Wtf, kon je dat niet lezen vanaf de LED-borden?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, poging twee om de tram te nemen was dus weer niet gelukt - ik heb een half uur gewacht, maar ze kwamen neit opdagen.
wtf, dat zie ik ook vaak dat er haast alleen maar '--' staat. Net alsof wij het zelf moeten uitzoeken wanneer de tram komt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:13 schreef wikwakka2 het volgende:
De timer werkte eerst wel, toen begon hij opnieuw bij 10 en na vijf minuten veranderde de timer naar '--'. Uiteindelijk maar besloten om de fiets te pakken.
Mag of moet je naar gym op de uni?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, morgen ga ik maar naar de gym, ben tijdens de tentamenweken helemaal niet geweest. Ik heb te veel energie.
Ik ga vrijwillig, het zou toch wat zijn als ze mensen zouden verplichten om naar de sportschool te gaanquote:
Fitness je daar? Ik ben ook echt al maanden van plan om me in te schrijven..maaruhmquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga vrijwillig, het zou toch wat zijn als ze mensen zouden verplichten om naar de sportschool te gaan.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:35 schreef o.us het volgende:
Wie van jullie werkt hier allemaal? Zo ja, waar dan?
Cassiere bij een supermarkt, een paar avonden per week + zondagquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik werk iedere zaterdagis KUT.
Bij een schoenenzaak..et toi?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Cassiere bij een supermarkt, een paar avonden per week + zondag.
Nee, op de uni vind ik te ver weg dus heb ik een sportschool vlakbij mijn huis uitgezochtquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Fitness je daar? Ik ben ook echt al maanden van plan om me in te schrijven..maaruhm''tja''
Vakkenpwner of cassière?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Cassiere bij een supermarkt, een paar avonden per week + zondag.
Bij een schoenenzaak werken lijkt me juist wel relaxt, een beetje dingen uit het magazijn halen en... tsja, dat is eigenlijk allesquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik werk iedere zaterdagis KUT.
Bij een schoenenzaak..et toi?
Tuurlijk ben ik een man, maar ik sport ook waardoor ik geen zin meer heb om een kutbaantje als vakkenvuller of versmedewerker te hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij bent toch een man?![]()
Niet dat het dan raar is ofzo hoor..komt gewoon niet zo vaak voor
Kassier, ik check je zo uit mattiequote:
quote:
Dat gifjequote:Op dinsdag 1 december 2009 17:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bij de Appie? Daar horen namelijk gewoon leuke meisjes te werken.
Ik vind werken gewoon niet fijn?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vakkenpwner of cassière?
[..]
Bij een schoenenzaak werken lijkt me juist wel relaxt, een beetje dingen uit het magazijn halen en... tsja, dat is eigenlijk alles.
Hoeveel krijg je dan p/u? Of krijg je ook nog commissie?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind werken gewoon niet fijn?![]()
En sommigen laten je echt vijfhonderd keer naar achter lopen..
Niet schrikken..4 euro maarquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je dan p/u? Of krijg je ook nog commissie?
Tsja, dat is ook niet bepaald veel, neequote:Op dinsdag 1 december 2009 17:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet schrikken..4 euro maar![]()
Hiervoor verdiende ik meer haha..maar dat was ook zwaarder
Ja maar ik ben daar ook echt geen type voor..dan moet je zo opdringerig zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, dat is ook niet bepaald veel, nee. Bij callcenters krijg je volgens mij minstens het dubbele, maar ja, dat vertik ik uit principe. Maar 4 euro is beter dan wat ik verdien: niks
.
Ik zou alle contact met haar verbrekenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben daar ook echt geen type voor..dan moet je zo opdringerig zijn![]()
En je belazert voornamelijk ouderen..![]()
Doet een vriendin van me ook haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |