Ja maar dat is echt maar t enige minpuntje aan dr..dus ik mag van geluk sprekenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou alle contact met haar verbreken. Moet je je voorstellen dat zij fulltime zielige oude mensjes aan het afzetten is
.
Wacht maar tot ze jou eens flink belazert.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar dat is echt maar t enige minpuntje aan dr..dus ik mag van geluk spreken
Nee, doet ze niet. Zij is liefquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze jou eens flink belazert.
Paranormal Activity is echt jouw geld waard!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Welke film?
Ik ga donderdag naar de film..maar ik kan niet kiezen
Vriendin durft er niet heen..quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Paranormal Activity is echt jouw geld waard!
Nope, maar dat klinkt wel érg als een romcomquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat is echt een rotfilm?![]()
Heb je PS. I love you al eens gezien? Die is wel goed..
Daar ga ik met mn zusje naar toe..eind deze week of volgende week. Zij mag me wel zien huilen..bij mn vriendinnen moet ik natuurlijk stoer overkomenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, jij gaat zeker naar 'komt een vrouw bij de dokter'.
Hoeft niet hoor, volgens mij gaan er hele groepen vriendinnen bij de film gezamenlijk een potje huilenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Daar ga ik met mn zusje naar toe..eind deze week of volgende week. Zij mag me wel zien huilen..bij mn vriendinnen moet ik natuurlijk stoer overkomen![]()
Right..
En daar houd je niet van?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nope, maar dat klinkt wel érg als een romcom.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, volgens mij gaan er hele groepen vriendinnen bij de film gezamenlijk een potje huilen.
Mwah, ze zijn meestal wel érg simpel en niet bepaald pakkendquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En daar houd je niet van?
Ik vond t wel een lieve film..
Deze is wel pakkend..quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, ze zijn meestal wel érg simpel en niet bepaald pakkend.
W'allahquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Deze is wel pakkend..![]()
Ga nou maar kijken! Mja..jij bent toch wel zo iemand die over die film gaat bitchen
Wat zweer je? Dat je erover gaat bitchen?quote:
Tazzzz, zo krijg ik wel zin om te bitchen ja,quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat zweer je? Dat je erover gaat bitchen?![]()
Jij gebruikt te vaak wallah ? Je spot er gewoon mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |