Sneeuwpop maken of je kinderen afmatten door ze jou te laten voorttrekken op een sleequote:Op maandag 21 december 2009 09:24 schreef lily het volgende:
[..]
(hoe kom ik vandaag de dag door....
)
Ik zit ook nog om je heen idd!quote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Zal ik ook nog ff een fotootje doen? (de rest om me heen in al bevallen!BJ, vlindur, tan, iedereen klaar!
morgen is lily ook klaar, alleen lijnloos en NweUser (toch? of iemand anders die niet in de OP staat) zitten nog om me heen
)
Van vorige week 37w4d:
[ afbeelding ]
Maten: 77kg bij 1.68m (+10kg, dus)
Te verglijk, bij Eli 37w6d:
[ afbeelding ]
Gewicht: +12kg
Terwijl ik nu dikker ben!
ik vind juist dat ook de ogen op die van jouw lijken, maar das wel heel offtopicquote:Op maandag 21 december 2009 12:42 schreef DaviniaHR het volgende:
[ afbeelding ]
dank voor de complimentjes!
eli is echt mijn kloontje, hoor! m.u.v. de ogen en mond, maar slapend lijkt hij precies op mij.
ben erg benieuwd hoe madam wordt. heeft wrs meer PR's vorm van gezicht.
@ mijsje, ik hou nu ook nauwelijks vocht vast. kan nog steeds mn ringen aan en zo. dat is ook al gauw 2 kg. en ik begon nu een paar kg lichter dan bij eli, geloof ik.
bij eli ben ik zeker over de 80kg gegaan, ga ik nu wrs niet halen.
Oh, maar mijn voeten zijn al lang spoorloos verdwenen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:56 schreef ymme het volgende:
Nou, als ik naar beneden kijk, zijn mijn voeten toch wel even spoorloos hoor
Maar inderdaad, op een foto lijkt ie veel groter te zijn. (of we willen het gewoon niet zien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |