich schamen voor zoveel minachting voor het menselijk leven en andere volkeren. Dat heeft niets met rechts te maken, zelfs niet met xenofobie, maar met een sociopathische inslag. Of het meer voor de hand liggende dat je gewoon trollt.quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
*proest*![]()
gellyquote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning![]()
[..]
Ikke?
Ik heb het zelf gepost, wat denk je zelf?quote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar als je dat zelf zo terug leest, wat denk je dan ?
Ah, dan was ik toch te beneveld om het te snappen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, het was een algemeen geldende opmerking over haar frustratie dat mensen denken dat mods partijdig zijn, niet zozeer over jouw opmerking.
Och, haal een zinnetje uit mijn uitbarsting tegen Meki dat ik hem naar Marokko wenste en je kan het in een context zetten dat ik alle mensen daar dood wil hebben. Een prentenboek met wat quotaties geeft niet alles weer. En ik heb het nota bene zelf gepost, dus ik weet wel degelijk waar die quotes vandaan komen en uit welke context, wat dat betreft heb ik een goed geheugen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:34 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het probleem met je is. Ieder normaal mens zou zich schamen voor zoveel minachting voor het menselijk leven en andere volkeren. Dat heeft niets met rechts te maken, zelfs niet met xenofobie, maar met een sociopathische inslag. Of het meer voor de hand liggende dat je gewoon trollt.
Try me.quote:Op maandag 30 november 2009 22:34 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gepost, wat denk je zelf?
Ik kan ook genoeg zinnetjes uit een verhaaltje plukken en dan een groot xenofobistisch prentenboek er van gaan maken, ik geef hem gewoon geen credit voor hans3000's werk (ja ik weet zelfs nog wie dat deed).
Ik zal wel gek wezen, heb wel betere dingen te doen.quote:
Nee hoor. Echt niet.quote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef Hukkie het volgende:
Volgens mij heb ik het verbruid bij Paddy.
Sinds wanneer mag een user er op staan zijn posts en zijn OP weg te laten halen?quote:Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
Sinds wanneer is trouwens de regel geschrapt dat de TS niet meer mag bepalen dat zijn/haar topic gesloten blijft/wordt.
nou nee je wenste hem op een schip naar marokko dat door een duikboot getorpedeerd werdquote:Op maandag 30 november 2009 22:35 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Och, haal een zinnetje uit mijn uitbarsting tegen Meki dat ik hem naar Marokko wenste en je kan het in een context zetten dat ik alle mensen daar dood wil hebben. Een prentenboek met wat quotaties geeft niet alles weer. En ik heb het nota bene zelf gepost, dus ik weet wel degelijk waar die quotes vandaan komen en uit welke context, wat dat betreft heb ik een goed geheugen.
De eerste post van deze hele discussie was nota bene tegen mij gericht.quote:Op maandag 30 november 2009 22:38 schreef remlof het volgende:
Mensen, wees gewoon redelijk en voer discussies inhoudelijk in plaats van met oneliners en op de man te spelen.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Precies, maakt me dat xenofoob?quote:Op maandag 30 november 2009 22:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou nee je wenste hem op een schip naar marokko dat door een duikboot getorpedeerd werd
ik sweer
Ik had het dan ook tegen iedereen die zich daaraan schuldig maakt.quote:Op maandag 30 november 2009 22:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
De eerste post van deze hele discussie was nota bene tegen mij gericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |