XL doet het wel aardig dacht ik zo.quote:
quote:Waar kan ik met een klacht terecht?
U kunt uw klacht indienen bij de supermarktmanager of ondernemer van de desbetreffende winkel; daarnaast kunt u bellen naar de AH Servicelijn, telefoon 0800-0305 of via het online vragenformulier.
ohw ok, is goed hoorquote:Op maandag 30 november 2009 20:59 schreef Adelante het volgende:
Mag ik deze hebben, vindt het een KLB topic eig'k
Nee, dit is een KLB waardig topic. AH haalt alle A-merken uit de schappen en flikkert minder lekkere eigen merk meuk voor in de plaatsquote:
Laten we de klant boycotten!quote:
Ik heb hier in het dorp nergens last van en da's maar een 4.quote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dit is een KLB waardig topic. AH haalt alle A-merken uit de schappen en flikkert minder lekkere eigen merk meuk voor in de plaats
I'll do what I can.quote:
JUMBO heeft gewoon alles en beter en verser.quote:Op maandag 30 november 2009 21:05 schreef GasTurbine het volgende:
AH XL heeft een dusdanig assortiment waarbij iedereen tevreden is. Huil niet.
Alleen die naam en dat djumbo zorgen bij mij voor een boycottquote:Op maandag 30 november 2009 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
JUMBO heeft gewoon alles en beter en verser.
jumbo is een provinciaalse tyfuswinkel.quote:Op maandag 30 november 2009 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jumbo haalt zijn CocaCola uit Spanjolië, reden genoeg om nooit te kopen in die pauperwinkel.quote:Op maandag 30 november 2009 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
beetje kansloze actie om hem te slotten! je had hem ook kunnen verplaatsenquote:Op maandag 30 november 2009 20:58 schreef BrandX het volgende:
dagboek, briefje, klaagmuur, en natuurlijk:
http://www.ah.nl/klantens(...)heijn/article.overah
[..]
1. Vraag en aanbod.quote:Op maandag 30 november 2009 21:50 schreef Onnoman het volgende:
dat zou een eer zijn.. waarom organiseerd Fok niet een complete albert heijn boycot..
rede:
1: a-merken verdwijnen
2: prijzen zijn vaak te duur (behalve de schrale bonussen per week)
3: monopolypositie
4: komen steeds meer albert heijns dat ten koste gaat van andere supermarkten en kleineren winkels als bakkers slagers bloemisten kaasboeren e.d.
Jawel hoor, ze heten nu "AH Franse Bruintjes" en ze smaken bijna hetzelfde.quote:Op maandag 30 november 2009 21:20 schreef Rapaille het volgende:
Zijn er geen Bastogne koekjes meer te koop?
Ga lekker huilend naar de Spar of naar de Jumbo die z'n waar uit Roemenië importeert ofzo.quote:Op maandag 30 november 2009 22:10 schreef Onnoman het volgende:
vuillakken dat ze zijn!
net als die knorr maaltijden..
altijd ernaast van die albert heijn lookalikes!
en becel light.. ze hebben nu een albert heijn versie die qua kleur sprekend lijkt op becel dus..
Frans Bruintjesquote:Op maandag 30 november 2009 22:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze heten nu "AH Franse Bruintjes" en ze smaken bijna hetzelfde.
Bijnaquote:Op maandag 30 november 2009 22:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze heten nu "AH Franse Bruintjes" en ze smaken bijna hetzelfde.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:49 schreef klaasdj het volgende:
[..]
XL doet het wel aardig dacht ik zo.
Hoe kregen ze die vuurbal in de vorm van een opgestoken middelvinger?quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
beetje kansloze actie om hem te slotten! je had hem ook kunnen verplaatsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Das dan wel maar tijdelijk, dan moeten ze in mijn geval naar nieuwe klant op zoek.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:40 schreef Q.E.D. het volgende:
Ze maximaliseren de winst.
Gebeurt vaker.
Maak gewoon alles thuis. Is verser, gezonder, en je weet precies wat er in zit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
de meeste koeken komen gewoon uit 1 fabriek_!
of dachten mensen hier serieus dat er 10 fabrieken zijn die roomboter koeken maken ofzo_!
wel how good for youquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:10 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Maak gewoon alles thuis. Is verser, gezonder, en je weet precies wat er in zit.
Dat zijn toch allemaal grootmoeders die die dingen bakken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:08 schreef PeZu het volgende:
de meeste koeken komen gewoon uit 1 fabriek_!
of dachten mensen hier serieus dat er 10 fabrieken zijn die roomboter koeken maken ofzo_!
nee dat is de cakequote:Op dinsdag 1 december 2009 01:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zijn toch allemaal grootmoeders die die dingen bakken?
Ze hebben 300 nogwat Super de Boer filialen overgekocht. Tot zover de provinciale tyfuswinkel.quote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
jumbo is een provinciaalse tyfuswinkel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |