abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75181846
Barbara is tof!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:24:31 #52
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_75181903
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef verleiding het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Ludo achter Martijn aan gaat .
Bijzondere interesse?
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_75182264
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef Tamashii het volgende:
Barbara is tof!
o kijk, één fan
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:53:58 #54
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_75182916
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:06 schreef luckypenny het volgende:
Misschien moeten we geen aandacht meer schenken aan Barbara. Behalve vanavond nog even. Die word vanavond gedumpt:-) ps. ik hoop dat Irene en Ludo nader tot elkaar komen...
Dat gevoel kreeg ik ook al eerder.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:41:15 #55
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_75184648
quote:

Zag je gisteren die Oscar waardige scene niet? Nina wilde met haar goeie hand iets tekenen.. maar gaf na 1,35 seconde weer op... dat brak Ludo's hart dusdanig dat hij meteen zijn mannetje belde, om de man die hij ervoor verantwoordelijk acht, duchtig te laten boeten door foltering.

Martijn heeft lelijke brede vouwen in zijn kale stierennek.
pi_75185053
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:41 schreef Perico het volgende:

[..]

Zag je gisteren die Oscar waardige scene niet? Nina wilde met haar goeie hand iets tekenen.. maar gaf na 1,35 seconde weer op... dat brak Ludo's hart dusdanig dat hij meteen zijn mannetje belde, om de man die hij ervoor verantwoordelijk acht, duchtig te laten boeten door foltering.

"Vincent? Sanders hier! Ik heb een klusje voor je.."
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:08:19 #57
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75185548
Ik heb nou een nieuwe grotere tv, zodat ik dat Barbaarse hoofd nóg beter kan zien.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_75185570
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef Tamashii het volgende:
Barbara is tof!
Vind je dat ook nog steeds nadat je dit hebt gelezen?
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

...ik kijk zowat sinds het begin en heb de soap diep in waarde zien dalen sinds Barbara's komst een jaar of 10 (helaas alweer) geleden:

1: Tegen iedereen liegen dat Charlie haar kind was, ze was het kind van Valerie, toen dit uitkwam had ze een carrière als dominee achter de rug over eerlijkheid naar elkaar toe enzovoorts

2: Toen de vader van Charlie, David Thornton terug kwam, liet ze Jef in de steek voor hem, om het lot van Jef bekommerde zich geenzins. Toen David tegenviel, kwam ze met hangende pootje terug naar Jef.

3: Toen Jef failliet ging, liet ze hem wederom in de steek, neukte zijn zoon Remco. Ze kwamen weer bij elkaar en Barbara beweerde dat ze 'misschien' ook wel fouten had gemaakt.

4: Toen Charlie in een rolstoel kwam, neukte ze uitgebreid met Wout (ja gespeeld door dezelfde acteur als Martijn, een soort inside joke bijna), terwijl Jef die Isabella slecht 1 zoen had gegeven bijna uit het huis en de samenleving verbannen diende te worden. Barbara daarentegen kwam na enkele dagen terug en zei tegen Jef dat hij op kon donderen als het hem niet beviel.

5: Toen Jef eindelijk eens vreemd ging met Anouk, toen kon dat natuurlijk weer niet en was ze weer de heilige maagd over het huwelijk enzovoorts.

*Een heel ander punt is het punt parasiet, Jef en Silvia (zijn overleden vrouw) hadden ooit een huis gekocht, Barbara kwam daar met d'r dikke reet en ging er nooit meer weg. Ik zou het heel normaal gevonden hebben als Jef dat huis terugkreeg.

*Hetzelfde gebeurde toen die Floris wegging, Barbara kreeg praktisch een villa zonder er iets voor te doen.
Nu leeft ze weer kosteloos als een hangoudere bij Janine in huis.

* Dan is er nog de hypocrisie, als Janine het een keer niet met d'r eens is, dan hoefde ze Janine niet meer als vriendin. Omgekeerd heeft Barbara wel het recht om Janine van ongezouten repliek te dienen.

*In al haar relaties ontstond een patroon dat Barbara d'r zaakjes prima voor elkaar had, ze was de dominante persoon in huis en degene met wie ze was liep er maar slaafs achteraan. Onder haar is Jef van een felle, welbespraakte zakenman de sul geworden die hij nu is. (Natuurlijk zitten de schrijvers hier achter, maar Barbara had 'de schrijvers aan haar kant' om het maar zo te noemen)

Barbara

Een heer met stijl
pi_75185708
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:41 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja, die heb ik wel gezien . Maar het is toch logisch dat je eerst je eigen kind redt. Als Martijn het geschreeuw van Dex en Nina niet had gehoord na de explosie, en ze zodoende niet -zo snel- had kunnen redden, zou hij dan ook achter Martijn aan gaan ?
pi_75185813
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:13 schreef verleiding het volgende:

[..]

Ja, die heb ik wel gezien . Maar het is toch logisch dat je eerst je eigen kind redt. Als Martijn het geschreeuw van Dex en Nina niet had gehoord na de explosie, en ze zodoende niet -zo snel- had kunnen redden, zou hij dan ook achter Martijn aan gaan ?
Inderdaad, dit is gewoon nog ongeloofwaardiger dan dat gedoe op die boot, waar die nieuwe schrijvers zogenaamd tegen waren.

Nogmaals de opbouw is totaal verneukt, ze vinden "Ludo moet weer even iets slechts doen", dan denken ze "even kijken welke verhaallijn laat dat nu het meeste toe.....eh geen, want we hebben alle criminele elementen verbannen, oh wacht we kunnen dit van Martijn wel een aanleiding maken".

Ik zie ze al achterover leunen met een trots gezicht
Een heer met stijl
pi_75186148
quote:
ik dacht dat we geen nicknames meer gingen doen

ja je moet niet aan zn prinsesje komen natuurlijk. Als die niet als eerste gered was onder dat puin.... Moet je zien hoe gehandicapt ze wel niet is! Ze kan amper lopen!
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_75186155
Wanneer gaat Lucas met Noud aan de haal?

Dan heb ik ook weer eens reden om te kijken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_75186283
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:27 schreef TheVulture het volgende:

Dat is juist een reden om niet te kijken
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:32:20 #64
225540 Pugg
Friends forever
pi_75186338
quote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75186392
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:32 schreef Pugg het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Bedankt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 1 december 2009 @ 17:45:02 #66
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_75189194
quote:

He nee Dan gaat ie bij mij af.
Omdat het zo gemaakt overkomt. Omdat Noudster een eng baardje onderaan zijn kaken heeft gekweekt, het is wachten tot hij straks met een zwart snorretje in beeld schuift.
Omdat het zo voorspelbaar is dat Noud tot gay is getransformeerd, omdat hij stond te kwijlen bij de housewarming met Lucas.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_75189459
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Vind je dat ook nog steeds nadat je dit hebt gelezen?
[..]

Oeh die Barbara is een nog grotere sloerie dan ik al dacht. Deze hele verhaallijn rond Barbara ben ik helemaal vergeten.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_75189581
Ik hoef echt niet te zien dat Noud en Lucas met elkaar gaan zoenen. Dat is net zo erg als de zoenscenes tussen Martijn en Barbara
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:06:10 #69
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75194501
Vroeger keek ik nog wel eens, naar ik schakel nu in en zie een slechte Engelse actrice? Wat is daar het praktisch nut van?
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_75194625
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Vroeger keek ik nog wel eens, naar ik schakel nu in en zie een slechte Engelse actrice? Wat is daar het praktisch nut van?
Die slechte engelse actrice is al beter dan het grootste deel van de rest, dus voor de makers is zij wel nuttig
Een heer met stijl
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:13:16 #71
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75194847
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Lucinda Walsh is anders het beste wat GTST sinds de verhaallijn met René Meijer is overkomen.
pi_75194926
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:13 schreef James1988 het volgende:

[..]

Lucinda Walsh is anders het beste wat GTST sinds de verhaallijn met René Meijer is overkomen.
Moet je nagaan hoe diep gtst gezonken is
Een heer met stijl
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:18:27 #73
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75195101
Agreed. Stelletje faalhaasschrijvers
pi_75195186
Martijn Echt, dit is zo'n nutteloze verhaallijn.
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:22:45 #75
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_75195298
Mwehehe, Barbara's blik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')