Zie.quote:Op maandag 30 november 2009 20:03 schreef ynuhh het volgende:
Ts is lekker, hij heeft namelijk geen fotoboek.
Whehe ik had nog een stuk daarover alleen heb ik maar weggehaald ivm haatreacties.quote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef Nikmans het volgende:
Is het je wel eens opgevallen dat de lelijkste mensen meestal de meeste foto's van zichzelf maken?
Jouw foboquote:Op maandag 30 november 2009 20:06 schreef Gordijn het volgende:
Oh, boehoeeeee.
Klopt, maar ik heb het ook niet echt over specifieke internethelden die alleen maar bashen maar gewoon een opmerking als " zo mooi is ze helemaal niet" kan zulke reacties al lokken.quote:Op maandag 30 november 2009 20:05 schreef Mendeljev het volgende:
Niet helemaal terechte klacht. Als je geen fobo hebt is het natuurlijk wel erg makkelijk om de internetheld uit te hangen en mensen te beledigen. De grens om lelijke dingen te zeggen in het anonieme is toch makkelijker te overschreiden dan dat je zelf ook kritiek kunt ontvangen door wel een fobo te hebben.
wat is typisch :$quote:
Busted.quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Bob-B het volgende:
TS heeft geen foto van zichzelf in z'n fobo, TS is een geile beer en doet dit uit zelfbescherming.
Faal.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef wise het volgende:
*checked fobo.
haha, ts is een moslima HAHAH
edit: http://fotoboek.fok.nl/wise
THE FUCK
Omdat je dan met je kop op internet staat natuurlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 20:33 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam met je kop op internet willen staan?
Identificeer je.quote:Op maandag 30 november 2009 20:31 schreef Swampi het volgende:
Weet je wat pas lastig is,
Ik kon laatst mijn pics niet uploaden omdat ze te mooiboy waren![]()
Chuck is trouwens een eckte hosselkoning irl![]()
Hmm, het gaat eigenlijk om het gedachtengoed dat een persoon heeft, niet om de verpakking.quote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
echte mannen laten hun gezicht zien.
onterechte klacht.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:49 schreef Swampi het volgende:
Dude hoe kan je me nou vergeten.
Die buttbuddy van Baajguardian
Ik heb ook nog een klassiekerquote:Op maandag 30 november 2009 21:08 schreef Chandran het volgende:
Chuck natuurlijk kan ik ook wel even een paar mooie foto's van jou posten die ik hier heb liggen
Terechte klacht wel trouwens
DANNY BLINDquote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Pieter-utd het volgende:
Pieter-utd lijkt belachelijk veel op een oud-voetballer
Juistquote:Op maandag 30 november 2009 21:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
DANNY BLIND
WIE KENT EM NEIT
DANNY BLIND DANNY BLIND IS EEN ECKTE AJACIED
quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef Fascination het volgende:
Op zich heb je gelijk, maar iemand tot aan de grond toe afbranden, terwijl je zelf niets prijsgeeft, is wel ultratriest.
Als ik iemand tot de grond toe wil afbranden doe ik dat lekkerquote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef Fascination het volgende:
Op zich heb je gelijk, maar iemand tot aan de grond toe afbranden, terwijl je zelf niets prijsgeeft, is wel ultratriest.
Waarom zou dat triest zijn?quote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef Fascination het volgende:
HEquote:Op maandag 30 november 2009 21:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als ik iemand tot de grond toe wil afbranden doe ik dat lekker
De eckte eckte fokkers weten toch wel hoe ik eruit zie
Sommigen mogen dat. Ik ben er één van.quote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef KloonVaneenKloon het volgende:
Mensen die een fobo hebben. AANDACHTSGEILE RAKKERS ZIJN HET
Okequote:Op maandag 30 november 2009 21:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sommigen mogen dat. Ik ben er één van.
Daar gaat het inderdaad om.quote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef Fascination het volgende:
Ahh, er voelt er een zich aangesproken.quote:
Sowieso zijn ajax filpjes altijd zo mooi om terug te zienquote:
Ohjaquote:Op maandag 30 november 2009 21:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sommigen mogen dat. Ik ben er één van.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef RickoKun het volgende:
weetje wat triest is?
Dat men blijkbaar het fobo van Fyah het de MEEST ORIGINELE FOBO EVAR VINDEN
Zijn fobo is aangenaam maar die van jou is toch echt wel het origineelst.quote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef RickoKun het volgende:
weetje wat triest is?
Dan wil ik ook wel eens een foto van jou zienquote:
Uh, schat ik heb gewoon een fotoboek.quote:Op maandag 30 november 2009 21:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel eens een foto van jou zien
gelukkigquote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Uh, schat ik heb gewoon een fotoboek.
Tegenwoordig doen mensen dat wel voor jequote:Op maandag 30 november 2009 21:47 schreef Equites het volgende:
Je bent echt niet slim als je met kop en al op internet gaat staan.
Vind vooral Bill O'reilly een goede aanvullingquote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef laforest het volgende:
Mensen die een fobo hebben maar geen photo er in en zeker niet van zichzelf.
Inderdaad gewoon lelijke users.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:33 schreef kadoter het volgende:
[..]
Vind vooral Bill O'reilly een goede aanvulling
ik waardeer je frustratie maar er is idd niks speciaals aan mijn fobo hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef RickoKun het volgende:
weetje wat triest is?
Bewijs?quote:Op dinsdag 1 december 2009 03:54 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb geen foto in m'n fotoboek maar ik ben dan ook lelijk. Klacht ongegrond.
ja maar ik geloof niet dat jij dat bentquote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Uh, schat ik heb gewoon een fotoboek.
Heb ik een foto van jou dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja maar ik geloof niet dat jij dat bent![]()
Hoe kom jij eigenlijk aan mijn foto dan
Awhutquote:
Die laatste zin.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Awhut![]()
Ik dacht dat ik et bewijs had dat je een gespleten persoonlijkheid was maar ik zie nu dat et gewoon een leesfaal van mijn kant was!
Ik dacht dat je mij quote ipv kloon van een kloon
quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:28 schreef fyah het volgende:
[..]
ik waardeer je frustratie maar er is idd niks speciaals aan mijn fobo hoor.wie zei dat dan?
Zaad komt er soms ook niet allemaal altijd eruit hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die laatste zin.Ik kom er niet uit.
Nou je quote de user: "kloonvaneenkloon"quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die laatste zin.Ik kom er niet uit.
er zit een knopje boven de Shift toets. Als je die indrukt heb je geen hoofdletters meer.quote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
EN DAN OVRSPOELD WORDNE MET PM ZEKER
ik zal op jou stemmenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ook niks persoonlijks inderdaad, poffedomme frustratie uit deze beredenatie!
Ach jongeuhhhh, die 2 meiden die je hebt gebrainwashed!
Tijgertje en chipszak
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:25 schreef Garisson72 het volgende:
Tssss, geen foto's in je fobo. Tssssss.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |